Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
was zeker top

ondanks de wind kon er met alles gewoon gevlogen worden , dwz de parkmaster,ez ,grandmite, funjet .
kan voor mij niet genoeg wind staan , heerlijk gewoon ;)
heerlijk voldaan vlieggaar :mrgreen:

zo ,burgerking achter de rug ,nu een lekker pilsje .

geen zin meer in modelbouw gedoe , en ga v/h weekend nog wel ff naar spaarnwoude avec gezin ;)

veel plezier aldaar :bye:

Gooit nog een half schaap op de open haard en houdt het rc gebeuren dus ook gezien voor vandaag.

Morgenochtend rond 11.00 uur weer op het veld.
De maiden flights van Ronald en Sleur bekijken en natuurlijk ook zelf weer lekker knallen.

De gelbakken plus de PB accu hangen alweer aan de tiet.

PROOST!!!!!!!!

Gooit nog een half schaap op de open haard en houdt het rc gebeuren dus ook gezien voor vandaag.

De maiden flights van Ronald en Sleur bekijken en natuurlijk ook zelf weer lekker knallen.

PROOST!!!!!!!!

jij bent goed bezig vriend ;)

was weer erg gezellig vandaag :thumbsup:

wellicht weer 2 nieuwe leden erbij :-D

morgen werkt het vrouwtje tot 14;00u , dus even naar rct voor een prop en prophouder voor de P-master ,en nog wat klein spul .
de parkmaster is nu wel mijn favoriet , denkt na over de acromaster :mrgreen:
deze zit ook op de phoenics sim ;)

misschien kom ik met floor wel even kijken bij de maidens op het veld ;)

jij bent goed bezig vriend ;)

was weer erg gezellig vandaag :thumbsup:

wellicht weer 2 nieuwe leden erbij :-D

morgen werkt het vrouwtje tot 14;00u , dus even naar rct voor een prop en prophouder voor de P-master ,en nog wat klein spul .
de parkmaster is nu wel mijn favoriet , denkt na over de acromaster :mrgreen:
deze zit ook op de phoenics sim ;)

misschien kom ik met floor wel even kijken bij de maidens op het veld ;)

Van de website van Lynx models:

21 mei t/m 24 mei zijn wij i.v.m. de Hemelvaart Fly-in 2009 gesloten.
U bent deze 4 dagen van harte welkom in het recreatiegebied Spaarnwoude
op het vliegterein Van de FMS (Federatie Modelvliegers

http://www.rctmodels.nl/

Zonde van je tijd en geld om naar Velserbroek te rijden,ze zijn dit gehele weekend gesloten Junkie ;)

Spaarnwoude).

Ik heb de ez* en de holiday klaar voor gebruik en ga zo in spaarnwoude gluren :)
Posted via Mobile Device

vandaag flink geknald ben de baja en de xray. alleen 2 spurs van de baja overleden door lomp doen en 2 nieuwe servo's van de xray verneukt ( gas servo) heel k%t.... ik snap ook niet waarom ze kapot zijn maar ik ben wel 200 euro verder.
vntm.

PROOST!!!!!!!!
Leugenaar, ineens stond je bij de FMS weer op het veld en je hebt zelfs met een nACHtvlieger gevlogen. ;)

Ik ga morgenochtend (straks eigenlijk) eerst lekker uitslapen want ik ben redelijk gaar (zeg maar gerust goed doorbakken na al die zon 8O). Misschien morgenmiddag en avond/nacht weer bij de FMS. Want het was wel kickûh... :thumbsup:

Van de website van Lynx models:

21 mei t/m 24 mei zijn wij i.v.m. de Hemelvaart Fly-in 2009 gesloten.
U bent deze 4 dagen van harte welkom in het recreatiegebied Spaarnwoude
op het vliegterein Van de FMS (Federatie Modelvliegers

http://www.rctmodels.nl/

Zonde van je tijd en geld om naar Velserbroek te rijden,ze zijn dit gehele weekend gesloten Junkie ;)

Spaarnwoude).
En toch vanmiddag nog even 10 stalen quick links opgehaald daar. Kwam de meneer van de ANWB ook nog tegen (en onsite gelijk aan wat Epoxy geholpen om zijn motor op de Dep Dart te plakken). Rob was er toevallig maar inderdaad eigenlijk dicht. :worship:

Ik heb de ez* en de holiday klaar voor gebruik en ga zo in spaarnwoude gluren :)
Posted via Mobile Device
Hij ging wel lekker hè. Ook met de nACHtvlieger ging je prima. Jammer dat die kl0te-accuutjes er telkens af gingen. Ik was er ook al één kwijt geraakt. :evil: Geeft niets hoor. :nooo: Volgende keer zitten ze anders vast (met elastiek in plaats van kloteband).

