Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel gaaf als je Knaller z'n rug mag titoeeren...
Hij ziet toch pas wat er op staat als het klaar is....![]()
Nogmaals Ed, ik doe niet mee aan die hype van je. en ik zet geen roze driehoek op mijn rug net als jij![]()
Ik heb de anodisering van de tailboom gehaald![]()
Ja, ik vind de eerste 5 dagen van het weekend ook tegenvallen. Gelukkig maken de laatste 2 dagen altijd een hoop goed. 8O :? :lol:
Na een jarenlange ervaring kan ik met zekerheid zeggen dat de betere dagen voornamelijk geld kosten terwijl de mindere dagen juist geld opleveren. :? Blijft een raar fenomeen, zo'n weekend.Bij mij zijn het de eerste vier dagen van het weekend die tegenvallen. De laatste drie maken alles goed![]()
Zo, net klaar met werken. Nu nog ff richting het veld, want morgen ziet er niet best uit denk ik.
chopper is onderweg uit Esbjerg, over 20 minuten eerste vlucht de goede kant uit en morgenochtend om 8 uur thuis!!!!!
he he zien wij je misschien ook weer eenschopper is onderweg uit Esbjerg, over 20 minuten eerste vlucht de goede kant uit en morgenochtend om 8 uur thuis!!!!!
morgen bewolkt , ze hebben het niet over regen , zondag word wel regen verwacht .
morgen wk 3 met 14 graden ,zondag meer wind en kouder +regen
ik ga voor morgen , en als het toch rotweer is dan lekker thuis chillen![]()