Vliegclubs Groningen

Dank jullie.

Ik had welkom gevonden, maar het e-mail adres op de site werkt niet.

Verder de Groninger Modelvliegclub "Kolibri", maar dar kan ik geen website van vinden.

Ruud

Welkom bij MVC Avio-Eelde

Met uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone zoek, vervolgens openen in nieuw venster) zoeken op discussies met Groningen in de titel, de twee grote heli- en vliegtuigsubfora kun je tegelijkertijd selecteren door control-toets ingedrukt te houden tijdens aanklikken.

Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:
Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B)
KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL
www.flytovml.com -> clubs (B)

Dank jullie.

Ik had welkom gevonden, maar het e-mail adres op de site werkt niet.

Verder de Groninger Modelvliegclub "Kolibri", maar dar kan ik geen website van vinden.

Ruud

Holy Smoly, Kolibri, bestaan die nog?
Destijds heette het "de postzegel van Groningen", daar leerde je tenminste landen op een 50x50m veldje.
Ik was er lid van 1985 tot 1995, we zijn toen voor de 2e keer van ons veldje gegooid.
Daar heb ik het vliegen geleerd en verder gegeven.

Als je wat vind stel ik een contact adres of telefoonnummer op prijs, wellicht ken ik er nog iemand van.

Danny

Een half uurtje kan ook in 10 minuten... (zal niet gewaardeerd worden)
Welkom
Met redelijke regelmaat zeul ik daar naartoe... prachtig nieuw clubhuis...
Naar Roden duurt' langer... met al die stoplicht'n of 30km/h zones... :)
Vanuit Maastrich... minder dan 3 uur

:mrgreen:

Roden heeft ook een nieuw club huis :D. Roder Luchtvaart Club
het hangt natuurlijk ook van je locatie af in Groningen, vanaf de Hoogkerk kant ben je natuurlijk zo in Roden.

Dank voor jullie reakties!

Mijn werkgever wil me heel graag verbannen en dan is de verst mogelijke afstand vanuit Maastricht Groningen.

Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer. In Maastricht is dat te doen, maar in Groningen bijna niet heb ik nagekeken.

Zal dan wel pensioen worden :-).

Ruud

Back