marcelsiggery
Forum veteraan
Het nieuwe veld kon nog wel eens aantal jaarjes gaan duren Junkie ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee, opzich natuurlijk vliegtijd genoeg ,maar verheug me alvast op het nieuwe veld![]()
Dat gaat nog heeeeeeeel lang duren. Zoals de laatste tekening is die bij de projectontwikkelaar van het industriegebied bekend is, blijft de ACH zitten op het stukje gras waar ze nu zitten en is er een ontsluiting. Daarmee verandert er dus niets aan het veld zoals het nu is. Het gebied wat met de ontsluiting is aangegeven is ongeveer het stuk waar we nu ook legaal vliegen. Alleen het vliegen over het stuk konijnenvoer waar de twee B's neer gingen wordt een probleemgeval. Dat wordt recreatief groen en daar overheen vliegen gaat dus gegarandeerd verboden worden.Het nieuwe veld kon nog wel eens aantal jaarjes gaan duren Junkie ;-)
Junkie :
Ik heb hier 5 liter 10% voor je staan. 7 euro, spesjal plice fol you
Vandaag gekocht.
Krijg je er extragratis een OSmax viertakt gloeiplug bij van me, spliksinternieuw in duh verpakkink (met dank aan Roel010)
Dat gaat nog heeeeeeeel lang duren. Zoals de laatste tekening is die bij de projectontwikkelaar van het industriegebied bekend is, blijft de ACH zitten op het stukje gras waar ze nu zitten en is er een ontsluiting. Daarmee verandert er dus niets aan het veld zoals het nu is. Het gebied wat met de ontsluiting is aangegeven is ongeveer het stuk waar we nu ook legaal vliegen. Alleen het vliegen over het stuk konijnenvoer waar de twee B's neer gingen wordt een probleemgeval. Dat wordt recreatief groen en daar overheen vliegen gaat dus gegarandeerd verboden worden.Dus het effectieve vlieggebied zal eerder kleiner dan groter worden. :evil:
Of:Weer terug naar HT
Of:met depron blijven vliegen
Of: Op tannes gaan
Posted via Mobile Device
Het gaat niet om de plek maar om de menschen, we waren immers al twee keer verkast. Er werd toen iets gezegd over het uit elkaar vallen van de groep, dat is niet het geval (meer het uit elkaar vallen van vliegtuigen de laatste tijd)
@BYM, we komen er gerust wel uit, live op de club/veld dan wel te verstaan en niet via hier
Wordt er verder morgen nog gevlogen? Ik heb nog een Junior die ik in de poeier kan vliegen zo vlak voor de vakantie :rolling:
De parat wordt wel weer hersteld, alleen hopen dat de servo's nog werken.
Die gast is of redelijk masochistisch of heeft een heel hoge pijngrens. 8O Vanmorgen stommelde hij de trap af en zei niets. Verdacht natuurlijk.Da's zwaar klote Sleur, altijd moeilijk als de kleintjes iets hebben
Sterkte en beterschap.
@Phil
Wil jij de tomatenwielen meenemen alsjeblieft?
Dan kan ik die ook monteren en het chopper effect weghalen![]()
Ik ben er vanavond niet bijen het weekeinde ook niet
![]()
![]()
Maar ik kan ze wel ff snel afgeven op het veldMoet vanavond ff naar Den Helder 8O
@ Sleur:
Heb jij alweer de HXT-900's voor mij, ik grijp mis nuvoor de campingvliegerts
![]()