Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
BTW: Dit is het filmpje

Deze moet het doen anders zou ik het echt niet meer weten

Jep, die doet het.

@junkie-rc
Volgens mij had je je kaartje niet geformatteerd, heb ik destijds ook ff gedaan in mijn Canon fototoestel :rolling:

Inrijden op Almere Poort begrijp ik ?
Ik kijk wel ff, dat ik hem deze week al in ga rijden, kan ik volgende week lekker knallen :yes:

volgende week 10:00 hoogty met een lege bus zie wel wat e in moet stuur anders een pb tje als ik wat op moet pikken gaan we kijkn of het past moet goed komen :bday::bday:

@Bart (en de rest): Neem jij volgende weke een koffiezetter en vulmiddelen mee? Neem ik mijn aggregaat, spanningsfilter, bekertjes en stuifkoe mee. Hebben we heerlijk verse HoogTij-se koffie.

Is goed man! Ik neem 2 Philips Gourmet apparaten mee en ik haal bij de Ven wel een groot pak koffie (Douwe Egberts)
st_on00os086_15.jpg

Ik zag dat Burp ook de inmiddels befaamde thermoskan meeneemt,dus dan hebben we er 3 :shock: (6 liter koffie :D)

Ik zorg dat mijn bus leeg is,dan kan er 14 kuub "RC zooi" mee naar Almere.:cool:

Nog even over het formatteren:
Check this: SD card formatteren

Maar uiteraard staat dat ook in je manual/handleiding :rtfm: van je camera!:lol:

dank je , ik heb inmiddels geformatteerd op de camera.

Jeempie ,wat zien mijn filmpies er slecht uit nadat ik ze via fotobucket heb geplaatst :o
,thuis zijn ze spatzuiver, kan ik beter via youtube werken of maakt dat niets uit?
Gaarne wat tips :help:

welterusten ,genoeg op dit draadje rond gehangen ;)

Jeempie ,wat zien mijn filmpies er slecht uit nadat ik ze via fotobucket heb geplaatst :o
,thuis zijn ze spatzuiver, kan ik beter via youtube werken of maakt dat niets uit?
Gaarne wat tips :help:

Dat is voor mij ook moeilijk om uit te leggen...heeft in ieder geval iets met "compressie" van de bestandsgrootte te maken...:???:
Tijd voor een eigen stuk webspace of website :shock:
Sleur en Burp weten dat veeeeeel beter uit te leggen ! ;)

Toch raar dat deze keer mijn voorwiel afbrak. Als je dit wieltje zo ziet, dan zou deze toch ook een beetje af moeten scheuren.... :?

Waarschijnlijk heb ik vanmiddag veel geluk gehad dat deze niet afbrak,het was een aardige klapper :eek:

Mooie foto's en filmpjes Junkie,helemaal geweldig :thumbsup:

Was ondanks de sneeuwbuien zeker weer gezellig vanmiddag :D
Phil nog bedankt voor het lenen van de extenders,ze zijn mij
goed bevallen :lol:

050220_hogevenen24.jpg

:p

Goodmorning!
Voor mij is het vandaag "3e Paasdag"...:roll:
Als hovenier is het buiten nu kansloos om aan het werk te gaan.

Toch wel prettig de modelbouwhobby! ;)
(ik ga beginnen met mijn MT2 te bouwen)

stomme vraag he :oops::oops::oops: ach ja vraag je niks wordt je niet wijzer ook :?::thumbsup: :?: :thumbsup:
Stomme vragen bestaan niet! Wel is het stom als je twee of meer keer hetzelfde vraagt. ;) (niet dat je dat gedaan hebt, maar een gewaarschuwd mens... :rolling:)

Is goed man! Ik neem 2 Philips Gourmet apparaten mee en ik haal bij de Ven wel een groot pak koffie (Douwe Egberts)
st_on00os086_15.jpg

Ik zag dat Burp ook de inmiddels befaamde thermoskan meeneemt,dus dan hebben we er 3 :shock: (6 liter koffie :D)

Ik zorg dat mijn bus leeg is,dan kan er 14 kuub "RC zooi" mee naar Almere.:cool:
Da's mooi als je bus leeg is, kan er geen hout om je zender, of nog erger koffieapparaten, vallen. ;) Ik neem 2200VA aan energie mee dus dat kan dan net met die twee apparaten. Lastiger wordt als we ook nog bitterballen willen maken. :lol: Maar er is een frietkot aanwezig schijnt, dus brood thuislaten.

Dan moet je nu inmiddels bijna klaar zijn :D
Ja, zo is dat. Ik had mijn RS4 (is gelijk aan een MT2) ook in drie kwartier in elkaar vanuit het schroefjes en moertjes stadium. En ik had ook nog nooit een MT2/RS4 geknutseld.

He jongens ben vorige Zondag weer naar de baja cup geweest.
Niet lang gereden mijn eerste accu was in 10 min leeg en mijn tweede accu in een kwartiertje.
Had ze opgeladen snap er echt helemaal niks van nog getest met een baterij tester.
Maar ja ik heb natuurlijk wel gefilmt en hier is het filmpje: eGQa43P8dCU[/media] - HPI Baja Cup 4 enjoy.

En ik hoop jullie snel weer eens te zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Fritsie:
bedankt! ;)
Het is wel "ienie- mienie",maar wel weer absolute HPI pasvorm en bouwplezier. :D

@Sleurhutje:
:p

Komt goed schatje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back