Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, kwestie van flink doorplakken en hopen dat het allemaal droog is morgen.Ga je redden, dat weet ik nu al![]()
Ja, maar moet je wel open zijn als ik er ben. En ik heb geen zin in geregel want ik weet niet hoe mijn dagplanning loopt. De ene keer om 15:00 klaar, de andere keer om 17:00. Dus niet open, geen verkoop.De man waar ik de dogfighter heb gekocht was zeer te spreken over RC-Addict. Snelle verzending en up to date voorraad op de website.![]()
Vandaag waren ze druk bezig met een lasertheodoliet en twee trekkers. En dat terwijl Erikkk stond te fladderen.Update: volgende week gaan ze zaaien![]()
klaar voor morgen, lijpo's geladen, stinker is er klaar voor en de vloot van paps ook, lekker knallen morgen.
Morgen nie vliegen nie,hoor net dat me zus is opgenomen met verdenking van long K.
Ga daar morgen maar even heen.
Morgen nie vliegen nie,hoor net dat me zus is opgenomen met verdenking van long K.
Tsja, kwestie van flink doorplakken en hopen dat het allemaal droog is morgen.Meeste tijd gaat in die klut motorbevestiging zitten. Gaatjes van de motor en het meegeleverde motorplaatje kloppen notaaurlijk voor geen meter. :evil:
Verf ligt nu te drogen... 8)
![]()
Ja, maar moet je wel open zijn als ik er ben. En ik heb geen zin in geregel want ik weet niet hoe mijn dagplanning loopt. De ene keer om 15:00 klaar, de andere keer om 17:00. Dus niet open, geen verkoop.
Vandaag waren ze druk bezig met een lasertheodoliet en twee trekkers. En dat terwijl Erikkk stond te fladderen.![]()
Lekker kleurtje Sleur, was je patentkleur op ?
wie is er morgenmiddag op het veld?
Ja, en ze hadden alleen baby roze.Dan maar faut groen en oranje.
Zo ook nog even een vliegertje vouwen . 8O
Ik ben werken maar er zullen er genoeg zijn morgen zal eens kijken of ik betaald kan vliegen (vliegen tijdens werk altijd goed)
André
Gorby sterkte man.
Mailtje doorgestuurd heeft naar jou baas![]()
@ Sleur: ben je kleurendoof ofzo? Dit is echt de lelijkste kleur groen die ik ooit heb gezien :shock: :teacher:
Gorby sterkte man.
Mailtje doorgestuurd heeft naar jou baas![]()
@ Sleur: ben je kleurendoof ofzo? Dit is echt de lelijkste kleur groen die ik ooit heb gezien :shock: :teacher:
nu naar de voetbal even de het poker toernooi winnen net als afgelopen jaar €€€€€€€€€€€
Ik ben werken maar er zullen er genoeg zijn morgen zal eens kijken of ik betaald kan vliegen (vliegen tijdens werk altijd goed)
André
En jij bent wel knap? :? :lol:@ Sleur: ben je kleurendoof ofzo? Dit is echt de lelijkste kleur groen die ik ooit heb gezien :shock: :teacher:
Dan wel uit de Fluor serie.PMS kleurtje ;-)