Sleurhutje
Forum veteraan
De N202 op, afslag Buitenhuizerweg/Golfbaan. Vanaf daar staan bordjes langs de weg.Straks rond 20:00-20;30 richting FMS. Hoe kom je daar?
Posted via Mobile Device
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De N202 op, afslag Buitenhuizerweg/Golfbaan. Vanaf daar staan bordjes langs de weg.Straks rond 20:00-20;30 richting FMS. Hoe kom je daar?
Gooit nog een half schaap op de open haard en houdt het rc gebeuren dus ook gezien voor vandaag.
Morgenochtend rond 11.00 uur weer op het veld.
De maiden flights van Ronald en Sleur bekijken en natuurlijk ook zelf weer lekker knallen.
De gelbakken plus de PB accu hangen alweer aan de tiet.
PROOST!!!!!!!!
jij bent goed bezig vriend
was weer erg gezellig vandaag
wellicht weer 2 nieuwe leden erbij :-D
morgen werkt het vrouwtje tot 14;00u , dus even naar rct voor een prop en prophouder voor de P-master ,en nog wat klein spul .
de parkmaster is nu wel mijn favoriet , denkt na over de acromaster
deze zit ook op de phoenics sim
misschien kom ik met floor wel even kijken bij de maidens op het veld![]()
Ik heb de ez* en de holiday klaar voor gebruik en ga zo in spaarnwoude gluren
Posted via Mobile Device
Leugenaar, ineens stond je bij de FMS weer op het veld en je hebt zelfs met een nACHtvlieger gevlogen.Gooit nog een half schaap op de open haard en houdt het rc gebeuren dus ook gezien voor vandaag.
Morgenochtend rond 11.00 uur weer op het veld.
De maiden flights van Ronald en Sleur bekijken en natuurlijk ook zelf weer lekker knallen.
De gelbakken plus de PB accu hangen alweer aan de tiet.
PROOST!!!!!!!!
En toch vanmiddag nog even 10 stalen quick links opgehaald daar. Kwam de meneer van de ANWB ook nog tegen (en onsite gelijk aan wat Epoxy geholpen om zijn motor op de Dep Dart te plakken). Rob was er toevallig maar inderdaad eigenlijk dicht.Van de website van Lynx models:
21 mei t/m 24 mei zijn wij i.v.m. de Hemelvaart Fly-in 2009 gesloten.
U bent deze 4 dagen van harte welkom in het recreatiegebied Spaarnwoude
op het vliegterein Van de FMS (Federatie Modelvliegers
http://www.rctmodels.nl/
Zonde van je tijd en geld om naar Velserbroek te rijden,ze zijn dit gehele weekend gesloten Junkie
Spaarnwoude).
Hij ging wel lekker hè. Ook met de nACHtvlieger ging je prima. Jammer dat die kl0te-accuutjes er telkens af gingen. Ik was er ook al één kwijt geraakt. :evil: Geeft niets hoor. :nooo: Volgende keer zitten ze anders vast (met elastiek in plaats van kloteband).Ik heb de ez* en de holiday klaar voor gebruik en ga zo in spaarnwoude gluren
Posted via Mobile Device
Hoe laat gaan de dames naar het veld voor diverse maiden's ?
kom ik ff met floor en de grandmite![]()
Was gisteren gezelli mannen!!Volgens mij gaat dat allemaal in Spaarnwoude gebeuren. Ik ben er in iedergeval niet bij :nooo: verjaardag van de kleine van Fritsie.
Was gisteren gaafkijken of er vanavond weer een gaatje kan vallen :-D om heen te gaan
@ BYM: geeft niet hoor gozert![]()
Volgens mij gaat dat allemaal in Spaarnwoude gebeuren. Ik ben er in iedergeval niet bij :nooo: verjaardag van de kleine van Fritsie.
Was gisteren gaafkijken of er vanavond weer een gaatje kan vallen :-D om heen te gaan
@ BYM: geeft niet hoor gozert![]()
phil, jij komt vast ook , daar ben je erug goed in
hoe laat op spaarnwoude ?
spaarnwoude is mij ook best , beter zelfs , het veld is zo klein
phil, jij komt vast ook , daar ben je erug goed in
hoe laat op spaarnwoude ?