Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal,

Het is wel een beetje bewolkt, maar ik denk dat het
goed gaat komen. De wind is matig en rond de middag
zou het opklaren. Dus , allemaal uit de veren en spullen
klaar zetten.

We gaan vliegen..................

GrTz Jasper

Ik zeg, meenemen naar het veld en daar even plakken. Is zo gepiept en kan je nog de maiden doen.
Nee, want ik ga het met POR plakken en dat duurt een dag voordat het goed uitgewerkt is. :? ;) verder al druk zat met de andere vliegdingen en vooral... Blah blah blah... ;)

Ik zit nu langs het voetbalveld (in de kantine met een bakkie pleur). Om 10:15 de nodige boodschappen doen. Vervolgens de kinderen dumpen en dan snel naar huis alle spullen inladen die al klaar staan. 8)

Posted via Mobile Device

GAAAAAP :sleepy:

djeez ,ben aardig verrot :mrgreen:

hoelaat word er gevlogen op het veld ?

als ik de rader bekijk komt er eerst een regengebied over (nu al hoor ik ) ,daarna waarschijnlijk droger :D
de wind valt me mee .

ga ik thuis wel ff een beginnetje maken met voorbereiden ,en daarna wellicht nog naar het veld

sjourd ; adres bestaat ook niet :)
vlak bij de zwarte markt beverwijk:mrgreen:

* laad nog wat lipo's *

Goedemorgen allemaal,

Het is wel een beetje bewolkt, maar ik denk dat het
goed gaat komen. De wind is matig en rond de middag
zou het opklaren. Dus , allemaal uit de veren en spullen
klaar zetten.

We gaan vliegen..................

GrTz Jasper

Alles staat al klaar :banana: Straks eerst Ruben naar Scouting brengen en later weer ophalen, daarna naar het veld, dat zal wel rond 13.30 - 14.00 uur worden. Alleen de Calmato en de Parat gaan mee, voor de EZ heb ik momenteel geen betrouwbare ontvanger :(

@ Sjoerd: Het veld ligt in de polder bij de Zwarte Markt, adres heb ik niet maar een route wel :yes:

routevliegveldach.jpg

---EDIT---

Check de buienradar, wij ontspringen de dans net zo te zien :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Hier in 0251/1945 wat spetters maar het wordt alweer lichter. Net zijn de Assendelluf Mini-Pupillen afgedroogd met 27-5. :rolling:

Posted via Mobile Device

Hier nog even een up-date van de Hydrofoam.
Moest toch nog even wat bouwen deze ochtend.

GrTz Jasper

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog even een up-date van de Hydrofoam.
Moest toch nog even wat bouwen deze ochtend.

GrTz Jasper

full

full

ff doorbouwen, je zal hem vanmiddag nodig hebben..:mrgreen:, hiet zeikt hier nu behoorlijk door... :onweer:

* blijft optimisties lipo's volgooien...*

Laatst bewerkt door een moderator:
heren. past deze Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2500mAh Transmitter Pack (Futaba/JR) $19.95 in de mx12 zonder aanpassingen. want ik heb mijn zender accu (stekkertje) gesloopt.:rolleyes:

Gewoon even nameten sjoerd,de maten staan erbij.
En let even op de aansluitstekker,deze kun je natuurlijk ook even overzetten van je ouwe accu ;-)

@Sleur

Oja,dat is nog waar ook.
De EZ in legergroen was voorzien van een nitroblokje.
Alleen heeft deze niet erg lang gevlogen :-(

Posted via Mobile Device

Gewoon even nameten sjoerd,de maten staan erbij.
En let even op de aansluitstekker,deze kun je natuurlijk ook even overzetten van je ouwe accu ;-)

@Sleur

Oja,dat is nog waar ook.
De EZ in legergroen was voorzien van een nitroblokje.
Alleen heeft deze niet erg lang gevlogen :-(

Posted via Mobile Device

de maten kloppen. maar ik kan niet zien welke stekker er op zit. en daar zit nu juist het probleem.:mrgreen:

Nee, junkie had een nitro-powered EZ. :p ;)

Posted via Mobile Device

dat is waar ook :p, was geen lange vlucht,maar toch .

leuk om dat filmpje weer te zien,

ik denk dat als de ez op de club was nagezien ,dat hij wel gewoon lang kan vliegen ;)

blokje heb ik nog ,de leger ez romp ook ,een set vleugels heb ik ook nog ,dus binnenkort op de club maar eens een nirto ez bouwen :p, moet daar toch een keer gaan knutselen .

ik hoop dat het veld niet al te drassig word met al die regen :mad::(

Wordt weer tijd Kobus voor een beetje rijders input.Al dat depronpiephydrofoamschuimshit hier,propje hier propje daar propje ik ben GAAR.:mrgreen:

Zeker , alleen moet ik je nog even telleurstellen qua rijden , dit weekend krijg ik hem niet af :( vandaag de burgelijke zaken als boodschappen doen enz. enz. morgen een paar kleine rep. in huis , dvd speler inbouwen , volgend weekend ............. werken , het weekend daarop bestaat echter uit 4 dagen dus dan zou het moeten lukken :cool: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back