Vintage winterproject 2: Wik Salto

Gefeliciteerd!! Super hoor. Ik kom graag binnenkort eens in het echt horen hoe dat klinkt en zien hoe het vliegt!

Super man!

Gr,

Johan

Hallo Arjan

Gefeliciteerd met dit project. Als je de video ziet gaat hij als de brandweer.
Gezien je honger naar het onbekende op naar het volgende project.

Ko

Proficiat Arjan het lijkt wel een V 1 of V2 uit WO-2

signs_202.gif

Het is apart te noemen :mrgreen:

De boodschap ontgaat mij

signs_202.gif

Betekende vroegâh: "Jij bent stom / Ik ben omringd door stommelingen" en is vervormd vandaag de dag tot in het kort omschreven: "Ik ben het eens met bovenstaand"

Wel een beetje met je tijd meegaan hé ;)

Dus helemaal omschreven:

Ja, ik ben het eens met WillemP dat het er uit ziet als een V1 (de V2 was een raket trouwens).
Dit (alszijnde een Salto met EDF op zijn rug) is zeker apart te noemen.

Apart kun je dan weer vatten als:
Het ziet er grappig uit, edoch zo lelijk als de nacht en ongepast, ik zou zoiets waarschijnlijk zelf nooit doen, gelukkig dat Arjan het bij deze heeft gedaan dan hoef ik het niet meer te doen, maar hoe dan ook blijft het super retegeinig met een hoge fun-factor.

Laatst bewerkt:
Vandaag waren de omstandigheden beter en had ik nog wat ge-tweaked. Iets minder uitslagen op het hoogteroer en het zwaartepunt heel ietsje verder naar achter.
Per vlucht ongeveer 5 á 6 minuten erg veel lol.

Ongepast...ja zou kunnen :-) Aan de andere kant leent zo'n kist zich er wel héél erg goed voor. En als er in 1975 zulke mooie EDF'jes en lipo accu's waren geweest zouden ze het denk ik ook wel eens hebben gedaan.

Het allermooiste; het kan er zo weer af en dan zie je er helemaal niks van.

Hier 3 minuutjes display; echt kicken. Ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten....

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja...2x, als een rotte peer het gras in :-) Met een beetje wind zal het wel lukken maar zonder wind (net) niet. Als er een beetje ruimte en/of kort gras was zou ik een grondstart willen proberen. En deze week ga ik een sleepkoppeling monteren, dan kan ik daar ook eens an proeven misschien.

Deze is nog wat mooier, had ik even over het hoofd gezien :-)

Ziet er gaaf uit!

En ik maar (in een ander draadje) klagen dat er geen thermiek was....

Genoeg LIPOthermiek bij jullie!!:rolleyes::mrgreen:

grt, Louis

Waar blijven de opnames van de onboard-FlyCam, en hoe zit het met de rookgenerator, is die nog niet aan boord, kom op Arjan, verras ons nog meer.

Echt kicken dit man, alleen dat geluidje al, super!

Jacob

Klets maar....ik heb lol.
Vandaag weer wat gedold. Onboard filmpje deze keer, niet verpest door muziek of verknippingen. Een integraal verslag dus :-)

Back