Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Whoei, net de brommer van de Superrrr Danone aangesloten (dus regelaar stekers erop etc). Wat een knut brommer zeg. Het lijkt wel zo'n moderne semi-opgevoerde scooter. 8O In de glasvezel romp maakt dat een enorm kabaal. Sleur dacht: "Misschien ligt het aan de motor". Dus de 1450Kv van Sjoerd erin gezet omdat het dezelfde motor is maar het aan Kv is hoger. Zelfde ellende. :evil: Zoveel herrie en onbalans in beide dat ik niet eens vol gas durfde te geven. :( Leuk dus voor in piepschuim kisten die geluid dempen, maar niet in glasvezel. :nooo: Nu maar op zoek naar een AXI 2820 of soortgelijke.

*gaat zijn familierondje afmaken en heeft besloten pas rond 17:00 uur te gaan zuipen zodat-ie nog een uurtje kan vliegen*

oei dat klink niet best :(

dan maar een echte kwaliteit motor erin :cool:

junkie druk met zijn andere verslaving ,dwz de motorfiets .
even poetsbeurt gegeven ,olie bijvullen , ketting reinigen ,spannen en vetten .
bandjes even opgeruwd met schuurpapier ,zodat je goede grip hebt .
krijg weer ombouw kriebels , dus andere snoet erop , daarna naar hoogland tuning (kwadijk ) om te voorzien van K&n filters en een dynojet kitje voor wat extra koppel , plus loopt het blok wat mooier rond en niet te vergeten het mooie aanzuig geluid door de filters :cool:

vrouw en kind op de fiets naar amsterdam voor schoonouder bezoek , junkie volgt iets later per motorbike :p
daarna kom ik wel even naar het veld met de motor om ff gezellig te kletsen indien iemand aanwezig ;)

ben er rond 15;00u schat ik in

kusjes ..

*negeert zijn drang om te vliegen en schuift aan bij een BBQ-party* :thumbsup:

Geen vliegen voor Sleur dus. Gewoon lekker een dag vreten, zuipen en lekkere live rockmuziek. :banana:

Posted via Mobile Device

Vandaag zoontje voor zijn eerste communie dus huis vol visite (tuin eigenlijk) vliegen nu dus niet. Vanavond klinkt wel oke natuurlijk :thumbsup:

*trekt een biertje open en zit lekker in de zon*

Vandaag zoontje voor zijn eerste communie dus huis vol visite (tuin eigenlijk) vliegen nu dus niet. Vanavond klinkt wel oke natuurlijk :thumbsup:

*trekt een biertje open en zit lekker in de zon*

Wist niet dat jij katholiek was?
(bedoel er verders niks mee)

zo ,dat is een heerlijk dagje .

ipv veel vliegminuten ,veel motor uren gemaakt , en toch moederdag goed kunnen combineren .

was net op weg naar het veld , maar ter hoogte van ht2 liet mijn blokspoiler deels los :rolleyes:, dit waarschijnlijk door de vele wheelies,en dan vooral het landen :mrgreen:
dus toch maar zeer rustig naar huis gereden , ik had geen uhu por of een M6 boutje bij me :)

siggy; ik probeerde je nog te bereiken ,maar je nam niet op , zeker net a/h vliegen ;)

:rolleyes:, dit waarschijnlijk door de vele wheelies,en dan vooral het landen :mrgreen:
dus toch maar zeer rustig naar huis gereden , ik had geen uhu por of een M6 boutje bij me :)

siggy; ik probeerde je nog te bereiken ,maar je nam niet op , zeker net a/h vliegen ;)

Zag zojuist dat je gebeld had Junkie ;-)
Telefoon stond in de carkit,dus heb het niet gehoord ;-)

Zo net terug van het veld,was weer gezellig met div. ACH mensen.
Van de HT groep niemand gezien,beetje jammer.

Veld lag er prima bij Phil,helemaal TOP !!!

Posted via Mobile Device

Jammer dat er zo'n wind staat.
Ga toch over een paar min. mijn nieuwe BBQ aansteken.
Hopelijk kunnen we in de tuin eten als de wind een beetje gaat liggen.

Vandaag niet gevlogen, maar toch een lekker dagje gehad.

@fam. Rijkhoff

Gefeliciteerd.............Niels......Connie........en Ronald ook natuurlijk.

GrTz Jasper

Jammer dat er zo'n wind staat.
Ga toch over een paar min. mijn nieuwe BBQ aansteken.
Hopelijk kunnen we in de tuin eten als de wind een beetje gaat liggen.

Vandaag niet gevlogen, maar toch een lekker dagje gehad.

@fam. Rijkhoff

Gefeliciteerd.............Niels......Connie........en Ronald ook natuurlijk.

