Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het indoor vliegen in de Walvis zijn weer twee dagen beschikbaar
te weten zaterdag 25 feb en zondag 11 mrt.
Op beide dagen zijn de tijden 10:00-13:00.
Om de kosten een beetje acceptabel te houden lijkt me een minimum van 8 personen noodzakelijk.

Schrijf je in door je naam in het schema te copieren.

25-02-2012:Ja
11-02-2012:Ja

11-3 Sleurie ook meedoen.

Ik neem wel een BB-gun mee om Vinni's vlieger te vernielen. :p Of Ducttape om Vinni vast te tapen als ik vlieg. ;) En de pilonnen maar meenemen. :yes:

------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03
Kris.............................................x.............................................x
Marco..........................................x.............................................x
PieterBas.....................................x.............................................o
Nick.............................................o.............................................x
Phil.............................................o.............................................x

Zo dan

Kris nog een aanpassing .....

Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................x... ..........................................o
Nick.............................................o .............................................x
Phil.............................................o .............................................x
Cas.............................................o .............................................x

Kris nog een aanpassing .....

Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................x... ..........................................o
Nick.............................................o .............................................x
Phil.............................................o .............................................x
Cas.............................................o .............................................x
Sleur...........................................o .............................................x

;)

PieterBas.....................................o... ..........................................x
Sleur...........................................o .............................................x

11-3 Sleurie ook meedoen.

Ik neem wel een BB-gun mee om Vinni's vlieger te vernielen. :p Of Ducttape om Vinni vast te tapen als ik vlieg. ;) En de pilonnen maar meenemen. :yes:

:(:( ik zal niet meer vliegen als je in de lucht bent
t is ongelofelijk maar we moet en elkaar wel iedere keer hebben
ook robert kom ik wel eens tegen in de lucht
maar de laatste was wel heel mooi en jammer dat er geen film van is:D
maar gelukkig is t wel een bevestiging dat ik t niet expres deed
want dan had ik wel heel goed geweest
(mischien in mn vorige leven en Japanse piloot geweest:cool:)

Ik vloog niet eens. Ik stond gewoon stil op de grond. :? Maar dit gaat je geen tweede keer lukken, zo goed ben je nou ook weer niet. :lol:

jawel we raakte elkaar eerst in de lucht
toen ging die van jou neer en de van mij maakte een halve looping boven op die van jou
bij die van mij was de stang van mn hoogte roer los gekomen van de servo
door de eerst tik
jammer dat t niet op film staat want dit gebeurd echt geen 2 e keer meer
en t was nog een geebee ook die zijn echt moeilijk teraken:D

PieterBas.....................................o... ..........................................x
Phil.............................................o ..............................................x
Sleur...........................................o..............................................x
Vinni............................................o..............................................x

Daarmee hebben we voor 11-03 in ieder geval voldoende vliegers.
Maandag ga ik definitief reserveren dus als er voor 25-02 niet meer animo komt laat ik deze vervallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back