junkie rc
Forum veteraan
Whoei, net de brommer van de Superrrr Danone aangesloten (dus regelaar stekers erop etc). Wat een knut brommer zeg. Het lijkt wel zo'n moderne semi-opgevoerde scooter. 8O In de glasvezel romp maakt dat een enorm kabaal. Sleur dacht: "Misschien ligt het aan de motor". Dus de 1450Kv van Sjoerd erin gezet omdat het dezelfde motor is maar het aan Kv is hoger. Zelfde ellende. :evil: Zoveel herrie en onbalans in beide dat ik niet eens vol gas durfde te geven.Leuk dus voor in piepschuim kisten die geluid dempen, maar niet in glasvezel. :nooo: Nu maar op zoek naar een AXI 2820 of soortgelijke.
*gaat zijn familierondje afmaken en heeft besloten pas rond 17:00 uur te gaan zuipen zodat-ie nog een uurtje kan vliegen*
oei dat klink niet best

dan maar een echte kwaliteit motor erin

junkie druk met zijn andere verslaving ,dwz de motorfiets .
even poetsbeurt gegeven ,olie bijvullen , ketting reinigen ,spannen en vetten .
bandjes even opgeruwd met schuurpapier ,zodat je goede grip hebt .
krijg weer ombouw kriebels , dus andere snoet erop , daarna naar hoogland tuning (kwadijk ) om te voorzien van K&n filters en een dynojet kitje voor wat extra koppel , plus loopt het blok wat mooier rond en niet te vergeten het mooie aanzuig geluid door de filters

vrouw en kind op de fiets naar amsterdam voor schoonouder bezoek , junkie volgt iets later per motorbike

daarna kom ik wel even naar het veld met de motor om ff gezellig te kletsen indien iemand aanwezig

ben er rond 15;00u schat ik in
kusjes ..