Vision Jet in aanbouw.

Die maiden gaat ook helemaal goed komen, de turbine is zo te lezen top en de Vision zal daar niet voor onder doen.
Tevens kunnen we de factor "personen" ook wel bij top scharen dus ik voorzie geen problemen :nooo:

Knutsel ze en we zien van een nieuwe turbine graag weer een bouwverslag tegemoet :yes:

Grt,
Berto.

rmtgold 2

gaat goed komen eerst maar eens wat vliegende draai uren maken.
gr,henk

zeker weten henk, zit er over te denken alvast te beginnen met verzamelen .

gelijk 10 branderkamers laseren , zodra ik tekening in cad formaat in bezit heb.

de rest komt dan ook wel naar behoefte.

is niet bepaald een kat in bakkie!!!
rmtgolduitelkaar2.jpg

By rmt at 2010-10-16

nieuwe motor

Misschien een idee om een 18kg motor te maken.
Gewicht is niet veel meer.
En voor modellen van 10 kg kun je het toeren tal mooi laag zetten .
Je turbine hoeft dan niet tegen zijn max aan te lopen en blijft lang heel.
De kosten zijn gelijk de tekeningen zijn er, of niet GR, beetje naar eigen smaak aan passen en je heb wat mooi,s gr Gerrit Jan

warmte

Hoi Herman , de romp blijf lekker lekker koel,zelfs de alu kap voelt koud aan ,dus blijkt super snelle lucht langs de romp heen te stromen, de pijp is dus goed gezien de druk achterin.
de kelk voorin ingespoten met keramic goedje dat wordt gebruikt om storingen te voorkomen van de las robot mond.kan 1600 graden hebben dus motoruim ook maar ingespoten.
maar weer eens een foto gemaakt.

gr rene.

1003342.jpg

By rmt at 2010-10-26

vision

Ziet er bij zonder goed uit.
Laat het goede weer voor de eerste vlucht maar komen , maar ik denk dat je nog wel even geduld moet hebben.
Gr Gerrit Jan.

vision

binnen kort kan de vision de lucht in ,nu maar afwachten wanneer het veld wat beter er bij komt te liggen , grond is erg zacht en veel hobbels.
van de week maar eens kijken.
gr rene.
1003517w.jpg

By rmt at 2011-03-20

Back