marcelsiggery
Forum veteraan
Klopt ik heeft de crashmato even uigelaten.
Je had toch nog gezelschap van Martijn en Jasper

Tsja, ik draaide net de snelweg op toen ik je zag rijden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt ik heeft de crashmato even uigelaten.
Zo alles weer opgeruimt. Lekker een hapje gegeten en nu ff nagenieten van deze heerlijke dag. Was weer super gezellig vandaag en natuurlijk heerlijk weer. Dat belooft wat voor het komende seizoen.
@Junkie,
Leuk filmpie. Einde van de middag nog lekker door gevlogen Gorby kwam nog een rondje vliegen, maar hield het snel voor gezien jammer genoeg. De wind ging liggen en toen was het helemaal genieten.
Vandaag weer genoeg vitamine-D tot me genomen.
Was zeker een topdag!
Volgende keer proberen minder vliegers mee te brengen. Wel leuk, maar past allemaal maar net in dat kleine karretje..
@Siggery: Kek toestelletje. Zag er erg leuk uit in de lucht. Ook maar eens bestellen denk
De Extra 300S gaat in de hoek. Motor eraf, servo's eruit. Even schoon poetsen en dan kijk ik er over een poosje nog wel eens naar, of het nog wat is.
Nu even spulletjes in de hangar opbergen, douchen en dan vroeg mn nest in.
Je kunt ze nu alvast laden hoor, een lipo verliest geen spanning van 1 weekje liggen en schadelijk is het ook nietleuk filmpie nickos
vraagje ; ik heb zondag mijn lipo's leeg gevlogen , wat is beter , om ze nu al op te laden zodat ze alvast vol zijn ? ,of is het beter dat vlak voor het weekend te doen ?
kortom ,is het slecht om opgeladen lipo's een week weg te leggen ?
Je kunt ze nu alvast laden hoor, een lipo verliest geen spanning van 1 weekje liggen en schadelijk is het ook niet![]()
Ook al zullen er mensen zijn die nog steeds stronteigenwijs zeggen dat het niet nodig is. Maar als je je lipo voor een lange tijd weg legt, laad hem dan op tot 3.85volt per cell. Op die manier heb je het langst plezier van je lipo's.
Erzit niet voor niets een store stand op de meeste goede laders en het wordt niet voor niets aanbevolen door lipo fabrikanten.
Voor 1 week maakt het weinig uit. Maar als je elke keer 1 week doet dan maakt het weer wel uit.
3,85 x 3 cellen = 11,55 volt voor een lipo pack van 11,4 V...Da's toch voller dan vol?![]()
![]()
dus we hebben een ja en een nee :?![]()