nou lekker is dat ik den dat ik de 6 was die er op had gereageerd noumooi hoor je moet me niet he omdat ik aan de andere kant van het kanaal woon zekker pppppuuuuuuuhhhhhhhh ben der hellemaal klaar mee.( een dikke .)
kijk maar op pagina 80 toen stond ik er al op maar je moet me niet he.
hehe effe relle
sorry pagina 81 was het
chocojoop

11-3
------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03
Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................o... ..........................................x
Nick.............................................o .............................................x
Phil.............................................o ..............................................x
Cas.............................................o .............................................x
Sleur...........................................o. .............................................x
Vinni............................................o ..............................................x
Oliesjeik.............................................x .............................................x
Erikk.............................................x .............................................o
Spijker.............................................o .............................................x
Chocojoop........................................o .............................................x
[/QUOTE]
Zo dan
Klopt het dan zo Joop?