Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*trekt nog een nieuwe Hertog Jan open en ploft achter de tv neer om te kijken of er nog iets leuks is*

vntm

Heerlijk :yes:
Goedemorgen trouwens ;)

ook goedemoggels ;)

ik voel me aardig een wrakje op vrijdag , tja dan begint het lichamelijke werk toch weer zijn tol te eisen :rolleyes:

en dan moet ik ook nog tot mijn 67e doorwerken :hammer:, dat gaat niet lukken :nooo:

weer ff en uurtje inwerken ,en dan weer topfit :)

ik heb zin om te fladderen , laten we het maar weer over het weer hebben :mrgreen:

Morgens, weer even bijkomen van de nachtrust hoor. De dag...

:sleepy: :morning: :pc: :morning: :pc:
smiley_coffee.gif
coffee_spray.gif
work4sex.gif
etc. etc.

Altijd minder. Sterkte voor je vrouw.

Voor morgen ziet het er niet heel slecht uit. Als ik het weer in moet schatten dan lijkt het op het veld redelijk droog te blijven in de middag. De staat van het veld is even afwachten natuurlijk.

Ik ben niet Helga van Leur maar hier moeten jullie het maar mee doen :)

Voor morgen ziet het er niet heel slecht uit. Als ik het weer in moet schatten dan lijkt het op het veld redelijk droog te blijven in de middag. De staat van het veld is even afwachten natuurlijk.

vliegen word niets ,ik werk gewoon tot 16;30 .

staat trouwens een pittige wind :-D

als iemand van jullie morgen naar het veld gaat ,bel ik wel ff op de o6 nr ,om te checken hoe drassig het daar is :rolleyes:;)

maar klinkt gek , ik wil lekker thuis schilderen :p

vliegen word niets ,ik werk gewoon tot 16;30 .

staat trouwens een pittige wind :-D

als iemand van jullie morgen naar het veld gaat ,bel ik wel ff op de o6 nr ,om te checken hoe drassig het daar is :rolleyes:;)

:p

Goedemorgen,
Er staat inderdaad een fikse woeiii,
Ik zal zo ff langs het veld rijden om te kijken hoe het ( en de toegangsweg) erbij ligt....

keep you posted..

Nee, als je 20 jaar een vervelende longaandoening hebt, zelfs pijnstillers als Pretnison niet meer helpen en je hebt het met een fles NOS (of was het O2? :?) nog steeds benauwd dan is het beter zo. :yes:

Voor morgen ziet het er slechter uit dan eerder voorspeld... Wel veel minder Diana Woei dan eerder deze week aangegeven.

2ui7lsn.jpg

pittig windje !

Ben benieuwd of siggy en burp nog gevlogen hebben ? :-)

Met de ez en de twin moet het kunnen ;-)
Posted via Mobile Device

nope, ik wist niet dat siggy ook wilde dus ben ik na een ritje Den Bosch thuis gebleven.

Het waait wel pittig ja, morgen schijnt het toch beter te worden volgens de berichten....

@Ronald, hoe is het veld er aan toe?

nope, ik wist niet dat siggy ook wilde dus ben ik na een ritje Den Bosch thuis gebleven.

Het waait wel pittig ja, morgen schijnt het toch beter te worden volgens de berichten....

@Ronald, hoe is het veld er aan toe?

Siggy gaat meestal vrijdag uit zijn werk ff vliegen ,vandaar .

Ik ga morgen thuis klussen , als ik zo'n ingeviing krijg ,ga ik ervoor .
Bovendien zou ik morgen alleen met de ez kunnen gaan vliegen,vanwege de verwachte harde wind :-(

Als ik morgenavond nog puf heb ,kom ik ff naar de ach ;-)

Posted via Mobile Device

Ik ben net even op HT2 geweest, maar er was niemand. Sta nu op het ACH veld. Alles ziet er goed uit. Het pad is ook goed begaanbaar. Veld zelf voelt wel wat vochtig aan maar kan prima bevlogen worden. Nu maar hopen dat er geen of weinig regen is morgen. Die wind kom ik wel doorheen.

Mannen tot laterrr....

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back