marcelsiggery
Forum veteraan
Zeker leuk gemaakt,alleen is het voor de eigenaar niet te hopen dat hij op zijn vliegtuig gaat lijken

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tja ,wie is er hier nu " gay"![]()
![]()
Zo lekker thuis mensenNu maar naar bed
![]()
en "hop" je mag er weer uit, lekker he
![]()
Heerlijk
Goedemorgen trouwens![]()
Ik niet. :nooo: Er moest, niet geheel onverwacht, wat gerelateerde familie van het vrouwtje de pijp aan Maarten geven dus vanmiddag beetje onplezierig socializen.Een beetje fladderen vanmiddag klink me als muziek in de oren. Na een uur of 1 dan?
Altijd minder. Sterkte voor je vrouw.
Voor morgen ziet het er niet heel slecht uit. Als ik het weer in moet schatten dan lijkt het op het veld redelijk droog te blijven in de middag. De staat van het veld is even afwachten natuurlijk.
Ik ben niet Helga van Leur maar hier moeten jullie het maar mee doen![]()
vliegen word niets ,ik werk gewoon tot 16;30 .
staat trouwens een pittige wind :-D
als iemand van jullie morgen naar het veld gaat ,bel ik wel ff op de o6 nr ,om te checken hoe drassig het daar is
![]()
Nee, als je 20 jaar een vervelende longaandoening hebt, zelfs pijnstillers als Pretnison niet meer helpen en je hebt het met een fles NOS (of was het O2? :?) nog steeds benauwd dan is het beter zo.Altijd minder. Sterkte voor je vrouw.
Voor morgen ziet het er slechter uit dan eerder voorspeld... Wel veel minder Diana Woei dan eerder deze week aangegeven.Voor morgen ziet het er niet heel slecht uit. Als ik het weer in moet schatten dan lijkt het op het veld redelijk droog te blijven in de middag. De staat van het veld is even afwachten natuurlijk.
Ik ben niet Helga van Leur maar hier moeten jullie het maar mee doen![]()
nope, ik wist niet dat siggy ook wilde dus ben ik na een ritje Den Bosch thuis gebleven.
Het waait wel pittig ja, morgen schijnt het toch beter te worden volgens de berichten....
@Ronald, hoe is het veld er aan toe?