Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekkere slow chat zo ;)

Mevrouw Burp gaat in principe gewoon mee, hoe moet ik anders thuis komen :rolling:

@De rest, neem de vrouwtjes nou maar mee, ook gezelli voor hun.

@Junkie, er zijn op HT natuurlijk geen lelijke modelbouwers, alleen knappe heb ik gezien :yes: Je bent zeker bang je vrouwtje kwijt te raken aan een goedogende modelbouwer :rolling:

Het is al een oudje Bart.Heb er zeker 5 jaartjes mee rond greden en in mijn transporterter enkele cabine met 4 speakers van achter 175 watt voor 130 watt de autoradio 4*50 watt.De versterker was/is een Magnat Gladiator Classic 4*90watt(was voor mij zat).En toen nog een MTX versterker voor mijn JBL Sub en het feest was compleet.Overigens waren mijn speakers in de vw transporter ook JBL.

@Snoeksel:

voorzichtige interesse in de versterker ;)

@Burp:

Jacqueline gaat ook alleen maar mee als er nog meer andere dames aanwezig zijn.

@Siggy:

Ik heb je net gebeld=> geen gehoor :?

Zonder tegenbericht morgen aanwezig? :pim: :lol: ;)

*maakt nu eindelijk een biertje open!* :proost:

Nog een mogelijkheid:
Misschien nog even bij Mariska en Marcel langs om even over de voortuin te praten. ;)

altijd goed , dat heb jij in 5 minuutjes gezien ;)

ik weet ook nog niet wat ik precies ga doen , ik heb alle spullen klaar staan om aan mijn entree hal te beginnen .

ik wil mijn huis nog even voorzien zowel binnen als buiten ,van een verse laag verf , daarna laat ik folders van mijn bedrijf in mijn buurt verspreiden .
dan moet mijn huis er natuurlijk pico bello bij staan ;)

ik heb nu al 4 huizen geschilderd in mijn buurt en dat bevalt mij prima , geen benzine kosten ,geen reistijd van 1,5u per dag ,en lekker thuis lunchen (veelal door mariska verzorgt )

dus al met al verdien ik hierdoor flink meer eypo's :cool:

siggy ; maar die offroad volvo kan ook vies worden hoor :mrgreen:

dus betreft morgen ;we zien het allemaal wel

Een versterkertje of twee en een sub en 3 weg speakers , heb ik ook nog , het ligt zelfs al in Zaandam :)

Dit weekend mijn dvd speler weer in de bus bouwen , hij is weer terug :D

En dan ben ik klaar voor de vakantie reis naar Frankrijk :mrgreen:

roodzwartpiepschuim140.jpg

Uitgerust met aggregaat (op de dissel) en webasto standkachel :)

De baja is close to the finish , op een paar kleinigheden na :cool: waaronder een paar piggybags , ik wou gisteravond toen ik om een uur of 19:30 uur terug kwam uit badhoevedorp nog bellen met jou , Bart maar ik had het eigenlijk wel een beetje gehad , nieuwe week nieuwe kansen :p

De baja is close to the finish , op een paar kleinigheden na :cool: waaronder een paar piggybags , ik wou gisteravond toen ik om een uur of 19:30 uur terug kwam uit badhoevedorp nog bellen met jou , Bart maar ik had het eigenlijk wel een beetje gehad , nieuwe week nieuwe kansen :p

:sleepy:

Om 19.30 uur lag ik gisteravond total loss op de bank en stond m'n telefoon op "vergadering" ;)

@Burp,

Hier de eerste foto's van de Hydrofoam. De onderkant is dus klaar.
Nu gaan we de staart en ailerons maken. Denk dat het wel gaat lukken. De malletjes die ik gemaakt had voor de twee schoentjes
deden het erg goed zoals je kan zien. Ik ga hem afbouwen en eerst proberen voordat hij met folie bespannen wordt.
Zal alleen nog niet zaterdag worden.

GrTz Jasper

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet nog niet of mevrouw BYM morgen naar de feestavond toekomt ...
Weet niet eens of BYM morgen wel attendeert op de feestavond :confused:

(EZ* is een nachtvlieg exemplaar, dus wie weet gaat meneer BYM morgen/avond wel het duister in op Spaarnwoude ofzo, moet maar ff kijken.....)

@Snoeksel:

voorzichtige interesse in de versterker ;) *maakt nu eindelijk een biertje open!* :proost:
Versterker is nog in prima staat,zou hem zo aansluiten.Zoek alleen nog iemand die daar zin in heeft,de bus kan binnen staan,alle bedrading enzo heb ik ook .Moet alleen nog een schop onder mijn reet hebben.De boxen die er nu inzitten redden het wel maar schreeuwen om de versterker :cool:.Gaat kijken of Silly nog aan het karten is

Wauw Jasper, jij hebt echt magische handjes :worship:
Je moet mij echt eens voordoen hoe je zo'n vleugelprofiel snijdt.

