Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur als je nog een berg kleine geladen lipo's hebt ,neem maar mee , die van mij zijn leeg :(

vergeet niet je camera te laden ;)
Camera is bijna leeg van afgelopen zondag. Ladertje ligt thuis. :cry: De meeste kleine LiPo's zijn ook aardig ontladen. Dus je hebt nog wat te doen het komende uur, lekker even met 5A tot 10A snelladen. 8O :lol: (wel filmen dan ;))

*heeft alweer 700mAh in de eerste accu gepompt*

Hey het is woensdag hoor!! Moet er niet gewoon gewerkt worden?
Wat een tijd om al om 12:00 op het veld te staan.

Nou ja, Had ik maar een vak moeten leren..........

Veel plezier. Baal zelf echt niet hoor...&^^@#ut......!$%)!!ote......

GrTz Jasper

GrTz Jasper

joh ,meld je ziek ;)

ik neem mee ,komtie..... ez/grandmite/su27/yak54/ cameratwin/funjet.

das alles .

oja ,ook een berg lipo's :D

wie zorgt voor koffie :confused::worship:

Tsssk, eerst accu met de Mite alweer geleegd :rolling:

Zo uit de kofferbak. Ik denk dat ik ga stoppen met werken en altijd vakantie neem. :mrgreen:

Even een bakkie en de volgende accu weer in de Mite. De eerste ligt alweer aan de lader. Nadeel is dat ik alleen de Mite mee heb maar voordeel is wel dat er goed gebruik van wordt gemaakt. Vanavond weer een koe op het vuur met bier erbij (dat al eerder natuurlijk) Wat is het leven toch lekker :banana:

Tsssk, eerst accu met de Mite alweer geleegd :rolling:

Zo uit de kofferbak. Ik denk dat ik ga stoppen met werken en altijd vakantie neem. :mrgreen:

Even een bakkie en de volgende accu weer in de Mite. De eerste ligt alweer aan de lader. Nadeel is dat ik alleen de Mite mee heb maar voordeel is wel dat er goed gebruik van wordt gemaakt. Vanavond weer een koe op het vuur met bier erbij (dat al eerder natuurlijk) Wat is het leven toch lekker :banana:

klinkt als een saai leven :sleepy:;)

wij zijn gezellig met z'n alle :p;)

GrTz Jasper
Uh ja, misschien had je juist geen vak moeten leren. Dan had je in de afwerking, schilderwerk of ICT terecht gekomen en voldoende vrije tijd gehad. :? :lol: ;) Uiteraard is dit het gevolg van dat het morgen al weekend is. Op vrijdagmiddag wordt er altijd gevlogen. 8)

ik neem mee ,komtie..... ez/grandmite/su27/yak54/ cameratwin/funjet.

das alles .

oja ,ook een berg lipo's :D
Ik neem mee: De MiniMag, Holiday 480 en de BananaJet. De eerste met een vole accu (die nu 75% vol is met 1380mAh en tot de 2000mAh moet :thumbsup:) en de andere twee acculoos/met lege accu's. :evil:

klinkt als een saai leven :sleepy:;)

wij zijn gezellig met z'n alle :p;)

Wij zijn hier ook met zijn allen :rolling:

En ik moet na deze week wel enorm afkicken natuurlijk, vliegen wanneer ik wil en zolang als ik wil :)

Klinkt heel saai ja :twisted:

Volgende week maar zsm met de Velox gaan vliegen, ik mis hem nu al :(

Ik wil vliegen, ik wil vliegen, ik ben een vuil vies goor vliegbeest. En weet je wat, de koffie is op dus ga ik de Mite weer pakken :)

Wij zijn hier ook met zijn allen :rolling:

En ik moet na deze week wel enorm afkicken natuurlijk, vliegen wanneer ik wil en zolang als ik wil :)

Klinkt heel saai ja :twisted:

Volgende week maar zsm met de Velox gaan vliegen, ik mis hem nu al :(

Ik wil vliegen, ik wil vliegen, ik ben een vuil vies goor vliegbeest. En weet je wat, de koffie is op dus ga ik de Mite weer pakken :)

he,he , ik plaag je maar een beetje ;)

veel vliegplezier aldaar ;)

2 zenders en de 2 camera's hangen nog a/d tiet ,alsmede de 350mah flightpowers , daarna is alles toch redelijk vol .

lader mee ,want ik wil daar gewoon tot 17;00u vertoeven :p

lader mee ,want ik wil daar gewoon tot 17;00u vertoeven :p
12:45/13:00 uur weer terug naar kantoor, duty calls.... :cry:

*stampt zijn 2e accu nog even vol*

Tsja, dat je moet afkicken dat snap ik wel. Errug gezellig daar... :?
fat-tattooed_naked_bowling_guy.jpg

-edit-
*stampt zijn 2e accu nog even vol*
Chips, accu leeg en geen 12V adapter voor handen. :evil: Nou ja, straks maar op de grote accu van 1788kg. 8O ;)

*telt de minuten weg* :banana:

Laatst bewerkt:
He knallers, Hoe is het hier?

