Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond ff de trainer en vleugel cleanen, nieuwe brandstofleidingen plaatsen, opzichtige reflectiebanen plakken en wachten tot er een instructeur ter plaatse is :)

Denk niet dat ik vandaag ga vliegen nog, eerst een beetje knutselen nog eraan.
Als je mijn AR7000 (uit de Danone) wilt lenen dan hoor ik het wel. :yes: :thumbsup: Voorlopig is de Danone "grounded" totdat ik mijn stoere mannen brevet heb en/of het minder heftig waait. ;)

@ Sleur:
Heb jij alweer de HXT-900's voor mij, ik grijp mis nu :( voor de campingvliegerts :p
Nee, nog niet binnen. Liggen nog steeds ergens te wachten bij TNT, samen met 8 LiFePo4's voor de BananaJet en MiniMag. :evil: Maar ik heb er nog twee van je liggen die in de ChinaJet moeten. Mocht je ze nodig hebben dan is dat geen probleem. HXT900's zijn overigens redelijk overkill voor DepDart/Disc. HXT500's voldoen uitstekend (0,8kg trekkracht is 3x het totale gewicht van de DepDart met 3S 610mAh :?).

Kleine ettertje was vanmorgen weer helemaal de oude. Natuurlijk stoere verhalen etc. Maar toch ook wel dat het eigenlijk stiekem wel een beetje pijn deed. :mrgreen: :thumbsup:

Nog geen TNT'er gezien met een enorme doos met Bee Gees, envelop voor Satstok of klein doosje met LiFePo4's. :( Wachten maar weer... :sleepy: Nog steeds een flinke woei op het dak van het kantoor (slappe 4). Misschien vanavond vliegen, weet nog niet zeker. :nooo:

hallo jongens ik kom ook weer is langs wippen hier :D

als eerste wil ik zeggen dat ik net de foto,s zag van bym zijn crash , en ik was erg geschokt .
Man man man , wat een ravage zeg :o

Ik heb op de club een tijdje niets van me laten horen vanwege het feit dat ik de contributie nog moest betalen en ik er mezelf eigenlijk gewoon voor schaamde. Nu is dat ook weer op orde dus ik kom van de week even met Tito langs , waarschijnlijk vandaag al even . ( ff kijken wat voor gespuis er nu rondloopt :D )

Ik heb van de week m,n eerste flips gedaan met de heli , en dat ging vrij goed dus tito besloot gister mij te filmen, en het ging voor geen meter meer :D

hier het filmpje :

heli :: 24062009004.flv video by bwijk2007 - Photobucket

Hoop dat jullie erom kunnen lachen :D het ziet er niet uit .

groetjes van Pieter

3 x HXT500 mag dan ook ;)

Als ik ze had, mocht je ze hebben ...... ;)
Maar heb vooralsnog enkelt 900's

[mental note]
Sleur z'n U320 15K schijven niet vergeten .....
[/mental note]

@Pieter-b

Ja man, dat was een serieuze crash .....

Laatst bewerkt:
nou ik moet ff stevig oefenen nog op de flips , het is toch allemaal ff wat anders dan op de sim .

ik geef hem ff teveel negatief pitch en dus gaat hij er als een haas vandoor :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je mijn AR7000 (uit de Danone) wilt lenen dan hoor ik het wel. :yes: :thumbsup: Voorlopig is de Danone "grounded" totdat ik mijn stoere mannen brevet heb en/of het minder heftig waait. ;)

ik hoop vanavond nog een oefen examen uit te voeren , dat ligt eraan of ronald er ook is ,en daar tijd voor heeft ;)

pieter; alles goed ?;)
die contributie is toch niet een geweldig groot bedrag ?
ik betaal al 60 E per maand voor een sportschool waar ik nooit heen ga :oops:
ik zet het wel op de zaak ,dus dat scheelt weer de helft ;)

tot vanavond

voor mij was het wel een groot bedrag toen ik had me wat in de nesten gewerkt toen het uit was met patries.:D

lang leven de lol zeg maar .

en ja heel erg goed nu .

Ik zoek nog leistenen voor om de vijver heeft iemand wat voor me toevallig ?

[mental note]
Sleur z'n U320 15K schijven niet vergeten .....
[/mental note]
Uh??? Heb ik ergens een vraag gemist en "ja, ik wil" geantwoord? Is niet de eerste keer. 8O :rolling: :oops: Help me op weg want het is vast langer dan 14 dagen geleden geweest.... :?

*hopla* In ieder geval een vlucht met dit ding geregeld. Piloot in opleiding zocht nog balast voor zijn brevetvliegen.

1209967.jpg

En als we dan toch op EHHV staan gelijk maar zelf kijken voor een vluchtje met de PH-1133 en een hippe plaat met de Mini Dimona ernaast. :rolling:

-edit-
Leest net via die site dat Boeing een Super Dimona op elektro heeft. Zie je wel, zelfs full scale stappen ze over op elektro. :p Fossiele brandstoffen zijn zooooooooo 150.000.000 jaar geleden. :teacher:

div05.jpg

Laatst bewerkt:
ik hoop vanavond nog een oefen examen uit te voeren , dat ligt eraan of ronald er ook is ,en daar tijd voor heeft ;)

tot vanavond
@ junkie

Volgens mij zit Ronald in Fransenland tot en met het weekend,of ik moet het verkeerd begrepen hebben :-)

Dingdong:Daar stond zojuist mijn grote vriend van de TNT weer voor de deur met een schattig klein doosje ;-)

@sleur

Mijn lipootjes voor de depdart zijn dus binnen.
2x rhino 3s 750 mah :-)

En een AX 2205c 1400kv black voor de breek :-)

Was weer een aardige investering trouwens ;-)

Posted via Mobile Device

Inderdaad Siggery, Ronald zit in fransenland.

Ik kom wel ff naar het veld om de wielen af te geven, daarna naar Den Helder :rolleyes:

Misschien later op de avond naar de club, hangt er vanaf wie er gaan. De helft zit toch in Frankrijk.

Dingdong:Daar stond zojuist mijn grote vriend van de TNT weer voor de deur met een schattig klein doosje ;-)
Ik hoop toch echt dat die slappe van TNT morgen komt met de KhQ7KIYoQiQ[/media] Bee R2, het doosje met LiFePo4's (en andere meuk) en de envelop met swashplate voor Satstok. :?

Misschien later op de avond naar de club, hangt er vanaf wie er gaan. De helft zit toch in Frankrijk.
Eerst wat andere zaken regelen (nieuwe paspoorten/ID kaarten), wat zooi opruimen in huis en dan misschien nog langs het veld. Vooralsnog een stevige wind. Morgen wordt het een matige kracht 3 dus ik denk dat deze jongen morgenmiddag weer eens lekker vrij gaat nemen. :p :yes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back