Viperjet

Wat vind je van de jepe modellen? Je moet dan we de afwerking zo doen als jepe voorschrijft. Binnenzijde is dan foam, buitenzijde is dan van glas, dus niet zo deuk gevoelig.

Extra voordelen. Goedkoper in aanschaf. En bij schade veel makkelijker te repareren.

Zag in een ander draadje dat je je keuze gemaakt had, het wordt nu ineens een habu 32
Ik volg je niet meer wat je nu wilt.er zijn al vele modellen voorbij gekomen, iedere 2 dagen heb je je zinnen op een ander model gezet.

Het is niet meer duidelijk wat je wilt

Laatst bewerkt:
nou, onderstaande komt uit het andere draadje. Dat zegt toch dat je de habu gaat aanschaffen, of lees ik het dan verkeerd?

Ik zit op het punt deze kist aan te schaffen.

Wat is het vlieggedrag van deze kist, is dat net zo strak als hij eruit ziet?

En hoe zit het met de retracts. zitten die er standaard al bij of?

het bericht wat je geplaatst had, staat dat je op het punt staat de habu aan te schaffen. Dan is je zoektocht toch klaar, je hebt je keuze gemaakt!

We willen best meedenken, maar je gaat eerst van links naar rechts met je keuze. Daarna is ineens de keuze gevallen op de habu.

Ik volg je gedachtes/keuzes niet meer. Dus meedenken zal niet meer gaan lukken.
Veel succes met je keuze, hopelijk neem je de goede keuze. Dat je een toestel neemt die ook bij je vliegervaring past

ok, bedankt voor jullie info en meedenken.

Ik neem hier wel een goede keuze gebaseerd op jullie posts waar jullie mij ook de kist aanraden. Het is een toestel van goede kwaliteit en goede vliegeigenschappen dus het zal goed komen.

Die is er al. Ik neem het toestel over van het bouwdraadje van de habu 32. Toestel is helemaal nieuw en heeft nooit gevlogen voor een mooie prijs. Zal nog wel even vliegklaar moeten gemaakt worden maar dat komt wel goed.

Back