Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja best wel druk vandaag.
Verder thanx voor de verwerking van de order :mrgreen: ;) Ik ben nog aan het twijfelen voor een hoogtemeter :cool:

Straks maar alvast voorbereiden op de clubavond :mrgreen: :celebrate: Wie gaan er allemaal?

- Junkie*
- Siggery*
- Phil
- Jeroen
- Sjoerd

* personen die niet gaar, uitgeteld, moe of wat dan ook kunnen zijn vandaag :wink:

ja ,zet bij mij maar een sterretje *;) , dat klopt ook aardig, ik zie ook sterretjes ;)
ik ben zo verrot de laatste tijd, zo gaar ..heeft iemand nog een kantoorbaantje ,waarbij ik mijn fijne salaris kan behouden ?:p

zet mij maar achter zo'n schermpje :worship:

als de ach nou om de hoek was ,kwam ik wel vaker .
ben niet zo'n kroegzitter ;)

Straks maar alvast voorbereiden op de clubavond :mrgreen: :celebrate: Wie gaan er allemaal?

- Junkie*
- Siggery*
- Phil
- Jeroen
- Sjoerd**

**personen die niet kunnen omdat zij nachtdienst hebben.
:wink:

ben niet zo'n kroegzitter ;)

Jaja, maar wel v/d kinderboerderij naar de motorzaak verhuizen omdat ze daar bier hebben :mrgreen: (met gezin en al 8O)

Gewoon komen, krijg je vanzelf weer energie... op de bank zitten wordt je alleen maar gaar van, net als een kantoorbaan dus :rolling: ;)

- Sjoerd**

**personen die niet kunnen omdat zij nachtdienst hebben.

Kijk dat is pas een excuus... alhoewel vrij nemen kan ook :wink:

In Frankrijk doen ze niet anders langs de snelwegen :rolling:

:rolling:

ik kom er trouwens niet uit. dual of singe conversion.
ik ben het mx12 topic ook aan het doorkijken maar tot op heden nog geen succes.:rolleyes:

EDit: het is al duidelijk de dual is minder gevoelig voor storing.

Laatst bewerkt:

- Junkie*
- Siggery*
- Phil
- Jeroen
- Sjoerd**
- BYM
- Burp***

* personen die niet gaar, uitgeteld, moe of wat dan ook kunnen zijn vandaag :wink:

** Nachtdienst enzo

*** Even drie uurtjes rijden terwijl ik nu al aan het bier zit lijkt mij ook iets overdreven :rolling:

*Heeft inmiddels alweer een accuutje met de Mite leeggevlogen*

En hoppa weer thuis;-)
Zojuist even samen met Junkie op HT2 geweest,was weer reuze gezellig :-)

Even wat verschillende propjes uitgeprobeerd op de belgische Ez zoals Junkie de FUSION altijd noemt.

Hou het toch maar op de 6x4 APC,5x5 viel mij kwa power erg tegen:-( had door de iets grotere spoed iets meer snelheid verwacht?

De maiden van het speedkistje van Junkie was helaas geen succes :-(

Na de lancering begon deze zeer onstabiel te worden.
Dit in de zin van slecht te controleren en erg nerveus om zijn as willen draaien.
Dit resulteerde in twee harde nose inn's :-(

Daarna maar even met de funjet veder gegaan,dit was weer GREAT FUN :-)

was zeker weer leuk , moest echt nodig weer vliegen :p

de twister is idd een lastige , hij is erg onstabiel , de uitslagen stonden beperkt ,en ik heb ook gewoon flink het gas erop gehad ,ondanks dat leed hij een eigen leven :)

gek genoeg is hij nog wel heel na 2 best harde nose inn's .

misschien een deskundig panel naar laten kijken .

hij was goed uitgebalanceerd ,met het gewicht een tikkie naar voren , had ook kracht genoeg .

dus leuk voor aan het plafond ,en snel weer over naar ... MULTIPLEX :worship:

lekker 2 lipo's leeggezogen met de funjet , eerst opgegooid door siggy , daarna zelf opgegooid , dus ben niet meer afhankelijk :cool:

fijne kist hoor ,al lust hij wel een slokie liposap :mrgreen:

ook siggy was weer fijn bezig met de belg :p

was trouwens lekker droog ,en heb mijn kick weer ff gehad , morgen weer ht2 rond 16;30u :p

ps ; bij mijn bestelling betreft hongkong ,zit bijv de turnigy 40 amp regelaar , maar is niet in voorraad , kan ik deze laten staan of niet meebestellen ?

