Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net even de laatste keer in het zwembad gedoken. We gaan ons klaar maken
voor de terugreis naar Nederland. Ben het nu wel een beetje zat hier in dat hete Tenerife.
Als ik het weerbericht mag geloven sta ik zaterdagmiddag en anders Zondag op
HET VELD !!!!! Eindelijk weer vliegen.

Sleur en Phil,

Ziet er goed uit bij jullie.

Junkie veel plezier in Pizzaland,

De rest tot zaterdag.

GrTz Jasper

Zo net even de laatste keer in het zwembad gedoken. We gaan ons klaar maken
voor de terugreis naar Nederland. Ben het nu wel een beetje zat hier in dat hete Tenerife.
Als ik het weerbericht mag geloven sta ik zaterdagmiddag en anders Zondag op
HET VELD !!!!! Eindelijk weer vliegen.

Sleur en Phil,

Ziet er goed uit bij jullie.

Junkie veel plezier in Pizzaland,

De rest tot zaterdag.

GrTz Jasper

Goede vlucht voor zometeen Jasper,ENJOY IT ;)

Zie je dit weekend wel weer op het veld :D

Ongelooflijk, zondag een AR7000 besteld in de USA en vandaag bezorgd. Zo kan het dus ook :thumbsup:

Kan dus in de Pipercup gezet worden. Morgen de startkist ophalen dus bijna alles compleet om te vliegen. Moet nog brandstof, een accu voor de startkist en een ontvangeraccu hebben. Kweet nie of dat morgen allemaal te regelen is. Moet morgenmiddag ook even examen doen in Hoofddorp dus wordt krap allemaal.

Anders is het dus zaterdag vliegen als er ervaren mensen zijn om mij te helpen enzo.

Ongelooflijk, zondag een AR7000 besteld in de USA en vandaag bezorgd. Zo kan het dus ook :thumbsup:

Kan dus in de Pipercup gezet worden. Morgen de startkist ophalen dus bijna alles compleet om te vliegen. Moet nog brandstof, een accu voor de startkist en een ontvangeraccu hebben. Kweet nie of dat morgen allemaal te regelen is. Moet morgenmiddag ook even examen doen in Hoofddorp dus wordt krap allemaal.

Anders is het dus zaterdag vliegen als er ervaren mensen zijn om mij te helpen enzo.

Het enthousiasme spat er weer vanaf Burp :D

Zo kennen we je weer :thumbsup:

Haha, je weet toch. ;)

De grote gemene deler zijn de weersomstandigheden en dat geldt voor een ieder als redelijk excuses voot niet-piepschuim. :p Dat elektro is een kwestie van batterij laden en gaan. Dat is je enige beperking (lees excuses). Maar ik zie nu al gedoe met een startkist, brandstof, vaarbewijs etc. ;) :lol:

Nee hoor, zonder gekheid ik hoop voor een ieder dat hij z.s.m. kan lessen en het papiertje haalt. Voor de meeste die-hard HT-ers die een EZ hebben misbruikt moet dat geen probleem zijn, de meeste hebben crashvrees maar als je eenmaal gevlogen hebt dan is dat best snel weg (ik spreek uit ervaring). :yes:

Ik kom zondag even koekeloeren op het veld. Dan schijnt het het beste weer te worden geloof ik..

Ons twee heeft net even weer wat rond genACHtdisct. :yes: Even tussen de buien door lekker gevlogen. Grote hap uit de disc van mij, prop aan flenters gevlogen en weer de nodige toeschouwers die op de lichtjes afkwamen. Toen begon het weer te spetteren en was het over met de pret. :cry: Morgen weer een dag. 8)

Zeker weer lekker gevlogen :yes: Maar de Disc heeft enkele verbeterpuntjes nodig..... gelukkig heb ik hier alle tijd van de wereld dus morgen is de Disc weer tip-top :thumbsup:

Gezellig,zal ik je gelijk eventjes aanspreken ;)

Ah ja, goed plan! ;) Kan ik eindelijk eens een gezicht erbij plakken :) :) :)..

Zojuist heb ik even geknutseld aan mijn toestelletje.. Is een Trainer 40. Onlangs overgenomen voor een fles rode wijn.. Incl besturing en .46 os maxje. Eens zien of die wat doet a.s. zondag. Dan lekker knallen tijdens de funfly..

Ah ja, goed plan! ;) Kan ik eindelijk eens een gezicht erbij plakken :) :) :)..

Zojuist heb ik even geknutseld aan mijn toestelletje.. Is een Trainer 40. Onlangs overgenomen voor een fles rode wijn.. Incl besturing en .46 os maxje. Eens zien of die wat doet a.s. zondag. Dan lekker knallen tijdens de funfly..

worhtless.jpg
;)

Robert, kan je meteen de Pipercup even invliegen voor mij als je er toch bent. Je kent de kist wel geloof ik :mrgreen:

Ik ga echt proberen om alles gereed te krijgen. Mocht het niet tijdig lukken dan wordt het Junior/Funjet vliegen denk ik. Geen excuses overigens, ben gewoon een junk met meerdere hobbies.

Even een footootje opgesnort..

towa21_500.jpg

Dit is em.. Hoewel, niet in die kleuren meer hoor ;)

Wat heb ik geknutseld:

- folie weg gesneden
- achter bij vleugel bevestiging, brokstukken hout gelijmd met sec. lijm.
- vleugel bevestiging met 2 comp. lijm vast gezet
- servo plankje vast gelijmd..
- motor (.46 osmax) uit het bok geschroefd en ontdaan van alle bagger
dat eromheen zat (aarde enzo)

Ja, de vorige eigenaar zou er een korte crash mee gemaakt hebben.. Nou, er viel wel wat meer te repareren, maar als alles goed gaat, zondag ochtend bij pa en ma nog een stukkie folie eromheen en dan zondag vliegen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back