Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo jongens , junkie heeft weer een luxe camera erbij om a/h vliegtuig te hangen :shock:

het is geworden de kodak M893 IS 8.1 m-pixels

is ook niet erg zwaar (117 gram) en maakt mooie filmpjes en foto's

ik was even bij de kijkshop ,en hadden daar nog eens kortingen over de al afgeprijsde artikelen.

dus van 150 voor 120 en daar weer 20% vanaf ,btw weer terug via de zaak , dus zal die op zo'n 75E komen .

morgen avond maar even testen , nog meer vliegers naar ht2 morgen avond ? gezellig toch , ga ik netjes de vliegers filmen die voor me hangen :p

veel plezier op de ach ;)

IMG_0877.jpg

IMG_0876.jpg

Laatst bewerkt:
zo jongens , junkie heeft weer een luxe camera erbij om a/h vliegtuig te hangen :shock:

het is geworden de kodak M893 IS 8.1 m-pixels

is ook niet erg zwaar (117 gram) en maakt mooie filmpjes en foto's

ik was even bij de kijkshop ,en hadden daar nog eens kortingen over de al afgeprijsde artikelen.

dus van 150 voor 120 en daar weer 20% vanaf ,btw weer terug via de zaak , dus zal die op zo'n 75E komen .

morgen avond maar even testen , nog meer vliegers naar ht2 morgen avond ? gezellig toch , ga ik netjes de vliegers filmen die voor me hangen :p

veel plezier op de ach ;)

IMG_0877.jpg

IMG_0876.jpg

Klinkt goed junkie.
Zal kijken of ik morgenavond wat minder gaar ben als vandaag.
Ik had ,mezelf voorgenomen om vannavond even gezellig naar de club te gaan,maar was in slaap gevallen op de bank.

Ik laat het morgenmiddag wel even weten ok?

Posted via Mobile Device

Net de onroad verkocht en het is me iets te laat om nog naar de club te komen. Volgende week dan maar weer in gezelschap van de Velox.

Niet teveel bier drinken he :)

siggy ; morgen is de laatste mooie dag/avond ., daarna word het minder

dus lekker vliegen en we gaan met de camera overdoen wat maandag mislukte ;)

burp ; jij komt vast ook even ,junk dat je bent !! :p

Sleur, bedankt voor het drawen, volgende week dinsdag zorg ik dat hij gesneden en geschuurd en wel klaar ligt om beplakt te worden. Ben razend benieuwd hoe dat vliegt, mijn eigen Eclipsiosius .....

Bart bedankt voor de combodeal, gaat zeker goed van pas komen :yes:
Topic was al geclosed, anders had ik daar ook nog wat neergekalkt ;)

*zoekt een stuk kneiterhard triplex maar kan het niet meer vinden* :evil:
@Satstok: Thanks voor het strookje dikke multiplex. Als dit er nog uit waait dan eet ik de MiniMag op. 8O :yes: :hammer:

Vanavond even drie extra Disc's geprefabt. Komende week voorzien van alle onderdelen en servo's (tenminste twee complete vliegers). 8) En Jeroen T. had voor een kleine vergoeding de DepDart uit een plaatje 6mm gesneden. 8) Dat gaat het volgende piep-raggertje worden. Er circuleren nu al grootse plannen voor de FunFly.

Posted via Mobile Device

Sleur, bedankt voor het drawen, volgende week dinsdag zorg ik dat hij gesneden en geschuurd en wel klaar ligt om beplakt te worden. Ben razend benieuwd hoe dat vliegt, mijn eigen Eclipsiosius .....

Bart bedankt voor de combodeal, gaat zeker goed van pas komen :yes:
Topic was al geclosed, anders had ik daar ook nog wat neergekalkt ;)

Kon volgens Bart vanavond dicht. Ik ben een gehoorzaam tiepje dus doe ik dat. (als je wilt gooi ik hem nog even voor je open hoor ;))

Kon volgens Bart vanavond dicht. Ik ben een gehoorzaam tiepje dus doe ik dat. (als je wilt gooi ik hem nog even voor je open hoor ;))

Ja begrijp ik, maar wilde nog ff een sneer geven naar vorige users die kul biedingen hadden gedaan, maar hoeft ook eigenlijk niet :)

Goeiesmoggels!!!!!