Nouw daaaaag :bye: :sleepy: :sleepy:

Kijken of ik morgenavond ook even kan vliegen. Zondag wordt niks, dan moet ik het bootje terug varen naar A'dam.

Foto-X36I7DFG-G.jpg

Foto-JLRJZT4H-G.jpg

Ja inderdaad Sleur, hij ging erg lekker vanavond, ik merk dat het oefenen oefenen oefenen oefenen vruchten begint af te werpen, ik ben beslist nog geen F3A kandidaat, verre van zelfs, maar raak niet echt meer in paniek als ik een rol achterstevoren geserveerd krijg ;)

En inderdaad, dat vliegen met die nACHtvlieger van jou ging ook zonder pardon boven verwachting goed :yes:
Voor zover ik ermee gevlogen had dan :p, die losrakende accu was inderdaad even slikken, zo van HUH wat gebeurt er nu :confused:
Zal ik morgen 3 postzegels meenemen dan kan je een nieuwe bestellen ;) :p

Ik ben een eigen nACHtvlieg exemplaar aan het brouwselen hierzo, en hoop die morgen af te hebben dan ga ik morgenavond lekker nACHtvliegeren bij de fms, indien de hele ACH club weer heen gaat ofcourse :)

Is het een idee een 220V 50mtr verlengsnoer mee te nemen? Ik heb geen volle 12V accu's om te laden zodoende, en ik heb weinig zin bij iemand in te moeten wonen om accu's te kunnen laden....
Bovendien zijn er misschien wel meer die 220V willen? IK neem hem wel mee :yes:

@Phil
Sorry goos wist niet dat je er ook zou zijn, dan had ik jouw bestelling ook meegenomen :)

Ohw ik ben tevens weer de hekkensluiter ........
Zojuist de discus opgeleukt met de broodnodige electronica, nu eerst maar eeens een rondje slapen :bye:

goederoggel !

jullie hebben je vermaakt , vooruit maar ;)

straks even naar bym om mijn spulletjes op te halen , de outrunner die er bij zit schijnt erug overcompleet te zijn , dus zit er ook een prophouder bij :p

dus bym lekker om 10;30u zijn bed uit trommelen :mrgreen:

hoe laat gaan de dames naar het veld voor diverse maiden's ?

kom ik ff met floor en de grandmite ;)

Hoe laat gaan de dames naar het veld voor diverse maiden's ?

kom ik ff met floor en de grandmite ;)

Volgens mij gaat dat allemaal in Spaarnwoude gebeuren. Ik ben er in iedergeval niet bij :nooo: verjaardag van de kleine van Fritsie.

Was gisteren gaaf :yes: kijken of er vanavond weer een gaatje kan vallen :-D om heen te gaan :mrgreen:

@ BYM: geeft niet hoor gozert :thumbsup:

Volgens mij gaat dat allemaal in Spaarnwoude gebeuren. Ik ben er in iedergeval niet bij :nooo: verjaardag van de kleine van Fritsie.

Was gisteren gaaf :yes: kijken of er vanavond weer een gaatje kan vallen :-D om heen te gaan :mrgreen:

Was gisteren gezelli mannen!! :yes:
Special thanks to Satstok voor het gebruik van de benodigde energiebronnen :worship:

Maiden van de extra gaat we doen in spaarnwoude, 8-O (als we ertussen kunnen komen i.v.m.de drukte en wens alleen te vliegen)

keuze is simpel, kist 2 meter, 8+KG is gemiddeld niet de langzaamste vlieger om te landen. :nooo:
dan de eerste vlucht(en) maar even gebruik maken van de ruimte om het toestel te leren kennen.
(een buitenlanding betekend altijd schade (of los) 8-O

Als we de eigenschappen doorhebben, uiteraard verder vliegen op het ACH veld :-D:cool:

spaarnwoude is mij ook best , beter zelfs , het veld is zo klein ;)

phil, jij komt vast ook , daar ben je erug goed in :mrgreen:

hoe laat op spaarnwoude ?

Goedemorgen allemaal :zon:

katzonderkoffie.jpg

Het belooft weer een mooie dag te gaan worden vrienden.

Weet alleen nog niet hoe de dagindeling moet gaan worden,er zijn zoveel leuke dingen te doen als je vrij bent dat ik nauwelijks kan kiezen :confused:

Wil vandaag toch eigenlijk ook wel weer gaan vliegen
maar de maiden van Ronald wil ik ook voor geen goud missen :cool:

Hoe laat gaan we naar het veld of naar de FMS ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back