Posted via Mobile Device vanaf de bank

@Phil,

Ja dat is goed hoor. Begin het zelf ook aardig onder de knie
te krijgen. Heb nu twee snijbogen gemaakt en kan nu lekker me gang gaan. Staks krijg ik het probleem dat niet mijn Depron op is maar mijn Piepschuim..............

GrTz Jasper

Wordt weer tijd Kobus voor een beetje rijders input.Al dat depronpiephydrofoamschuimshit hier,propje hier propje daar propje ik ben GAAR.:mrgreen:

:mrgreen::rolling:

mooi beschreven ,ja, je hebt nog gelijk ook ;)

en wees niet bang , mijn baja verkoop ik uiteindelijk toch nooit , ze willen hem het liefst kaalplukken , dus hou hem lekker zelf voor de afwisseling met depronpiephydrofoamschuimshitzooivliegersspulpropbreukuhuporgedoe ;)

jasper; jij bent goed bezig :p

Ach ;) zo wat ik er tot nu to mee gereden/gevlogen heb echt leuk en weer wat anders als de Savage,maar ja zo begint het he,en ga je over op vliegen,of heb ik een opvlieger :sleepy:

Zondagmorgen weer vroeg uit de veren ivm F1, dat begint dit weekend ook weer :banana:
Oh ja? En indoor vliegen dan? ;) :lol: :hammer:

ik vroeg het ook aan maris , maar we hebben natuurlijk nog een kleine,die we niet alleen laten ;)

bovendien is ze erg allergisch voor lelijke modelbouw mannen , met uitzondering van mij natuurlijk :p
Dat je een kleine hebt dat wisten we natuurlijk al. Dat heb je immers gecompenseerd met die ovlvo van je. :rolling: En dat je vrouwtje niet allergisch is, okay. Maar ze heeft wel een behoorlijke aversie tegen het gedeelte van jou dat aan modelbouw doet/denkt. :mrgreen: :p

Daarna een I-pod kopen en een kabel om de aansluiting op de Avic-X3 mogelijk te maken en gelijk een back-up accuutje aan de voedingskabel van de navigatie hangen om ongewenste stroom uitval tegen te gaan.
Even een waarschuwing. De oudere kabels functioneren NIET met een iPhone 3G, iPod Touch 2G en de nieuwe iPod Nano 4G!!! Daar hebben ze weer net even iets anders met het kabeltje gedaan. Ik had een mooi speakersetje dat perfect werkt met mijn oude iPod Nano 3G maar met de iPhone werkt de lader niet en het signaal naar de speakers is analoog i.p.v. digitaal waardoor de GSM enorm stoort op het audiosignaal. De originele docking en videokabel doen het wel goed (collega had een imitatiekabel op zijn iPod Touch 2G en die deed het dus voor geen meter). Dus wel even ter plekke (laten) controleren of de iPod werkt op de kabel. :teacher:

@De rest, neem de vrouwtjes nou maar mee, ook gezelli voor hun.
Ik ga op de fiets, of het vrouwtje komt weet ik niet. Misschien komt die getinte gast weer langs. 8O ;) Ze weet waar het is en een pilsje of wijntje is ze niet vies van... :celebrate:

*heeft al vele Ampères in zijn accu's gepompt*
pump.gif

Oh ja? En indoor vliegen dan? ;) :lol: :hammer:

Dat je een kleine hebt dat wisten we natuurlijk al. Dat heb je immers gecompenseerd met die ovlvo van je. :rolling: En dat je vrouwtje niet allergisch is, okay. Maar ze heeft wel een behoorlijke aversie tegen het gedeelte van jou dat aan modelbouw doet/denkt. :mrgreen: :p

Oeps is het zondag alweer indoor vliegen :confused: Waar:confused: hoelaat :confused:
als het 's ochtends of overdag is ,gaat het niet lukken :(, heb eigenlijk ook niets om mee te vliegen :o, alleen de infinity van ronald ,maar dat is een lastige vlieger , en krijg ik het benauwd van die muren :mrgreen:
voor mij is het indoor seizoen gesloten ,volgende winter weer ;)

ik heb juist een grote volvo gekozen ,om die "grote" mee te kunnen vervoeren :cool:

@Jasper, ziet er heel goed uit man. Same as Phil, dat wil ik ook wel eens zien :thumbsup:

Accu's zijn allemaal vol en morgen (straks eigenlijk) wordt er dus gewoon gevlogen, weer of geen weer!!

Accu's zijn allemaal vol en morgen (straks eigenlijk) wordt er dus gewoon gevlogen, weer of geen weer!!
+1.gif
Nog even een paar dikke accu's om in het veld te laden vol stampen en dan klaar... Zo alles alvast in de auto leggen: EZ, Mite, Holiday gaan mee.

De BananaJet heeft twee loszittende staartvinnen dus lijkt me niet handig om daarme te gaan vliegen (die gast heeft 10 sec. lijm gebruikt maar pas gelijmd nadat hij verf erop gespoten had :evil:) Best jammer en balen, (eer)gisteren nog willen doen maar er kwam even wat tussendoor.
rip2.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back