Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duurt dat zo lang dan :mrgreen:

Welke, of heb je nog andere tips... ik heb zo'n beetje al alles bekeken :oops: :rolleyes:

Ja man, ik heb echt rete traag internet :lol:

Misschien tijd voor een serie dan? The Walking Dead kan ik aanraden.

Qua film is het een zoetsappige waar mn vriendin van houd. Ik knabbel wel op een zoutje en kijk dan gezellig mee :yes:

Zojuist een verdwaalde dogfighter van de straat geplukt...tussenstop in utrecht en door naar amsterdam...

ik houd mij aanbevolen voor de onderdelen :p

nee hij is kleiner dan de funjet

te klein dus , kleiner als een dogfighter moet ik niet meer hebben , daar heb ik te oude oogjes voor ;)

vandaag weer lekker gefladderd , stond best een windje , maar goed te doen .
3 tankjes met de se gevlogen , daarna begaf de saito het , totaal geen compressie meer :confused: , vanavond even kijken wat er stuk is , en anders gaat het volgende saito blok erop , heb er nog 1tje .

en uiteraard lekker met de dogfighter gebashed , echt leuk ding .
wel alle roeren terug getrimd naar 30 % uitslag en dan ook nog is 65 % expo , dan vliegt hij helemaal top .
als ik de roeren beweeg denk je dat hij niet stuurt , zo weinig heeft hij nodig 8-O .

dus het vlieg gedeelte v/h weekend zit er weer op , nu over in de gezinsmodus ;)

Duurt dat zo lang dan :mrgreen:

Welke, of heb je nog andere tips... ik heb zo'n beetje al alles bekeken :oops: :rolleyes:

lekker knokkuh: Recoil (2011)

gave docu: Senna

actie: Drive, Death Race, Death Race 2

lekker zombies hakken: Zombieland

actie/science fiction: attack the block, the Blob

lachuh: Kick ass

m.v.g. Erik

mooie docu: Baraka

lachuh: Cool Runnings, Undercover Brother

foute zooi: The Hitcher (2007), van God los, Catch 44

info op MovieMeter.nl - De filmsite voor liefhebbers

m.v.g. Erik

ik ben ook wel weer is toe aan een goeie movie , goed idee , vanavond maar is een filmpie kijken ;)

oja , de reden dat het saitoblok het begaf is dat er een klep naar beneden blijft hangen , dan heb je heels geen compressie .
kwamen ook kleine stukjes metaal uit de kleppendeksel vandaan , dus even nader te bekijken .

ff geen zin om een blok over te zetten of te reviseren , dus volgende keer gaat de vibrogym weer mee , daar hoeft alleen een ontvanger in ;)

Vanavond "The girl with the dragon tattoo" kijken. :D Of anders "The Artist", "Hugo" of "The Grey".

Lekker terrasje gehangen in de dierentuin. Heerlijk in het waterige zonnetje met een bakkie pleur. Aap in de speeltuin. Ook nog wel wat beestjes gekeken. ;)

voor de liefhebber heb ik ook nog een stamp films (geen idee hoeveel, maar heeeeel veel) op de harde schijf, 1 van de perks van offshore werken........GEEN ondertiteling!!!

Stond een dogfighter met servo's te koop. Bijna op de route...nog even zoeken naar motor en regelaar en een 4e servo monteren voor richtingsroer. Ging minder bouwen en meer vliegen...

Stond een dogfighter met servo's te koop. Bijna op de route...nog even zoeken naar motor en regelaar en een 4e servo monteren voor richtingsroer. Ging minder bouwen en meer vliegen...

dogfighter is wel een kistje waar je wat ervaring voor moet hebben ,en hele snelle hersens zoals ik heb :cool: ;)

momenteel heb ik mijn dogfighter getrimd zodat hij strak vliegt bij volgas ,en dat is erg gaaf !

dus de gehele vlucht op vol vermogen zetten en lekker vliegen tot de lipo leeg is .
haal ik het gas eraf gaat hij wat klimmen ,dus met landen een tikkie down geven .
lastig kistje om goed af te stellen bij verschillend vermogen , dus gewoon volgas vliegen ,daarop trimmen , en dan is het echt gaaf .

ik heb net nog even in het werkboekje gespiekt , het blijkt dat ik de dogfighter iets te staartlastig vloog , dat verklaard wellicht dat hij bij het gas loslaten wil klimmen

van de week misschien even naar Drenthe, proefritje maken........
Dodge Durango - 4.7 V8 4wd - 2000 - LPG - AutoWereld.nl

past wel bij je , je zit niet voor niets in da olie ;)

Dikke 4S bom erin en klaar is Sjunkie :D

nope , dat trekt de motor niet :( , de regelaar kan tot 6s , maar volgens het boekje kan de motor tot 3s :mad:

dus ff een turnigy bestellen .

net de dogfighter ontdaan van motor en regelaar , en de neus van binnen wat meer uitgehold ,zodat de lipo verder naar voren kan .

helaas eerst weer een week werken voordat het weer weekend is voor de re'maiden :mad:

word een beetje naar van al dat gewerk :rolleyes:

ben je al bezig met jouw dogfighter ? :D

past wel bij je , je zit niet voor niets in da olie ;)

nope , dat trekt de motor niet :( , de regelaar kan tot 6s , maar volgens het boekje kan de motor tot 3s :mad:

dus ff een turnigy bestellen .

net de dogfighter ontdaan van motor en regelaar , en de neus van binnen wat meer uitgehold ,zodat de lipo verder naar voren kan .

helaas eerst weer een week werken voordat het weer weekend is voor de re'maiden :mad:

word een beetje naar van al dat gewerk :rolleyes:

ben je al bezig met jouw dogfighter ? :D

Nog niet aan begonnen.
Doordeweeks geen zin en fut voor de hobby, en komende paar weekenden
aan het klussen in en rond het huis ;-)

Wil alles klaar hebben voor de zomer begint, als het zonnetje volop schijnt weet jij wel waar ik zit :-) ;-)

ik heb net nog even in het werkboekje gespiekt , het blijkt dat ik de dogfighter iets te staartlastig vloog , dat verklaard wellicht dat hij bij het gas loslaten wil klimmen
Ik weet niet hoor, maar vorige week en heel verhaal gepost en al gezegd dat-ie staartlastig zou zijn omdat-ie klimt bij gas geven. :? Zo jammer hè... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back