Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarmee hebben we voor 11-03 in ieder geval voldoende vliegers.
Maandag ga ik definitief reserveren dus als er voor 25-02 niet meer animo komt laat ik deze vervallen

Ik denk nog even na over de 11e, aangezien het een zondag is, is het voor mij niet heel handig te combineren..

ben gisteren wel in een omgebouwde kerk geweest, maar dat heet "Soul Brothers"

Het was toen al een tijd erg gezellig:celebrate:, dus heb niet gecheckt of het Belmont street was:D
moet je effe naar Slain’s Castle gaan. omgebouwde kerk in belmont street. is wel een leuke tent om een pintje te halen

Heb vanavond nog gevlogen ES2. Rond 1800u weer thuis.
Had mijn arctische uitrusting bij me (Transmitter Glove en heater van HK).
Heb 1 batterij leeg gevlogen, tot schemer. De hand gaten vond ik niet goed afsluiten, verder werkte het aardig.
-4 graden en windkracht 2 bft is toch wel koud.
Zelfs een paar spreeuwen hadden onder de motorkap een warm plekje gezocht. Lol!

ofwel..

------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03
Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................o... ..........................................x
Nick.............................................o .............................................x
Phil.............................................o ..............................................x
Cas.............................................o .............................................x
Sleur...........................................o. .............................................x
Vinni............................................o ..............................................x
Oliesjeik.............................................x .............................................x
Erikk.............................................x .............................................o
Spijker.............................................o .............................................x

Wat klopt er niet aan dit plaatje?

someiswrong.gif

ofwel..

Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................o... ..........................................x
Nick.............................................o .............................................x
Phil.............................................o ..............................................x
Cas.............................................o .............................................x
Sleur...........................................o. .............................................x
Vinni............................................o ..............................................x
Oliesjeik.............................................x .............................................x
Erikk.............................................x .............................................o
Spijker.............................................o .............................................x
joop............................................. ..............................................x

Voor 11-03 zijn er nu genoeg aanmeldingen.
25-02 is nog wat aan de magere kant tenzij we 15 pp willen betalen?

nou lekker is dat ik den dat ik de 6 was die er op had gereageerd noumooi hoor je moet me niet he omdat ik aan de andere kant van het kanaal woon zekker pppppuuuuuuuhhhhhhhh ben der hellemaal klaar mee.( een dikke .)
kijk maar op pagina 80 toen stond ik er al op maar je moet me niet he.

hehe effe relle;)

nou lekker is dat ik den dat ik de 6 was die er op had gereageerd noumooi hoor je moet me niet he omdat ik aan de andere kant van het kanaal woon zekker pppppuuuuuuuhhhhhhhh ben der hellemaal klaar mee.( een dikke .)
kijk maar op pagina 80 toen stond ik er al op maar je moet me niet he.

hehe effe relle;)

sorry pagina 81 was het:hammer:

chocojoop:D 11-3

Chocojoop........................................o .............................................x
[/QUOTE]

Zo dan ;)

Klopt het dan zo Joop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back