Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hebben je wel vermaakt lees ik :)

Ik ook hoor , vanmorgen om even voor half 6 de deur uit en om 19:45 weer terug :???: ;) maar wel weer de nodige euro's verdient :D en de stadhouderskade ziet er weer een stuk beter uit :cool:

Jullie hebben je wel vermaakt lees ik :)

Ik ook hoor , vanmorgen om even voor half 6 de deur uit en om 19:45 weer terug :???: ;) maar wel weer de nodige euro's verdient :D en de stadhouderskade ziet er weer een stuk beter uit :cool:

ach ,ieder zo zijn hobby :mrgreen:

ik heb me zekers vermaakt , voortaan in het weekend naar amsterdamse bos , zo kun je gezin en hobby goed combineren ;)

en doordeweeks met zijn alle :p

nu druk bezig om een betere camera houder te maken .
ook nog ff op marktplaats kijken voor een betere camera voor weinig ,die wat scherper is dan de trust die ik nu gebruik .

daarna maar iets maken met een servo ,om de camera te kunnen bewegen (richten ) terwijl ik vlieg.

De ez blijft toch een leuke kist ,en goed voor camera vervoer :-D

vandaag toch nog even met de Ez gevogen. alleen mid air stopt het brommertje ermee. :bad-words::bad-words::bad-words: En dat is niet ze heel erg.. (heb hem nog wel kunnen landen)
maar het brommertje is overleden. dus dat word weer een paar weekjes wachten vanuit hk. :2gunfire:

van de week is ook me ACE servo gas/rem (85 euro) overleden. en nu dit!

dus sjoerd kan effe niet rijden nie.... en ook niet vliegen nie.....

Wat voor motor had je op je EZ zitten Sjoerd? Als het de standaard speed 400 zijn dan heb ik die nog wel liggen hoor.

Ik moet ook nog een nieuwe gas/rem servo op mijn Baja zetten zodat ik er of mee ga rijden of hem in de verkoop doe....

Met de Funjet vanmiddag lekker gevlogen, met 4S ging hij weer als de brandweer. Snoeksel heeft wat op film staan, het ging in ieder geval lekker snel. misschien deze weet even de Hype 4004 er in sleutelen voor nog wat extra powerrrrrr :banana:

Ook de Hydrofoam en de mite en Twin gingen weer lekker. Inverted is helemaal onder de knie met alle vliegtuigen, zelfs met de foam al is deze wel wat zenuwachtig ;)

er zat een turnigy 2200 inrunner op.:(

maar als je iets anders hebt wat er op lijkt graag ;)

ik ben al een beetje aan het kijken op de site van hk. maar ik zie door de bomen het bos niet meer!:(

enuh baja?:rolleyes:

Met de Funjet vanmiddag lekker gevlogen, met 4S ging hij weer als de brandweer. Snoeksel heeft wat op film staan, het ging in ieder geval lekker snel
Nou was meer geluid van iets wat met een bloedgang voorbij kwam dan film hoor.Heb geprobeerd om de filmpjes hier te krijgen maar gaat mij even niet lukken nie

http://s259.photobucket.com/albums/hh306/snoeksel/?action=view&current=Video004.flv
http://s259.photobucket.com/albums/hh306/snoeksel/?action=view&current=Video003.flv

Laatst bewerkt:
er zat een turnigy 2200 inrunner op.:(

maar als je iets anders hebt wat er op lijkt graag ;)

ik ben al een beetje aan het kijken op de site van hk. maar ik zie door de bomen het bos niet meer!:(

enuh baja?:rolleyes:

dit is wel minimaal aan te raden ( wel 40 amp regelaar gebruiken )

Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT 2845 (380L) 2700kv Brushless Inrunner $19.50

of deze ,die ik erin heb :p , en met 2 dagen in huis ;)

http://www.rctechnics.eu/b28458t-brushless-inrunner-3745kv-p-70.html

moet ik bij dat hk ding geen motermount hebben?

ik zelf had de gladde versie zonder koel ribbels .

maar deze kun je ook gewoon op de originele plek inklemmen lijkt me .

ik heb de bovenzijde van het piepschuim gewoon open ,en een strookje eraf gesneden ,zodat je hem met tape kan aanspannen .
voordeel is dat je de motor er van boven in kunt leggen .

die 2700kv motor heb je ook zonder koelribben .

een motorsteuntje kun je gemakkelijk zelf maken .
boven op je ez krijgt hij wel meer koeling , maar is hij wel weer meer kwetsbaar met een ongelukkige landing :mrgreen:

ps; niet meer te lang volgas vliegen ,waarschijnlijk heb je je oude motor gewoon opgefikt :(

ps; burp ,dat waren nog eens lange filmpjes :o, ik ging er net lekker voor zitten :)
leuke sound hoor :p

IMG_0851.jpg

IMG_0850.jpg

IMG_0849.jpg

Ziet er weer retesnel uit Martin !

@Sleurhutje :

Zou jij willen kijken wat voor motorsetup het leukste is bij dit model :

F15 Eagle, hier te downloaden, en onderaan staat de setup lijst
www.parkjets.com Free Jet Plans - F-15 Eagle

Nog veel meer vliegtuigen zijn hier te bekijken:www.parkjets.com FREE Plans Page

Standaard geadviseerde setup:

Motor: Himax 2015-4100 with gearbox (4.4 gears)
Battery: Thunder Power 1320 mAh 11.1 V lipo
ESC: Castle Creations Phoenix 25
Prop: APC 9x6 Slowflyer
Receiver: Hitec Electron 6
Servos: GWS Pico standard on flaperons, Hitec HS-55 on stabilator

Aanbevolen snelle setup:

Himax 2025-5300,
2100 mAh 11.1 V (3S) lipo,
APC 7x6 prop,
25 Amp ESC.

Ik zie door de bomen het bos niet meer in HonKong/rct-Zoetermeer het bos niet meer :rolleyes:

@Iedereen:

Mocht iemand deze in Depron willen maken, ik heb de mallen dus dan moet je maar even een seintje geven :yes:

Even een indicatie van mijn aankomend vliegtuigje ;)

Daar ook meteen maar mijn volwaardig brevet gaan halen.

@Ronald, dit is dus met 4S setup, blijkt ook goed te kunnen :twisted:

The setup in the video is:

3DHobbyShop 47" Velox developed by Scott Stoops
Extreme Flight TORQUE 2814-820 motor (Awesome, BTW)
Extreme Flight AIRBOSS 45 Elite ESC (with internal BEC)
3DHobbyShop 4S 2200 Lipoly ($69.99)
4X Hitec HS-65MG servos
Dx7/AR6000 Rx
APC 12x6 E prop

The airplane is brutal and tons of fun.

@Junkie en BYM, hij ging vanmiddag echt als de brandweer, snelle vliegtuigen zijn wel aan mij besteed geloof ik, veel lol in ieder geval. kijken of Nick zijn snelle rakker ook van de hand wil doen :twisted:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zelf had de gladde versie zonder koel ribbels .

maar deze kun je ook gewoon op de originele plek inklemmen lijkt me .

ik heb de bovenzijde van het piepschuim gewoon open ,en een strookje eraf gesneden ,zodat je hem met tape kan aanspannen .
voordeel is dat je de motor er van boven in kunt leggen .

die 2700kv motor heb je ook zonder koelribben .

een motorsteuntje kun je gemakkelijk zelf maken .
boven op je ez krijgt hij wel meer koeling , maar is hij wel weer meer kwetsbaar met een ongelukkige landing :mrgreen:

ps; niet meer te lang volgas vliegen ,waarschijnlijk heb je je oude motor gewoon opgefikt :(

ps; burp ,dat waren nog eens lange filmpjes :o, ik ging er net lekker voor zitten :)
leuke sound hoor :p

ik heb idd te lag volgas gevlogen ben ik bang. oke. dan word het die moter. ik hoop dat ik vanaf nu wat meer mazzel heb! waar scoor je trouwens die tape? bij hk hebben ze alleen de smalle!

Nou, voor de grap nog maar een dan. Is het al de 19e :)

Ik moet nog wel een beetje oefenen als ik zo wil vliegen geloof ik :mrgreen:

Kijk maar even in HQ ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf kissie Martin, heb je hem gekocht? Ik wil er ook wel eens een rondje mee :worship:

In principe gekocht. Alleen moet hij uit belgisch Limburg komen. Ik vond dat voor die kist echt te ver rijden. Gelukkig gaat er al iemand uit Velserbroek naar die jongen en wil deze voor mij ook meenemen. Is toevallig ook een kennis van Ronald (ik geloof ook een wedstrijdvlieger)

Met hem al een afspraak gemaakt (Winfried = WVR op het forum hier) dat hij hem dus 19 april voor me meeneemt. :thumbsup:

Het is zeker een gaaf kissie. Zowel met 3S als met 4S te vliegen blijkt het nu. Als je lief bent mag je ook wel een rondje hoor, je weet dat ik daar niet zo moeilijk in ben. :nooo:

ik heb idd te lag volgas gevlogen ben ik bang. oke. dan word het die moter. ik hoop dat ik vanaf nu wat meer mazzel heb! waar scoor je trouwens die tape? bij hk hebben ze alleen de smalle!

volgens mij gewoon bij de bouwmarkt ,maar kan het ook bij lynx gehaald hebben .
het is toch smal tape ? ongeveer 2 cm

burp ; JAAAAAAAAA dat is ook wel wat voor junkie .
ik vlieg op de sim voortdurend met dat soort modellen ,omdat je daar lekker mee kunt spelen :p

komt vanzelf wel ;)

goedemorgen

heerlijk geslapen :p, en net 15 minuten wakker ;)
ff bakkie pleur ,en dan maar weer werken .
tot donderdag en dan een zeer lang weekend houden :D, jammer dat het deze week wisselvallig weer is met buien :(

vntm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back