Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh,

Inderdaad een mooi weertje. Eerst met Bryan naar Koog aan de Zaan voor de voetbal. Daarna brandstof halen en dan op naar het veld.

Tot laterrrrr...........

Ben alleen snip verkouden.

Mogguh,

Inderdaad een mooi weertje. Eerst met Bryan naar Koog aan de Zaan voor de voetbal. Daarna brandstof halen en dan op naar het veld.

Tot laterrrrr...........

Ben alleen snip verkouden.

zeker mooi weertje !

en snipverkouden ben ik al 3 maanden , dus daar ben ik wel aan gewend :Fade-color

ik ben rond 12;30 wel op das veld , eerst nog wat huiselijke dingen doen .

goede morgen deze morgen

ik ook naar het veld vanmiddag :yes:

@ sleur: dus jij gaat op familie bezoek pas maar op dat ze je niet houden daar ,ze moeten alleen een apart kooitje maken met internet, eletra, en aan de bovenkant open ander kun je niet vliegen. man wees wijs kom lekker maar dat veld en ga morgen apies kijken:D

Liever de Artis dan het veld. In de Artis zit alles veilig achter de hekken en blijft daar ook. Op het veld weet je maar nooit of het wild voor of achter het hek zit. :rolling:

ligt eraan wie er vliegt ;)

zijn zelfs leden die achter het hek hun brevet gehaald hebben 8-O :p

artis vind ik ook wel leuk ,1 keer per jaar ;)

zo ff de SE en de dogfighter in da auto gooien

Veel plezier op t veld vandaag! Voor mij geen gefladder. In iedergeval niet op t veld. Misschien hier in de buurt heel eventjes vanmiddag.

Helaas, maar waar.. de techneuten van carglass hebben onlangs mijn voorruit vervangen, maar hebben daarbij schade toegebracht aan de auto zelf. Dat zou vorige week hersteld worden, alleen hadden ze toen het verkeerde materiaal besteld. Dus nu nog maar eens langs. Hopelijk doen ze het nu wel goed, anders heb ik er geen trek meer in en mag mijn verzekeringsmaatschappij het op gaan lossen..

@ sleur: dus jij gaat op familie bezoek pas maar op dat ze je niet houden daar ,ze moeten alleen een apart kooitje maken met internet, eletra, en aan de bovenkant open ander kun je niet vliegen. man wees wijs kom lekker maar dat veld en ga morgen apies kijken:D
Nope, morgen eerst lekker ontbijten, dan zwemmen en daarna nog wat jeukeballenwedtsrijdspelen.

ligt eraan wie er vliegt ;)

zijn zelfs leden die achter het hek hun brevet gehaald hebben 8-O :p

artis vind ik ook wel leuk ,1 keer per jaar ;)
Tsja, gelukkig vliegt die niet veel meer. Zijn vlieger-in-aanbouw zie je niet eens meer liggen onder het stof. :? Dus in dat opzicht is het wel veilig. :mrgreen:

Wij gaan zo één keer in de 2 maanden naar de Artis. Vaak niet eens diertjes kijken, paps (en mams) op het terras met een bakkie pleur, kids in de speeltuin. 8O Met een jaarkaart geen enkel probleem. 8)

Wat voor schade?

Voorruit eruit gehaald en kennelijk vond de persoon die dat deed het nodig met zijn mes door te steken en mijn raamstijl aan de binnenkant (plastic kap) te vernaggelen.

Ik moest er overigens zelf achterkomen...

Al met al werkt carglass wel mee verder, alleen verwacht ik wel de professionaliteit die zij zeggen te leveren. En dat valt mij tot nu zwaar tegen.

Nope, morgen eerst lekker ontbijten, dan zwemmen en daarna nog wat jeukeballenwedtsrijdspelen.

Tsja, gelukkig vliegt die niet veel meer. Zijn vlieger-in-aanbouw zie je niet eens meer liggen onder het stof. :? Dus in dat opzicht is het wel veilig. :mrgreen:

Wij gaan zo één keer in de 2 maanden naar de Artis. Vaak niet eens diertjes kijken, paps (en mams) op het terras met een bakkie pleur, kids in de speeltuin. 8O Met een jaarkaart geen enkel probleem. 8)

floor en mijn muttie hebben ook een jaarkaart , floor is er wel vaak te vinden , ook door de week even een paar uurtjes , oma woont op 20 stappen van artis af , vandaar ;)

ik neem hem mee , ik hoop dat hij past .

ik ga wat vroeger naar das velt , veel te mooi weer , en aan het eind v/d middag wellicht regen , dus er maar ff van nemen :D

Zo, vanochtend boodschappen gedaan, toen door naar de Carglass.. nog niet netjes gemaakt !%&#$@ Onderweg even een tal van modelvlieggekken gevonden die op 10 min. rij afstand van mijn huis aan het fladderen waren.. Goed om te weten. Ga direct spullen laden voor morgen! :)

Nu thuis aan de wijn, pc aan met muziekje en lekker aan de rommel op zolder, filmpie in de download voor vanavond. Lekkere rommelzaterdag..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back