Ik rij nu maar een beetje rond in Emmen, maar er gaat weer veels te veel kapot. Als ik binnenkort tijd heb kom ik op zondag effe een bakkie halen en alle savages wegrijden :)

@Fwnk,

Denk dat je dan bedrogen uitkomt, want er wordt meer gevlogen dan gereden.
Probeer ze maar uit de lucht te rijden.

GrTz Jasper

Whoei, even lekker 45 minuten rondgehangen in de lucht. Eerst de MiniMag van Siggy aan een Final Check onderworpen en vervolgens op brute wijze ontmaagd. Prima vliegertje met lekker veel pit voor de combi (binnenloper 2200kV en 6x4 APC-E op een 3S). na wat minimaal bijstelwerk vloog Siggy zelf zo weg en genoot met volle teugen van het vliegen. 8) Weer een ouwelullen-cruiser erbij. :lol: ;)

Junkie was ook lekker bezig (met prutsen). Tijdens mijn aanwezigheid vloog-ie wat met de SU en de Plak Star.

Toen ging de toeter en moest ik weer naar kantoor om verder te gaan op het MBF en andere fora. 8O :? :)

Hier lijkt de tijd niet vooruit te branden.
Op kantoor alles klaar. Nu is het druk met orderverwerking in ons
magazijn. Even 1200 kabeldecoders verdelen.

Heb gewoon geen zin vandaag..........

Vanavond lekker even naar Alkmaar. Kijken wat er op de vrijmarkt
aangeboden wordt en daarna een drankje halen in een van de gezellige
kroegjes op het waagplein.

GrTz Jasper

*is uitgekeken op zijn kantoordag en heeft behoefte aan meer vliegen*

Eens kijken of die twee junks er nog zijn. 8O

Posted via Mobile Device

@Sleur,

Niet nog een keer hé........
1X vliegen midden op de door de weekse dag is genoeg.

GrTz Jasper
Ik heb dinsdagavond niet gevlogen. :nooo: ;) En uh.... Morgen, vrijdag, zaterdag en zondag vliegen. Als het mee zit zondag zelfs twee keer. 8O Pffff, wat heb ik het slecht. :rolling:

Dus net wederom gevlogen. Die andere twee junks waren er ook nog. En een hele dikke elektro heli (indrukwekkend om dat te zien 3D-en). :worship: En heerlijk gevlogen, gevochten, vernield en extreem gedaan. Foto's en filmpjes volgen nog (ik heb junkie's SD-kaartje gekopieerd ;)).

Nu eerst even eten.

Posted via Mobile Device

:bad-words::bad-words::bad-words:

wil ik de lypo laden van gisteren.. brand de lader http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7028 door!!!

word weer 2 weken wachten!!!

@ Sjoerd: Net was ik ook even op het veld geweest, ging junkie met mijn/jou EZ* vliegen..... wat denk je, chrashed hij en echt één wolk van piepschuim over het ACH veld. Later nog de Lipo's zoeken en gelukkig op aanwijzing van Sleur weer teruggevonden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geintje :rolling: de EZ* hangt veilig in de schuur ;) dit gebeurde allemaal met zijn Funjet.

@ Jasper: als je toch aan het verdelen bent ;)

@ De rest: Net een poging gedaan om naar Lynkx toe te gaan d.m.v. blind op de navigatie te rijden :( had ik beter niet kunnen doen. Bij de rotonde Bazaar stuurt hij mij de A9 op en dacht meteen.... dit klopt niet (omdraaien kon niet meer) gevolg was dat ik helemaal moest doorrijden naar Rotterpolderplein in de file, daar omgedraaid nog meer file. Maarja ik zag weer een lichtpuntje na ruim 20 minuten.... VELSERBROEK :banana:
Ik weer verder rijden op de navigatie, wat denk je.... stuurt hij mij weer de A9 op :hammer::help::bad-words:kortom weer ruim een half uur verder voordat ik weer terug was, toen maar naar huis gereden....... en ja hoor steentje op het ruit, pit in het raam :confused: vrijdag dus maar ff langs Carglass of Autotaalglas.

