Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bart (en de rest): Neem jij volgende weke een koffiezetter en vulmiddelen mee? Neem ik mijn aggregaat, spanningsfilter, bekertjes en stuifkoe mee. Hebben we heerlijk verse HoogTij-se koffie.

(Kan ik nog wat meenemen) ( ik kan eventueel nog wel een zooi plastic bekertjes regelen):roll: ik zal wel ff kijken voor wat koek en cake ofzo:D

@Bart (en de rest): Neem jij volgende weke een koffiezetter en vulmiddelen mee? Neem ik mijn aggregaat, spanningsfilter, bekertjes en stuifkoe mee. Hebben we heerlijk verse HoogTij-se koffie.

(Kan ik nog wat meenemen) ( ik kan eventueel nog wel een zooi plastic bekertjes regelen):roll: ik zal wel ff kijken voor wat koek en cake ofzo:D

Als niemand anders het in gedachten had of al in huis had natuurlijk
anders zorgen snoeksel en ik wel voor de koek/cake

Wat een smurfendorp weer op de weg ......

Twee sneeuwvlokjes en heel Nederland is in paniek :rolleyes:
Ik moest vanaf Vught terug naar werk via Utrecht .......
Mooi dat ik naar Eindhoven ben gereden, en via Breda ben gegaan :rolling:

Poppenkast zeg :schrik:

Schade onderweg:

Twee personenauto's, een truck zien "zweven", een uitslaande brand gezien.
Het was me het dagje wel :rolling:

Strax weer naar huis toe, mij benieuwen of dat soepel gaat verlopen :P

Is Hoogtij s'avonds verlicht?
Ik wil deze week mijn Baja inrijden, misschien dat ik beter even naar Noorderveld toe kan gaan.
Wel jammer, dan mag hij de huiskamer niet meer in :puppydogeyes:
En hij stond zo mooi :rolling:

Voor diegenen die wel eens bij mij thuis zijn geweest, ja ik weet dat het een varkensstal kan zijn, maar benzine meur mag _echt_ niet van moeders ...

Wat een smurfendorp weer op de weg ......

Twee sneeuwvlokjes en heel Nederland is in paniek :rolleyes:
Ik moest vanaf Vught terug naar werk via Utrecht .......
Mooi dat ik naar Eindhoven ben gereden, en via Breda ben gegaan :rolling:

Poppenkast zeg :schrik:

Schade onderweg:

Twee personenauto's, een truck zien "zweven", een uitslaande brand gezien.
Het was me het dagje wel :rolling:

Strax weer naar huis toe, mij benieuwen of dat soepel gaat verlopen :P

Ik wil deze week mijn Baja inrijden, misschien dat ik beter even naar Noorderveld toe kan gaan.
Wel jammer, dan mag hij de huiskamer niet meer in :puppydogeyes:
En hij stond zo mooi :rolling:

Voor diegenen die wel eens bij mij thuis zijn geweest, ja ik weet dat het een varkensstal kan zijn, maar benzine meur mag _echt_ niet van moeders ...
Ja lekker he?! :evil: Eerst zat mijn kantoor 300 meter van huis dus een minimum aan woon-werkverkeer. Als het te druk op de kruising was, ging ik lopen (was ongeveer even snel als met de auto :p). Maar nu zit het kantoor 3,5 kilometer verder (dus niet mijn schuld dat ik nu veel woon-werkverkeer heb) en was slechts 50 minuten onderweg. Dat is dus meer dan 50x zoveel reistijd. :fuckyou2: Ik had mijn afspraken in de buurt van Rotjeknor afgezegd. Vervelende bijkomstigheid is dat ik ook niet verkeerd kon rijden via Bussum om mijn EasyStar op te halen. :cry: :?