Hee geeft niet hoor Satstok, blij dat je heli functioneel is ;)

goede morgen beste mensen ;)

ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat junkie morgen een nieuwe funjet in zijn bezit heeft :cool:
incl regelaar (40a)
ik bestel straks nog ff een 3750kv motor , servo's heb ik wel .
welke servo's zijn aan te raden ? ,htx 500 ? of mogen ze ook iets zwakker zijn ?

dit alles werd mogelijk gemaak by siggy,siggy boy :cool:

rond 16;45u ff naar ht om wat movies te schieten

*posted via de laptop v/d klant ,incl toesteming *

Laatst bewerkt:
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat junkie morgen een nieuwe funjet in zijn bezit heeft :cool:
incl regelaar (40a)
ik bestel straks nog ff een 3750kv motor , servo's heb ik wel .
welke servo's zijn aan te raden ? ,htx 500 ? of mogen ze ook iets zwakker zijn ?

dit alles werd mogelijk gemaak by siggy,siggy boy :cool:
Mooi, dan ga ik een andere auto halen, inclusief de benodigde kleding (biertje erbij? ;)). Want af en toe haal je al de nodige, in mijn optiek onverantwoorde, capriolen uit en met een FunJet is dat in jouw handen zeker onveilig te noemen. Film je wel hoe je met een veel te heftige brommer en 4S de vloer in gaat. :yes: :thumbsup:

Als servo moet je minimaal HXT900's hebben. De HXT500's gaan het zeker niet trekken in snelle bochten. Minimaal 1,5kg trekkracht (stelkracht dat is, niet houdkracht).

@Siggy: Toch teveel van het goede qua snelheid? ;) :D Ik ga het toch binnenkort wel proberen. Het hoeft niet vol gas, dat komt vanzelf wel (waarschijnlijk na 3 minuten oefenen). :lol: Geeft niets hoor, heb ik begrip voor. Tot op heden gaat het mij ook wat te snel, dat weet je. :oops: ;)

Even de bestelling voor de Super Danone erin geschoten, vanavond de DepDart een verfje geven en een nieuw super dik motorschot met verstagingen knutselen voor de MiniMag (toch knutselen dus :?).

Mooi, dan ga ik een andere auto halen, inclusief de benodigde kleding (biertje erbij? ;)). Want af en toe haal je al de nodige, in mijn optiek onverantwoorde, capriolen uit en met een FunJet is dat in jouw handen zeker onveilig te noemen. Film je wel hoe je met een veel te heftige brommer en 4S de vloer in gaat. :yes: :thumbsup:

Als servo moet je minimaal HXT900's hebben. De HXT500's gaan het zeker niet trekken in snelle bochten. Minimaal 1,5kg trekkracht (stelkracht dat is, niet houdkracht).
.

maak je geen zorgen :mrgreen: ,ik ben toch nog nooit tegen je voorhoofd gevlogen ? :oops:

en beetje bescherming om je heen zal zeker geen kwaad kunnen ;)

*besteld gelijk een 4s lipo :shock: :cool: *

Maak je geen zorgen hoor , ik heb gewoon netjes mijn brevetje ;-)
Posted via Mobile Device
Tsja, die dronken automobilist die met 100km/u door de stad scheurde en iemand een rolstoel in reed zei ook dat-ie zijn rijbewijs had en wist wat-ie deed.... :? ;)

Deze meneer zei als Minister van Defensie in Irak dat ze geen oorlog hadden (terwijl de zooi achter hem zo ingeveer plat gebombardeerd werd).

irak_minister_informatie.jpg

Een beetje zoiets dus.... Heeeeeeel geloofwaardig. :nooo: ;)

6g8zzo.jpg

Laatst bewerkt:
siggy en ik zijn rond 16;30 u op ht2 , nog ff van het mooie weer genieten ,en rustige camera vluchten maken ;-)

.
Posted via Mobile Device

siggy en ik zijn rond 16;30 u op ht2 , nog ff van het mooie weer genieten ,en rustige camera vluchten maken ;-)

.
Posted via Mobile Device
Staat wel een aardige woei (hier op kantoor kracht 4 à 5 met uitschieters naar 6). ;) Voor ons elektro-mietjes natuurlijk geen enkel probleem.
windje.gif

@Bart: Op RCGroups een review van de Opel E-Kadett. ;) Kom je deze week nog bij RCT/Lynx? Neem dan zelf even de MM mee dan hoor ik wel wat-ie kostte, deze week geen tijd (vanavond op de kids passen, morgenavond een rit voor de Triumph Spitfire Club controleren, vrijdag is altijd een hectische avond, zaterdag voetbaltoernooi van de kleine in Alkmaar bij AZ en zondag de rit van de club).

Goedkope FlightPower EVOLite 3S 3200mAh op eBay. Komen uit Engelsenland, binnen 3 dagen in huis.

Laatst bewerkt:
Ohhh, ik dacht dat we aan het begin van de avond even gingen vliegen. Speciaal vroeg naar huis gegaan daarvoor... :(

Dan maar aan een biertje in de tuin in het zonnetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back