@ Sjoerd: Net was ik ook even op het veld geweest, ging junkie met mijn/jou EZ* vliegen..... wat denk je, chrashed hij en echt één wolk van piepschuim over het ACH veld. Later nog de Lipo's zoeken en gelukkig op aanwijzing van Sleur weer teruggevonden
Geintje :rolling: de EZ* hangt veilig in de schuur

dit gebeurde allemaal met zijn Funjet.
@ Jasper: als je toch aan het verdelen bent
@ De rest: Net een poging gedaan om naar Lynkx toe te gaan d.m.v. blind op de navigatie te rijden

had ik beter niet kunnen doen. Bij de rotonde Bazaar stuurt hij mij de A9 op en dacht meteen.... dit klopt niet (omdraaien kon niet meer) gevolg was dat ik helemaal moest doorrijden naar Rotterpolderplein in de file, daar omgedraaid nog meer file. Maarja ik zag weer een lichtpuntje na ruim 20 minuten.... VELSERBROEK

Ik weer verder rijden op de navigatie, wat denk je.... stuurt hij mij weer de A9 op

:help::bad-words:kortom weer ruim een half uur verder voordat ik weer terug was, toen maar naar huis gereden....... en ja hoor steentje op het ruit, pit in het raam

vrijdag dus maar ff langs Carglass of Autotaalglas.
Les van vandaag: rij niet blind op de navigatie en ontwijk steentjes.
P.S. Wie een navigatiecd van Ford/Blaupunkt nodig heeft moet even gaan zoeken in de middenberm van de A9 bij de oprit van Beverwijk/Velserbroek

Ik ben er klaar mee!!!!!