Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie :

Ik heb hier 5 liter 10% voor je staan. 7 euro, spesjal plice fol you :)
Vandaag gekocht.
Krijg je er extragratis een OSmax viertakt gloeiplug bij van me, spliksinternieuw in duh verpakkink (met dank aan Roel010)

nee, opzich natuurlijk vliegtijd genoeg ,maar verheug me alvast op het nieuwe veld :banana:
Het nieuwe veld kon nog wel eens aantal jaarjes gaan duren Junkie ;-)
Dat gaat nog heeeeeeeel lang duren. Zoals de laatste tekening is die bij de projectontwikkelaar van het industriegebied bekend is, blijft de ACH zitten op het stukje gras waar ze nu zitten en is er een ontsluiting. Daarmee verandert er dus niets aan het veld zoals het nu is. Het gebied wat met de ontsluiting is aangegeven is ongeveer het stuk waar we nu ook legaal vliegen. Alleen het vliegen over het stuk konijnenvoer waar de twee B's neer gingen wordt een probleemgeval. Dat wordt recreatief groen en daar overheen vliegen gaat dus gegarandeerd verboden worden. :yes: Dus het effectieve vlieggebied zal eerder kleiner dan groter worden. :evil:

Junkie :

Ik heb hier 5 liter 10% voor je staan. 7 euro, spesjal plice fol you :)
Vandaag gekocht.
Krijg je er extragratis een OSmax viertakt gloeiplug bij van me, spliksinternieuw in duh verpakkink (met dank aan Roel010)

isch goed man ;)

mits het merk brandstof me aanspreekt ;)

ehh, waarom vandaag kopen ,en weer verkopen ?

Dat gaat nog heeeeeeeel lang duren. Zoals de laatste tekening is die bij de projectontwikkelaar van het industriegebied bekend is, blijft de ACH zitten op het stukje gras waar ze nu zitten en is er een ontsluiting. Daarmee verandert er dus niets aan het veld zoals het nu is. Het gebied wat met de ontsluiting is aangegeven is ongeveer het stuk waar we nu ook legaal vliegen. Alleen het vliegen over het stuk konijnenvoer waar de twee B's neer gingen wordt een probleemgeval. Dat wordt recreatief groen en daar overheen vliegen gaat dus gegarandeerd verboden worden. :yes: Dus het effectieve vlieggebied zal eerder kleiner dan groter worden. :evil:

dan word het tijd om lid van fms te worden , want onze kisten worden straks alleen maar groter :yes:

en ze hebben daar toch een flinke strook liggen :p

en anders met de ach een ander boeren veld zoeken/huren

Of:Weer terug naar HT

Of:met depron blijven vliegen

Of: Op tannes gaan :-)

Posted via Mobile Device

op zich ook een uitdaging om met grotere kisten op het kleine veld te landen ;)

ht = geen optie voor een wat serieuzere kist ,zeker met brandstof ,en het landen zal ook geen pretje zijn :)

ooit werd er geroepen dat door het vliegen de groep uitelkaar zou vallen en ht niet meer bezocht zou worden :rolleyes:

groot deel v/d groep is nog samen ,met een paar uitvallers daargelaten .
en ht word idd niet meer bezocht :)

Het gaat niet om de plek maar om de menschen, we waren immers al twee keer verkast. Er werd toen iets gezegd over het uit elkaar vallen van de groep, dat is niet het geval (meer het uit elkaar vallen van vliegtuigen de laatste tijd ;))

@BYM, we komen er gerust wel uit, live op de club/veld dan wel te verstaan en niet via hier :yes:

Wordt er verder morgen nog gevlogen? Ik heb nog een Junior die ik in de poeier kan vliegen zo vlak voor de vakantie :rolling:

De parat wordt wel weer hersteld, alleen hopen dat de servo's nog werken.

Het gaat niet om de plek maar om de menschen, we waren immers al twee keer verkast. Er werd toen iets gezegd over het uit elkaar vallen van de groep, dat is niet het geval (meer het uit elkaar vallen van vliegtuigen de laatste tijd ;))

@BYM, we komen er gerust wel uit, live op de club/veld dan wel te verstaan en niet via hier :yes:

Wordt er verder morgen nog gevlogen? Ik heb nog een Junior die ik in de poeier kan vliegen zo vlak voor de vakantie :rolling:

De parat wordt wel weer hersteld, alleen hopen dat de servo's nog werken.

ik weet niet wat jullie doen ,maar ik ben morgen rond 18;30u op het veld :p

MOET VLIEGENNNNNNNNNNN !!

nu nog even de vibro perfectioneren onder het genot van een biertje .. of kan ik dan beter een fanta nemen ?:mrgreen:

Deze groep zal ook niet zo snel uit elkaar vallen,we lijken teveel op elkaar ;-)

Zojuist even de APC op MM vervangen voor een 5x4 camspeed van graupner.

