Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer sneeuw in 075 aaaaaaaaaaaaaaaacccccccchhhhhhhhhh van mijn mag het een graad of 23 worden vvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllder:D

yesyesyes het is weer gestopt :banana::banana::rolling::banana::banana:

Zo regent het in 0251, dan weer sneeuw, dan weer miezerregen en ondertussen is de weg één grote ijsbaan aan het worden. 8O :?

Oops, en vanavond naar Egmond 8O
more.jpg

- Nexus: Check
- Zender: Check
- Accutjes: Check
- Lader: Check
- Stroomvoorziening lader: Check
- Warme kleren: Check
- Strooizout: Check

@sleur, welke punt bestolen bij een weller WTCP 51?
Standaard stift is prima, een PT C8. Is een 425°C 3.2mm "schroevendraaier" punt. Zelf gebruik ik de PT CC8, eveneens 425°C 3,2mm maar rond afgeplat. Iets prettiger bij het solderen van SMD IC's. Als je dat dus niet gaat doen (en dat wil je niet als je weinig soldeerervaring hebt), gewoon de standaard stift gebruiken. :yes:

zal ik ff doen. :yes: het schijnt dat we weer online zijn :-)

:yes: werkt weer, thanx mr KPN.. (mail terug)
Standaard stift is prima. Is een 425°C 3.2mm "schroevendraaier" punt. Zelf gebruik ik de PT CC8, eveneens 425°C 3,2mm maar rond afgeplat. Iets prettiger bij het solderen van SMD IC's. Als je dat dus niet gaat doen (en dat wil je niet als je weinig soldeerervaring hebt), gewoon de standaard stift gebruiken. :yes:

thnx, bestoling gaat de deur uit.. :banana:

Doe je ook een beetje knappe soldeer? 60/40 met harskern, gewoon 1.2mm dik, niet die extra dunne troep?

*auto inladen gaat* :D

*weinig zin heeft* :?

dag beste mensen ,

het filmpje bewijst maar weer dat de baja ridders nog van vliegen houden hoor ;) [URL="
gevlieg - YouTube[/URL]

was wel wat frisjes :)

vliegse allemaal .

grtz junk

Laatst bewerkt door een moderator:
Met de 2S 180mAh vloog ze prima. Maar ook met de 2S 240mAh zal het prima gaan. Met de laatste kun je wat langer vliegen. ;)

gewoon bestellen bij rc technics of hebben jullie een ander adres

Product: Hyperion G3 CX - 2S 180mAh (25C)
Code: LG325-0180-2S
€ 12,53

Product: Hyperion G3 CX - 2S 240mAh (25C)
Code: LG325-0240-2S
€ 10,77

wat is wijsheid????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back