Sleurhutje
Forum veteraan
Uh, iemand nog paaseieren kunnen vinden? Dit zat vanmorgen onder mijn grote 19" wielen. :? 8O (of mag dat ook al nietWat is er nou zo erg aan het paas postje ?im: :rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uh, iemand nog paaseieren kunnen vinden? Dit zat vanmorgen onder mijn grote 19" wielen. :? 8O (of mag dat ook al nietWat is er nou zo erg aan het paas postje ?im: :rolling:
Uh, iemand nog paaseieren kunnen vinden? Dit zat vanmorgen onder mijn grote 19" wielen. :? 8O (of mag dat ook al niet)
Zodoende mijn vraag, is deze verf benzine vast?
Acryl verf van Tamiya .....
De Tamiya PS-spuitbussen zijn redelijk benzine-bestendig. Deze weet ik niet. Maar je kunt altijd met een spuitbus PS een laagje er overheen spuiten. Of als je voor zeker wilt gaan een laagje Faskoat, dat is op waterbasis. Als je een laagje Faskoat erop wilt zetten, kun je mijn airbrush wel even lenen (een flesje Faskoat heb ik ook als je snel wilt handelen).Even een vraag van een hele andere orde, misschien had ik het al gevraagd en lees ik over het antwoord heen, maar .....
Ik heb dus de kap van mijn HPI Baja gespoten maar ik zou het alleen wel jammer vinden als ik strax een keer benzine mors en de kleuren vervolgens onderin mijn chassis belanden en er een vale kap overblijft.
Zodoende mijn vraag, is deze verf benzine vast?
Acryl verf van Tamiya .....
![]()
Er werd in het spuitcabine forum op gereageerd met "er moet nog lak overheen" en "2componentenlak" moet eroverheen, maar het zegt me niet zoveel welke ik dan moet gebruiken om te voorkomen welke lak die acryl lak wel of niet aantast
Iemand een idee??
....... motip zou ik niet doen ,heb ik al geprobeerd ,en gaat loskomen, zit nl geen weismacher in@BYM , ik had even op een ander forum gezocht en zag dat daar iemand gewoon een spuitbus van motip had gebruikt
is ook op acrylbasis
eerst de laklaag 24uur laten drogen daarna eerst een dun laagje lak aanbrengen en dan even later (hoeft niet helemaal droog te zijn) de volgende laag lak er over spuiten.
succes
voor diegene die met carson- monstertruckbanden gaan rijden
(als iedereen weer overstapt op FG,of wieladapters heeft voor de baja)
de stalen ring zit er los op , die ring was er bij mij zaterdag afgelopen
als je dat niet op tijdt ziet dan draaid hij snel dol
ik heb die ring er even afgehaald en het randje van de velg en de binnenkant van de stalen ring licht opgeschuurd en vastgelijmd met seconden lijm , hoop dat het hiermee is opgelost:idea:
Voor dat geld rijd ik hem liever zelf aan stront :rolling:
Ja, maar daarna heb je wel een auto met een luchtje eraan. :?Je kunt hem ook in de stront rijden,volgens mij net zo leuk maar hij gaat er in ieder geval niet stuk van![]()
Hahaha, en dan zeggen ze dat er niet te rijden is met nitro als het vriest. Zo zien we het graag.
Hahaha, en dan zeggen ze dat er niet te rijden is met nitro als het vriest. Zo zien we het graag.![]()
Nou hij had er op een gegeven moment wel moeite mee hoor maar is wel een leuk gezicht