Voor de liefhebbers.... ik heb deze in mijn bezit :wink:
![]()
@ Phil: Uitreiken in het weekend ok, anders na mijn vakantie.....
* Brevet uitgereikt krijgen betekend ..... *

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de liefhebbers.... ik heb deze in mijn bezit :wink:
![]()
Ja@ Phil: Uitreiken in het weekend ok, anders na mijn vakantie.....
* Brevet uitgereikt krijgen betekend ..... *![]()
Jadie heb je al gehad.
![]()
Maar uh, bij mijn piep moest ik helemaal een papier ondertekeken, nu niet meer? 8O :?
![]()
FAIL!!!!mischien een m-auto wintertje mee pakken met de gt14 ?
Jadie heb je al gehad.
![]()
Maar uh, bij mijn piep moest ik helemaal een papier ondertekeken, nu niet meer? 8O :?
*voelt zich verrot na een halve nacht op het toilet met maagkramp doorgebracht te hebben*uppydogeyes:
-edit-
Pffff, kom je deze advertentie tegen, gaat het wel weer borrelen. :?![]()
![]()
FAIL!!!!
Kansloze actie.Dan nog eerder met een Tamiya Swift.
Ga toch lekker rijden , dat vliegen gaat straks ook weer vervelen ;-)
Posted via Mobile Device
Hoe was het ook alweer, autotje's zooooo 200009??? :sleepy:
Hallo, Ik(wij) zijn Gerben 39(pappa) en Menno 11 wonen in krommenie.
Mijn zoontje wil graag een rc vliegtuig van zijn verjaardags geld en gaan vliegen, hij is er serieus genoeg voor maar wil hem wel goed voorbereiden., dit forum heeft mij al geleerd dat bv een easystar een leuke starter is.
Ik heb een paar vragen:
Winkels in de zaanstreek eo waar ik terrecht kan(via mail al contact gehad met minicars in zaandam.westzijde, hij heeft de wingdragon als advies.
Dus, zijn er meer winkels?,
Clubs/verenigingen waar je evt instructie kunt krijgen? Is dit heel belangrijk of valt het goed zelf te leren met de electra vliegtuigjes?
Waar kun je allemaal vliegen? ik weet eigenlijk alleen Spaarnwoude.
Zijn er meer dingen die ik moet weten die ik zelf niet kan verzinnen nu?
Besteding is rond de 100 120 euro, dit vind ik mooi genoeg als beginner?
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Ga toch lekker rijden , dat vliegen gaat straks ook weer vervelen ;-)
Autootjes zijn best leuk: Om te raggen of om heel hard te rijden op een circuit. Dat eerste hadden we een mooie zandbak voor maar dat is niet meer. Dat andere wilde ik gaan doen maar te tijden van de de investering liet de rest het afweten. Maar het kriebelt nog steeds om mee te doen aan een leuke competitie. M-Auto Wintercup met de Swift (Stock) is gezellig of de Pro10 op buitenbanen dat gaat snoeihard. En wat kan mij het nou jeuken of het retro is?Hoe was het ook alweer, autotje's zooooo 20000??? :sleepy:
Hoi Gerben, welkom op het forum en in het minst serieuze draadje van het Modelbouwforum (waar je overigens wel serieus behandeld wordtHallo, Ik(wij) zijn Gerben 39(pappa) en Menno 11 wonen in krommenie.
Mijn zoontje wil graag een rc vliegtuig van zijn verjaardags geld en gaan vliegen, hij is er serieus genoeg voor maar wil hem wel goed voorbereiden., dit forum heeft mij al geleerd dat bv een easystar een leuke starter is.
Ik heb een paar vragen:
Winkels in de zaanstreek eo waar ik terrecht kan(via mail al contact gehad met minicars in zaandam.westzijde, hij heeft de wingdragon als advies.
Dus, zijn er meer winkels?,
Clubs/verenigingen waar je evt instructie kunt krijgen? Is dit heel belangrijk of valt het goed zelf te leren met de electra vliegtuigjes?
Waar kun je allemaal vliegen? ik weet eigenlijk alleen Spaarnwoude.
Zijn er meer dingen die ik moet weten die ik zelf niet kan verzinnen nu?
Besteding is rond de 100 120 euro, dit vind ik mooi genoeg als beginner?
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Oh ja? Niet slim hè. :? Jeugdleden onder exact 12 jaar zijn ook de toekomst van een club en zijn zeker ook welkom bij de ACH.De minimale leeftijd voor modelbouwvliegen is bij de meeste clubs vastgesteld op 12 jaar,bij sommige clubs zelfs op 14 jaar.
Oh ja? Niet slim hè. :? Jeugdleden onder exact 12 jaar zijn ook de toekomst van een club en zijn zeker ook welkom bij de ACH.![]()
Tsja, de interweb... :? 90% pr0n, 8% ads en 2% info die verzuipt in het onvindbare.Lees de internets maar na,zul je zien dat deze posting wel slim is maar de desbetreffende clubs iets minder![]()
Kijk, zo werkt dat op een gezellige behulpzame club.zo'n zender die bij de eazystar zit ,heb ik wel voor je te leen , als je een paar maandjes verder bent ,wil je toch een degelijke zender hebben .
verder is het aan te bevelen om onder begeleiding met de eazystar te leren vliegen ,blijft het ook heel en leer je sneller
dus kom is langs de club .
Verder is oefenen met een simulator een goede training. Er zijn gratis simulators als FMS. Op de meeste zenders kan een adapter kabel aangesloten worden. Als je kunt vliegen met de simulator dan heb je al 50%-70% van "het trucje" onder de knie.![]()
Tsja, de interweb... :? 90% pr0n, 8% ads en 2% info die verzuipt in het onvindbare.:lol:
Zonder gekheid. Een goede club hanteert niet zulke strakke regels. Helaas bestaan er wel clubs die dat doen maar dat zijn dan ook de club waar je niet wilt zijn voor info.![]()
In Heemskerk ben zijn jeugleden ook zeker welkom (ook al staat in het infoblad anders *gaat dit aankaarten bij het bestuur* :teacher
.