Vermogen is nu van 215 watt 18amp. naar 248 watt 22amp. gegaan,ben benieuwd hoe dit vliegt :-)

Morgen ook op tijd op het veld ;-)

DSC_0024.jpg

DSC_0021.jpg

Laatst bewerkt:
Zo dan, je wilde eerst geen magneten gebruiken? 8O :? ;) Ik heb maar één Hong Kong magneetje en ben nog nooit mijn kapje verloren. Misschien vlieg ik te langzaam of te voorzichtig. :D :lol:

Ik weet nog niet of ik er morgen ben. De kleinste heeft vandaag de hele dag met vrouwlief in het ziekenhuis gezeten omdat hij vanmorgen ineens een bult ter grote van een ei ter hoogte van zijn lies had. Allerlei echo's en onderzoeken en uiteindelijk hebben ze een vochtophoping leeg laten lopen. Als het morgenochtend dus weer feest is dan ben ik het haasje om te gaan bankhangen. :(

Als er wat minder wind is dan de storm van vandaag dan ben ik er nog wel even. Vrijdag en zondag zien er beter uit met een windje kracht 3. Zaterdag beloven ze 80% kans op nattigheid. :evil:

Da's zwaar klote Sleur, altijd moeilijk als de kleintjes iets hebben :(
Sterkte en beterschap.
Die gast is of redelijk masochistisch of heeft een heel hoge pijngrens. 8O Vanmorgen stommelde hij de trap af en zei niets. Verdacht natuurlijk. ;) Maar bij het omkleden gaf hij toch wel te kennen last te hebben van zijn heup. *deng* *wow* Okay, change of plans... ;) In het ziekenhuis had-ie best wel verhalen want uiteindelijk was hij nu de ster als ware het dat hij zelf in zo'n medisch TV-programma zat. 8) Ook bij het prikken blijf je stoer en als alles klaar is dan zeg je heel bijdehand: "Nou, dat viel mee maar lucht wel vreselijk op". :rolling: Zotte kerel, heerlijk ventje. :thumbsup:

sleur ; sterkte met zoonlief !

alles staat weer netjes klaar voor morgen , beetje nitro in die kist en gaan !!:p

ook de blizzard mee ,al kom ik daar vast niet aan toe :roll: , moet ik helemaal een lipo aansluiten ,veel te omslachtig :mrgreen:

18;30u is iets te optimistisch , ben er rond 19;00u , zal toch ook even wat moeten eten ;)

*gaat in zijn mand *

dag lieve luitjes :sleepy:

goede morgen beste modelbouw vriendjes !
Mooi weertje , straks wk 4 tot 5 ,dus prima 4-stroke weertje ;-)
Heb al voorpret en erg veel zin !!
Nu nog maar ff werkennnn

Bym ; ik zie de spulletjes wel tegemoet ;-)

Posted via Mobile Device

Vanavond ff de trainer en vleugel cleanen, nieuwe brandstofleidingen plaatsen, opzichtige reflectiebanen plakken en wachten tot er een instructeur ter plaatse is :)

Denk niet dat ik vandaag ga vliegen nog, eerst een beetje knutselen nog eraan.

@Phil

Wil jij de tomatenwielen meenemen alsjeblieft?
Dan kan ik die ook monteren en het chopper effect weghalen ;)

@Phil

Wil jij de tomatenwielen meenemen alsjeblieft?
Dan kan ik die ook monteren en het chopper effect weghalen ;)

Ik ben er vanavond niet bij :( en het weekeinde ook niet :( :( :(
Maar ik kan ze wel ff snel afgeven op het veld :yes: Moet vanavond ff naar Den Helder 8O

@ Sleur:
Heb jij alweer de HXT-900's voor mij, ik grijp mis nu :( voor de campingvliegerts :p

Ik ben er vanavond niet bij :( en het weekeinde ook niet :( :( :(
Maar ik kan ze wel ff snel afgeven op het veld :yes: Moet vanavond ff naar Den Helder 8O

@ Sleur:
Heb jij alweer de HXT-900's voor mij, ik grijp mis nu :( voor de campingvliegerts :p

Den Helder ....?

Daar ga ik morgen heen hahaha :p
Wat ga jij daar hobby gerelateerd doen ? :mrgreen:

Mocht Sleur ze niet hebben, hoeveel HXT900's heb je nodig ?

Sleur had er 3 van mij. Ik dacht dat ik besteld had in HK maar door een vage rede was dat niet goedgegaan :rolleyes: Binnenkort maar weer ff shoppen daar :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back