GrTz Jasper

Ook namens de familie siggery van harte ronald ;-)

Zojuist de MM even aan een inspectie onderworpen.
Er zat wat speling op de motor-as.

Dacht eerst aan een losgekomen C-clip,maar nadat ik het brommertje had losgehaald bleek het hele voorplaatje van de motor te zijn losgekomen.

Waarschijnlijk door de onbalans in de prop losgetrild.
Het schroefdraad even van wat loctite voorzien en weer gemonteerd.

(foto's volgen later)

De 8x6 prop van Ragger was blijkbaar iets teveel voor de 2200 turnigy ;-)

grtz.Siggy......:-)

Posted via Mobile Device

Ronald + fam ook gefeliciteerd namens hier :mrgreen:

Wordt er nog gevlogen vanavond.... denk het niet want er staat een flinke woei. Bij weinig animo blijf ik lekker thuis en trek een potje open :yes:

Familie Rijkhoff ook van ons gefeliciteerd!
Ik blijf thuis vanavond Phil, staat mij ook net iets teveel woei ....

Laatst bewerkt:
Zo vanmiddag lekker gefladderd en bij thuiskomst disk ff afgemaakt.
Vanavond ff proberen (kon het niet laten) en er staat een boom in de weg en wat denk die raak ik natuurlijk.
Dus kortom ,disk naar de klote ,avond naar de klote, en een paar uurtjes freubellen naar de klote.
Zo is het leven moet ik maar niet zo eigenwijs zijn.
Mijn vrouw vond het wel reuze grappig en heeft stiekem een plaatje geschoten, dus gelukkig heben we de foto nog.

Zo vanmiddag lekker gefladderd en bij thuiskomst disk ff afgemaakt.
Vanavond ff proberen (kon het niet laten) en er staat een boom in de weg en wat denk die raak ik natuurlijk.
Dus kortom ,disk naar de klote ,avond naar de klote, en een paar uurtjes freubellen naar de klote.
Zo is het leven moet ik maar niet zo eigenwijs zijn.
Mijn vrouw vond het wel reuze grappig en heeft stiekem een plaatje geschoten, dus gelukkig heben we de foto nog.

Jammer man, nou ja denk maar zo, een nieuwe disk is redelijk rap gebouwd :)
En je weet nu hoe het moet dus als het goed is heb j ezo weer een nieuwe toch?

Valt die oude niet meer te fixen?

p.s.

Foto!!!

Zoooooooo, Sleur is weer in het land waar de levenden zich ook vertoeven. 8O Het bloed/alcoholgehalte is momenteel nog zo'n 30/70 schat ik. Rijdt er op weg naar kantoor ook nog zo'n wit autootje met blauwe lichtjes en foute strepen achter me. Die moest ergens anders heen, pffffff.... :? :oops:

Denk je een middag/avond lekker gezellig live muziek te gaan luisteren en lekker af te pilsen, kom je de halve vliegclub tegen. :evil: Ragger, Jeroen T., Marcel T., Marcel D. en *ben je naam effe kwijt* inclusief wat aanhang. Ik dacht dat ik lam was maar er waren er bij die nog verder heen waren. Wel top avondje vol gezelligheid. :thumbsup:

Nog even gesproken over op visite gaan bij de KLU of FMS. Ragger heeft het vrouwtje overtuigd dat vliegen belangrijker is dan Hemelvaart. :yes: ;) Dus waar gaan we naar toe, beiden is met camperen dus gezellig lijkt mij. 8)

19 en 20 Juni, hmmm, wel leuk .... denk ik?
En masse zuipen en bbq doen dan ofzo, geen id hoe eea normaliter verloopt?

djeez, wat [een pleuris wind :-(
Valt lastig te schilderen zo .
Ik kan beter gaan vliegen , v/d week op een avondje maar weer , anders verleer ik het nog ;-)

Ook goedemorgen trouwens .
Posted via Mobile Device

djeez, wat [een pleuris wind :-(
Valt lastig te schilderen zo .
Ik kan beter gaan vliegen , v/d week op een avondje maar weer , anders verleer ik het nog ;-)
Junkie RC: The poor lonesome cowboy die alleen doordeweeks overdag vliegt en alle fun op de club mist. :(

Misschien moet Ragger ook even op jouw vrouwtje inpraten. :mrgreen: :rolling: ;)

Junkie RC: The poor lonesome cowboy die alleen doordeweeks overdag vliegt en alle fun op de club mist. :(

Misschien moet Ragger ook even op jouw vrouwtje inpraten. :mrgreen: :rolling: ;)

Fail ! Ik heb nog niet gevlogen ,en ik zal ook niet snel alleen gaan vliegen ;-)

Als er nog vliegers v/d week naar ht2 gaan,houd ik me aanbevolen .
Maar deze week erg veel wind en vanaf morgen ook regen :-(

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back