Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lager kv hebben ze ook wel in de 2836
Je heb minimaal een 2845 op 2200kV nodig. Kortere motor kan het benodigde vermogen niet aan met een 6x4" propellor. En die propellor ga je wel nodig hebben als "rookie".

Op HoogTij vlogen we met een 2840 4000kV. Trok maar 70A op een 3S met een 5.5x5.5". Kon je wel de 100km per uur makkelijk halen. 8)

Check, junkie gaat weer vrolijk worden want vandaag is de eerste rokjesdag. 8O :mrgreen:

Niet, de voorraad van HK is echt belabberd. Laatst ook voor Big Mac lope legge zoeke maar het is echt triest gesteld. Leuk dat je 400.000 nieuwe dingen in je lijst opneemt maar een beetje knap iets op voorraad houden is kansloos voor Hongkongnezen. :(

@PH-ILS: You gebruikte een pre-paid credit card (debet card eigenlijk dus) voor aankopen? Welke merk/provider is dat? De kids willen voor hun telefoontjes spelletjes kopen maar dat gaat natuurlijk niet op pa's kaartje. :nooo: :p

Heerlijk dat weertje,knapt junkie wel van op :p

Word er morgen nog atv gefladdert ?
Anders bewaar ik het vliegen tot zaterdag.

Goedemiddag allemaal,

Morgenmiddag zeker vliegen en zaterdag ook als het weer het toelaat.
Nu nog ff aan de slag en dan einde van de dag ook nog ff vliegen.
Vanavond gaat niet lukken, want ik heb bardienst.

Verder druk bezig met de HEXcopter. Hopelijk zijn de
Nieuwe motoren snel binnen. Net voor €280,- aan nieuwe
regelaars aangeschaft. Hex kan staks op 4S ongeveer 5 tot 6 kg
tillen. Moet toch voldoende zijn.

Als je het omrekend naar één regelaar valt het wel weer mee 8O :hammer:

Tot vanavond :yes: :celebrate: Eerst ff een ritje naar Den Helder vanavond

Brace, Brace, Ditching! :help:

CQqVOfbEmCI[/media] Training - YouTube

Zwem ze...

leuke training man!!!
Anderen betalen een hoop geld voor een pretpark, en ik krijg voor die pret betaald???:thumbsup:

Overigens staat voor mij de opening van het vliegseizoen alweer op de tocht...:hammer:
Net de chef gesproken en verteld dat ik morgen van de rig afkom en dus Zaterdagochtend thuis, krijg ik te horen dat ik eind volgende week waarschijnlijk naar Australie moet voor een job....:confused:
Vind ik gewoonlijk helemaal gaaf "down under" maar zit er nu ff niet op te wachten:rolleyes:

Het zou tot eind van de maand rustig blijven in onze regio, gaat hij me uitlenen voor een klus daar...
En tegen de tijd dat ik terug kom is het hier dus ook weer druk, dus een echte rustperiode zit er dan niet in:cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
leuke training man!!!
Anderen betalen een hoop geld voor een pretpark, en ik krijg voor die pret betaald???:thumbsup:

Overigens staat voor mij de opening van het vliegseizoen alweer op de tocht...:hammer:
Net de chef gesproken en verteld dat ik morgen van de rig afkom en dus Zaterdagochtend thuis, krijg ik te horen dat ik eind volgende week waarschijnlijk naar Australie moet voor een job....:confused:
Vind ik gewoonlijk helemaal gaaf "down under" maar zit er nu ff niet op te wachten:rolleyes:

Het zou tot eind van de maand rustig blijven in onze regio, gaat hij me uitlenen voor een klus daar...
En tegen de tijd dat ik terug kom is het hier dus ook weer druk, dus een echte rustperiode zit er dan niet in:cry:

joh , als je met pensioen bent zien we je wel weer , kun je dan ook rustig je geld opmaken aan vliegtuigjes ;)

ik weet niet of ik morgen ga atv vlieg stressen , zin heb ik wel , maar het is een hoop gedoe na je werk , weet ook nog niet hoe laat ik klaar ben .

zaterdag heb ik er de rust voor , zondag gezinnetjes dag voor mij . ;)

de weersverwachting is ook iets beter geworden voor het weekend , dus we zien wel .

*pintje inschenkt*

Ik heb in ieder geval een aardig voorraadje............:D.

ikke ook , en ben voorlopig verzadigd .

ik heb deze zomer mijn handen vol aan mijn 3 bigscales , allemaal leuke toppers, en de somethin extra en vibrogym voor het gooi en smijt werk (op een verantwoorde manier uiteraard ) :roll: ;)

Ik met griepje op de bank, ff filmpje kijken....maar ik leef nog wel :-)
Jasper, bedankt kerel ! Quad is kickuh...

Tot snel op t veld :-)

Nickos show us some of your latest work please;)

Jim Morrison:

GroteFoto-SRYT3CVS.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back