Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*piep* *piep*

Hé batterijtje weer 100% opgeladen. ;) Ook goeiemorgen. :thumbsup: Gelukkig vandaag weer lekker bijkomen van een druk familieweekend met zonder weinig gevlieg. :cry: Zaterdag en zondag beloven weer mooie dagen te worden (howel de weerdiensten redelijk de weg kwijt zijn :?). Vanavond even een Epilepsia snijden voor BYM (nog interesse in een nieuwe AR6100e voor €39? heeft gisteravond 1x gevlogen) en toch maar een flink motorschot/-houder knutselen voor de MiniMag. :D

Ik heb de index mee, denk wel dat daar genoeg carbon etc opzit toch?
Zit nog een AR500 op, en heb nog een 6100e liggen dus ben voorlopig rijkelijk voorzien van rx-en ....
Vanavond ook de motorsteun van de hummel uitvijlen, en de uitlaatflens aanpassen opdat dat een geheel kan gaan vormen :yes:

Dan HOPENLIJK aankomend weekeinde eindelijk de Hummel eens omhog gooien :yes:

Goeiemorgen allemaal,

Ziet er goed uit vandaag. Lekker dat het paasweekend voorbij is met
al dat familie gezeur. Blij dat ik nog een beetje heli kon vliegen.

Hopelijk vanavond naar het veld rond 19:00 - 19:30
Lekker even fladderen.

Laterrrrrr......... nu even proberen te werken.

GrTz Jasper

Ik heb de index mee, denk wel dat daar genoeg carbon etc opzit toch?
Zit nog een AR500 op, en heb nog een 6100e liggen dus ben voorlopig rijkelijk voorzien van rx-en ....
Ah okay. Op de Index zit een hoop carbon en de linkages die we kunnen hergebruiken. Ook één servo, de HXT500, is prima te gebruiken. De Hongkong-cheap-ass servo's zou ik niet gebruiken voor de Epilepsia. Die zijn wat onnauwkeuriger dan de HXT's. ;)

Prima voor wat betreft de ontvangers. In heb nu een AR6100e over, geen kleine vliegertjes meer waar die in zou moeten. Dus dan straks maar te koop of ruilen met bijbetaling voor een AR7000 (voor de Danone). :yes:

Hopelijk vanavond naar het veld rond 19:00 - 19:30
Lekker even fladderen.
Yep, lijkt me wel wat. Kijken of ik het ga redden (kids ophalen, in bad doen, naar bed bonjouren en dan pas weg, meestal dus 19:30u).

Vanavond kom ik wel even kijken op het veld maar niet fladderen :nooo:
Ik moet namelijk eerst even wat spul bestellen bij de gezelligste winkel van Nederland :worship:
Tsja, dat heb je ervan hè, met die brandstofrommel. Net op als je het nodig hebt en de winkel heeft het niet liggen, einde oefening. Doe mij maar een pakketje elektronen, als die op zijn dan prop je er even weer wat nieuwe in via het stopcontact of de autoaccu. :lol: ;) Kost wat maar dan heb je wel meer (en milieubewuster :p dûh).

*gaat wat glasvezeldoek regelen voor de neus van de MiniMag zodat er ook een neuswiel op kan* 8O 8)

Vanavondmisschien nog even naar de club maar zeker niet naar het veld. Mevrouw Burp moet ook nog even weg en ik denk dat ze pas tussen 21:30-22:00u terug is.

Ik kan ook lekker met een biertje op de bank zitten natuurlijk en volgende week naar de club komen met mijn nieuwe Velox :)

@Sleur,

Ik heb ook een hele tijd een afschuw gehad tegen nito, maar ik ben er
nu toch wel verslaaft aan geworden. Het klinkt gewoon beter dan een electro kist.
Je kan natuurlijk wel de prop aanpassen op een electro kist zodat er meer herrie
af komt, maar meer zal het niet worden.

Tot vanavond (Ga ik electro heli vliegen (Copter-X 450)).

GrTz Jasper

@BYM,

Nee het is een Copter-X heli. Heb het even via internet uitgezocht.
Er kunnen inderdaad spullen op van een Belt-CP. Je kan ook spullen
van een T-rex gebruiken. Het lijkt allemaal op elkaar.

www.copterx.eu

De rode regelaar zit er nu in. Ik heb na het wisselen van het tandwiel ook de
oude regelaar weer getest, maar die viel inderdaad weer uit of de Gyro geeft storing.
Denk dat hij toch te veel op z'n donder gehad heeft. Ronald schrok zich ook al
dood in de Walvis dat hij totaal onbestuurbaar werdt. Best link.
Die heb ik dus in de kliko gedaan. Als je die per ongeluk gebruikt en de heli stop er mee
op een redelijke hoogte dan is er weinig meer van over.

GrTz Jasper

Laatst bewerkt:
Tuurlijk heb ik nog genoeg brandstof voor vanavond maar ik moet mijn voorraad natuurlijk wel op peil houden ;)
Ook kan ik zeggen dat ik vanavond kom vliegen... maar ik ken mezelf, ik blijf toch plakken bij Speedworld.... het is niet voor niets de gezelligste winkel van Nederland :mrgreen:

@ Jasper: mooi gesproken :worship: Gaylektro is voor homo's :wink:
en Ronald was niet de enige hoor die geschrokken was, bij mij zat mijn hart ook in mijn keel :rolleyes: :mrgreen:

@Sleur,

Ik heb ook een hele tijd een afschuw gehad tegen nito, maar ik ben er
nu toch wel verslaaft aan geworden. Het klinkt gewoon beter dan een electro kist.
Je kan natuurlijk wel de prop aanpassen op een electro kist zodat er meer herrie
af komt, maar meer zal het niet worden.
Tsja, fossiele brandstof is natuurlijk uit de pre-historie. De meeste nitro-vliegers zitten ook nog een beetje in dat tijdperk. Elektro gaat het stenen tijdperk duidelijk inhalen. Evenals piepschuim de klassieke houtbouw gaat verdringen. :rolling:

Zoals in dit filmpje mooi verteld wordt: SUCK AMPS!!!

@ Jasper: mooi gesproken :worship: Gaylektro is voor homo's :wink:
en Ronald was niet de enige hoor die geschrokken was, bij mij zat mijn hart ook in mijn keel :rolleyes: :mrgreen:
Hosmo's gaan het helemaal worden in 2009, net als roze... Wen er maar vast aan.
gay.gif

Vanavond niet vliegen. Een snelle bocht resulteerde in een wat knel gedrukte MiniMag achterin. 8O :cry: Staartje is nu wat krom. :( Dus gelijk naar club, kan ik mooi een handje vol Disc's snijden totdat BYM er is, dan de Epilepsia knutselen en dan is de dag wel weer voorbij (qua knutselen dat is). :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Brandstof is zo lame dat je er niet eens mee in/op/rondom een zandbak kunt vliegen. Pfffff, slap spul hoor. :yes:

Nitronichten -> 'n Citroen Hint :?
Electrohomo's -> Stoomcelhoer 8O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back