Laatst bewerkt:
:bad-words::bad-words: net een poging gedaan tot vliegen met de EZ totaal in de prak....

de linker rolroerservo is naar de knoppen!! op een metertje of 10 vol gas.

met een niet meer te bouwen bouwpakket als gevolg:(

''gaat zich bedenken of hij een nieuwe koopt"

vntm

:bad-words::bad-words: net een poging gedaan tot vliegen met de EZ totaal in de prak....

vntm

oei sjoerd , dat is niet zo best :(, maar je bent niet de eerste hoor ;)
ik ben vandaag al 2 keer naar beneden gestort :mrgreen:

alleen het piepschuim v/d ez is niet zo duur ,5 tientjes geloof ik .

- Junkie*
- Siggery*
- Phil
- Jeroen
- Sjoerd
- Bart ******

****** Personen die met bouwlampen aan ervoor gezorgd hebben dat de oplevering van een tuinrenovatie conform afspraak is verlopen....:shock: ;)

Dus nu geen tijd en zin meer om nog naar ACH te gaan...:?
*neemt nu thuis een biertje* :proost:

Helaas nog geen live verslag van de capriolen op de ACH :)

Vanavond niet meer gevlogen maar morgen natuurlijk wel weer even. Eerst naar de Beekse Bergen :banana:

Jammer Sjoerd van je EZ maar zoals Junkie al zei, voor 6 tientjes heb je weer een nieuwe.

Zoooooo, weer heerlijk knutselavondje.

Eerst langs die modelbouwwinkel in Ezelenheem geweest. Want de as van de brommer van de MiniMag was zondag gebroken en bij controle was er ook een lager uitgelopen. Dat probleem is weer helemaal opgelost. Nieuw lagertje erin en een hinge pin van een autootje is nu gepromoveerd tot 3mm asje voor de motor. Sleur gelukkig want die kan donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vliegen (pakketje uit HK ligt al weer 4 dagen bij die lapschwanzen van de Douane :?).

Daarna bij de ACH Pietertje aan een prop-adaptertje voor een Permax geholpen zodat-ie een echte propellor op zijn MiniMag kan zetten want dat flutje ding wat Multiplex erbij levert is niet veel soeps.

BYM geholpen met het programmeren van zijn Genius regelaars voor de Multiplex Twistert en vervolgens onder het genot van volgepropt worden met frituursels en bier de Epilepsia van BYM afgemaakt. Weer zo'n perfect geknutsels vlieger in Sleur-kwaliteit. Die kan dus zondag lekker indoor vliegen. :thumbsup:

Natuurlijk ook weer veel geleuterd en gelachen. :rolling: :lol:

vntm

Oei, oei, da's jammer :( Gelukkig heb ik een EZ waar de sloophamer ingaat, d.w.z. electronica eruit. De romp is nog aardig nieuw en de vleugels ook.... met rolroeren. Dus als je wilt mag je hem hebben voor HT$ 300,- en een pilsje :mrgreen: maar wel pas als de elektronica binnen is voor de Junior S ;) Ik ben helemaal uitgekeken op de EZ :yes:

Verder was het weer gezellig op de ACH, wel weer vroeg dicht. BYM kwam zijn Twister nog even laten blazen :sleepy: gelukkig zijn nu wel alle ontvangers heel gebleven :rolleyes:
Ragger deed natuurlijk weer wat stof opwaaien in de Drossel :-D

SNC002151.jpg

Verder is het plan er om donderdag een koninginnen-vlaai te houden op het ACH-veld. Aanvang rond 14.00 - 14.30 uur. Zijn er nog meer gegadigden hiervoor?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back