Ik had vandaag lekker een "9 tot 5 dag" , mooi een dagje in de werkplaats in Amsterdam , 05:30 de deur uit 06:00 in A'dam aan de koffie 6:30 beginnen en om 15:30 weer naar huis 16:00 weer thuis ,zonder file ;) :D

ps. Bart, zei jij laatst niet "zoon" tegen mij ? hahaha !

wat een lekker weer heb vandaag 42 mtr goot vervangen :|

maar ik wil graag even weten hoeveel personen er van af hoogtij naar almere gaan

ik wordt deze week er niet jonger op dus wil ik graag tompoezen en gevulde koeken mee nemen:p

Gok ik goed als ik gok dat je er niet zelf mee gaat rijden?
(iets met "zoon" en "weggeven" :rolling: )
Als-ie er al mee rijdt, is het hooguit voor 5 minuten. Dan wil-ie weer wat anders. :oops: ;) Ik geef je er 150 euri voor, ik hoor wel wanneer je hem weer weg doet. :lol:

maar ik wil graag even weten hoeveel personen er van af hoogtij naar almere gaan

ik wordt deze week er niet jonger op dus wil ik graag tompoezen en gevulde koeken mee nemen:p
Ikke :banana:

Laatst bewerkt:
Iemand nog een DX2.0 of 3.0 in de aanbieding? Zonder servo`s en ontvangers liefst. Toevallig?

@BYM , volgens mij kun je hem beter inrijden bij het noorderveld;)

ik had het bij bigscale ook over inrijden op hoogtij , maar dat werd sterk afgeraden , (waarom weet ik niet meer , maar zal wel door het zand komen:rolleyes:)

@BYM , volgens mij kun je hem beter inrijden bij het noorderveld;)

ik had het bij bigscale ook over inrijden op hoogtij , maar dat werd sterk afgeraden , (waarom weet ik niet meer , maar zal wel door het zand komen:rolleyes:)
Als je in het zand gaat inrijden, moet de motor gelijk vermogen leveren. Maar je hebt natuurlijk inrijden en inrijden. Als je een beetje rustig op het zand gaat rijden en rustig optrekt, valt dat allemaal reuze mee en heb je niet veel meer vermogen dan op het gras nodig. Anders moet je in gaan rijden op asfalt en kun je gelijk een setje nieuwe bandjes bestellen. :evil:

Als je in het zand gaat inrijden, moet de motor gelijk vermogen leveren. Maar je hebt natuurlijk inrijden en inrijden. Als je een beetje rustig op het zand gaat rijden en rustig optrekt, valt dat allemaal reuze mee en heb je niet veel meer vermogen dan op het gras nodig. Anders moet je in gaan rijden op asfalt en kun je gelijk een setje nieuwe bandjes bestellen. :evil:

Junkie en ik hebben hem beide op hoogtij ingereden, :thumbsup:

Daniel rc : leuk filmpie ,wat kunnen die baja's mooi driften :p
Wat me wat minder lijkt in zo'n hal is dat je de hele dag fijnstof inademd ,laat 2-tact nou net de grootste boosdoener zijn :?

Ik hoop dus dat het almere gebeuren wel buiten is .
Worden er ook wedstrijdjes gereden of is het gewoon rond knallen en elkaars auto's bekijken ?

Info,info ;)

Laatst bewerkt:
Hee Junkie

Je moet het zien als Hoogtij, alleen dan in Almere.
Het is buiten, maar ze hebben er een baan gemaakt.
Als je een wedstrijd wil, kan je dat altijd zelf regelen.
Dit alles neem ik aan , weet ik uit ervaring, hoop ik, en verwacht ik.
Oja er schijnt ook een fritekot te komen.
Groeten en tot zondag, neem ik aan enz.
Groeten Edwin.

Ik wil deze week mijn Baja inrijden

BYM , in Alkmaar naast het stadion , zag ik, toen ik er gisteren langs reed zo'n lichtkar op die parkeer plaats staan en zetten zo'n parkeerplaats s'nachts compleet in daglicht :cool: :D ;) Je kan ze eigenlijk altijd wel starten , want meestal hebben ze niet zo'n ingewikkeld contactslot :p

Ben er ook zondag om naar almere te gaan

me%20too%20resized.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back