Les van vandaag: rij niet blind op de navigatie en ontwijk steentjes.

P.S. Wie een navigatiecd van Ford/Blaupunkt nodig heeft moet even gaan zoeken in de middenberm van de A9 bij de oprit van Beverwijk/Velserbroek :mad: Ik ben er klaar mee!!!!!

Ik heb dinsdagavond niet gevlogen. :nooo: ;) En uh.... Morgen, vrijdag, zaterdag en zondag vliegen. Als het mee zit zondag zelfs twee keer. 8O Pffff, wat heb ik het slecht. :rolling:

Dus net wederom gevlogen. Die andere twee junks waren er ook nog. En een hele dikke elektro heli (indrukwekkend om dat te zien 3D-en). :worship: En heerlijk gevlogen, gevochten, vernield en extreem gedaan. Foto's en filmpjes volgen nog (ik heb junkie's SD-kaartje gekopieerd ;)).

Nu eerst even eten.

Posted via Mobile Device

de camfly filmpjes zitten natuurlijk in de mijn andere camera .daar straks meer van . ook de implosie v/d funjet (die goed te repareren is )

ik hou het kort ,eerst lekker eten ,was toppie vandaag ,straks meer :cool:

@ Sjoerd: Net was ik ook even op het veld geweest, ging junkie met mijn/jou EZ* vliegen..... wat denk je, chrashed hij en echt één wolk van piepschuim over het ACH veld. Later nog de Lipo's zoeken en gelukkig op aanwijzing van Sleur weer teruggevonden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geintje :rolling: de EZ* hangt veilig in de schuur ;) dit gebeurde allemaal met zijn Funjet.

@ Jasper: als je toch aan het verdelen bent ;)

@ De rest: Net een poging gedaan om naar Lynkx toe te gaan d.m.v. blind op de navigatie te rijden :( had ik beter niet kunnen doen. Bij de rotonde Bazaar stuurt hij mij de A9 op en dacht meteen.... dit klopt niet (omdraaien kon niet meer) gevolg was dat ik helemaal moest doorrijden naar Rotterpolderplein in de file, daar omgedraaid nog meer file. Maarja ik zag weer een lichtpuntje na ruim 20 minuten.... VELSERBROEK :banana:
Ik weer verder rijden op de navigatie, wat denk je.... stuurt hij mij weer de A9 op :hammer::help::bad-words:kortom weer ruim een half uur verder voordat ik weer terug was, toen maar naar huis gereden....... en ja hoor steentje op het ruit, pit in het raam :confused: vrijdag dus maar ff langs Carglass of Autotaalglas.

Les van vandaag: rij niet blind op de navigatie en ontwijk steentjes.

P.S. Wie een navigatiecd van Ford/Blaupunkt nodig heeft moet even gaan zoeken in de middenberm van de A9 bij de oprit van Beverwijk/Velserbroek :mad: Ik ben er klaar mee!!!!!

Zet dan gewoon TomTom op je mobieltje Phil,werkt perfect ;-)

Wauwwieee,wat een heerlijke middag :-)

Bijna constant aan het vliegen geweest.
Een paar lipo's geladen in de auto,maar na 5x laden met 2ampere en het contact 5 uur aan laten staan zei de accu in de Corsa bekijk het maar :-)

Gelukkig waren Sleur en Junkie zo vriendelijk om de Crossa even een duwtje te geven ;-)

De minimag vliegt echt helemaal geweldig,maar dit kon ook haast niet anders want alles wat ik bouw vliegt goed :-)
(quote van een bekende HT'er)

Het opstijgen en landen met de MM is echt weer een nieuwe uitdaging en ging zo voor de eerste keren verrassend goed he Sleur ???????? ;-)

Hahahahahaha,de laatste landing zelfs zo precies ingezet dat er 2 minimags OP elkaar stonden :-)

Een soort van paringsritueel;-)

Gevolg was dat er een paar krasjes op de minimag van Sleur zaten.
Hij werd hierdoor zo verschrikkelijk kwaad dat hij mij letterlijk aanvloog :-(

Foto's hiervan zullen zo wel on-line komen,nogmaals sorry Sleur.
Vond wel dat je een beetje overreacting was,maargoed het is natuurlijk wel je MM waar we hier over praten dus ik neem dat blauwe oog wel voor lief ;-)

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back