Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Who needs to read the fucking manual? Kom op, dat ding plak je zo in elkaar zonder ook maar één letter te lezen. Voor het zwaartepunt zitten er onderop de vleugel twee stippen. Die zitten bij zo ongeveer alle Multiplex modellen behalve de EasyStar (daar zit toevallig net dat stuk schuim wat de stang vasthoudt :?).
Okay, hieruit concludeer ik dat het HT2 wordt. 8) No problemo. :nooo: Alleen 12:30 uur ga ik niet redden. zal zo rond 13:30 à 14:00 worden. Eerst nog wat badderen, kindertjes vermaken, troep inladen, zonnebril met flink filter zoeken, auto volgooien met leut etc. Het is wel zondag hè, dus rustig aan.Ziet er goed uit Sleur,hoe laat ga jij naar HT2 ?
Zojuist bart.D even aan de telefoon gehad,wij kijken geen Formule 1
dus zijn rond 12.30 uur op HT2
Ben zeer benieuwd naar de prestaties van de MM
Tot zo !!!!!!!!!!!!!
Wat een deceptie. Wil je de laatste rondjes even kijken, stoppen ze met rijden omdat er een beetje water valt. Ik zeg: Afkeuren die wagens, ze hebben niet eens ruitenwissers. Da's toch levensgevaarlijk..... tv aan voor de F1 en daarna lekker fladderen.
@ BYM:
Hier interesse voor alle 3.
Worden verscheept naar Zuid-Afrika om daar in het onderwijs terecht te komen.(geen crapverhaal)
Dus optimaal hergebruik!![]()
Als je ze wilt hebben moet je ze nu komen halen, want ik heb ze al in mijn kofferbak liggen om te verschepen naar Icovia.....
En aangezien er nog meer bij moet wat ook naar Icovia toe moet![]()
Een kennisje met zonder niet al teveel bestedingsmogelijkheden komen de kasten ophalen.
@Siggy, Emmy komt ze halen![]()
Blij dat ik het heb opgemerkt, wie weet wat er gebeurd was als mid-air je zijschot ineens gegrepen zou zijn door de vliegwind :shock: