Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar blijft de mijne nou ? :cry:

Ooooopsssss,sorry maatje,ik was je bijna vergeten door alle drukte van afgelopen week :oops:
Ik zal hem dinsdag even voor je gaan maken ;)

@*!!!grr mompelt iets van.................

(neem dan ook gewoon een getint ruitje,jij moet ook altijd iets aparts hebben ) :D

Ooooopsssss,sorry maatje,ik was je bijna vergeten door alle drukte van afgelopen week :oops:
Ik zal hem dinsdag even voor je gaan maken ;)

@*!!!grr mompelt iets van.................

(neem dan ook gewoon een getint ruitje,jij moet ook altijd iets aparts hebben ) :D

tja that's me baby ;)

Was prachtig weer vandaag ,waar hebben we het over ?
Hier en daar een vlokje sneeuw,ach :rolleyes:

Maar was erg gezellig,ondanks de lage opkomst.
Siggery en een nieuw persoon waren ook v/d partij ,en we stonden ff raar te kijken toen ht omgetoverd werd in een langlauf baan :p ,gewoon 2 cm sneeuw ,echt lachen ;)

De mini cen reed perfect ,ondanks de kou , nitro powerrrrrrrrr :cool:
Filmpie volgt later ,het uploaden duurt nogal lang :(

en ik dacht dat wij slecht weer hadden gister :D

@ V-Power , ziet er goed hoor :thumbsup:
Alleen over die laatste opmerking kunnen wij baja rijders heel kort zijn :nooo: :lol: ;)

kom maar op , ik lust jullie rouw:lol:;), als iedereen dit ziet staat marktplaats weer vol met baja`s:rolling:
en gaat iedereen weer aan de FG (Fucking Good)

Voor degene die nog geen alu cbh. hebben , hier is er een die ook meteen dicht is, ook in zilver ;) $70.00

hpipythonclutc%20carrier.jpg

@ Burp/Phil, dat is mooi als je al een cbh hebt , die volgens mij trouwens niet past met een vertigo cbh (heb ik volgens mij ergens gelezen) die ik plaatste is in een keer klaar en eigenlijk voor dezelfde prijs als een vertigo cbh ;)

Ik heb het nog even nagekeken , maar hij past wel met een vertigo cbh. maar niet met een turtle alu. cb. maar goed als je toch nog iets wilt kopen is dit een leuke oplossing , ik weet alleen niet hoe het warmte afvoer zit , plus dat afdichten is volgens mij alleen van toepassing als je met gewone schoenen rijdt in het zand , want als je kijkt naar de slijtage bij sleur met de elcon hoeft het niet echt ;)

In combinatie met een Elcon koppeling is dit inderdaad vrij overbodig ;)
En wat Kobus idd al aangaf past deze niet in combinatie met een turtle bell :turn-l:

Ik denk dat ik toch ga voor een vertigo cbh, ook omdat de extanders mij tot nu toe super bevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back