Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Whahaha, geeft niet hoor meneer philliams, bouw ik jouw brandstofdinges Klimaato wel om. :p ;) Nogmaals dank u wel. :worship:

Snoeksel, jammer hoor maar gelijk heb je. Toch weer heel wat ervqringen rijker. :yes: Na de verkansies spreken we nog even wat af, anders schiet dat ook niet op. :?

We moeten de naam van het topic maar weer laten wijzigen in "Vliegers, vissers, vaarders en geocachers Zaanstad en wijde omgeving". :rolling:

We moeten de naam van het topic maar weer laten wijzigen in "Vliegers, vissers, vaarders, kampeerders, globetrotters, tannissers en geocachers Zaanstad en wijde omgeving". :rolling:

@philliams: Vanavond even niet vliegen. Lekker op tijd naar bed (denk ik :?). Morgen de tent wat dichter bij die van jou zetten zodat ik bijna aan de overkant woon. 's Avonds dan vanuit de voortent op het veldje voor me. ;)

@ Sleur: prima idee om eens niet te vliegen, moeders de vrouw zei al: "gaan jullie alweer vliegen?" en morgen idd een drukke dag voor jou.... 55 haringen eruit halen om ze er vervolgens weer in te slaan...... en dat met die hitte :rolling:

Doel van vakantie: Ontspanning en vermaak voor het hele gezin.

Tussentijdse evaluatie: De kids zien we alleen rond etenstijd of als ze tussendoor iets te snaaien of drinken willen. Vrouw ligt wat in de zon een huidaandoening op te lopen en Sleur fietst wat rond om te speurtochten, zuipt bier, vliegt wat met een disc en doet verder weinig.

Conclusie: Doel bereikt. :thumbsup: :rolling:

Foto's voor Marcel..

Nou hier zijn ze dan hoor Marcel ;) Hieraan werk ik als de neten, om hem a.s. zondag gereed te hebben voor de vlucht..

- Ben er nu servo's in aan het zetten (anderen hebben multiplex aansluiting)
- Motor is schoon en staat er weer op
- Beplanking is gelijmd en verstevigd met basla hout.
- Borgmoeren voor vleugel zitten verkeerd om (???) en heb ik dus even extra druppie lijm mee gegeven

Heb nu geen folie en nog geen aan/uit schakelaar. Morgen even wat scoren bij de shop.

Dit is em:
070.jpg

Voor de versteviging:
069.jpg

Na de versteviging:
071.jpg

Wil deze ook even met jullie delen..

Ik en een collega hadden even niets beters te doen.. dus hebben een mooie image opgezocht op internet en die uitgeprint op rastar.. Gelijk even opgehangen naast het bureau van onze Teamleider..:

055.jpg

Ja van hier ook feli en dat burp maar burp blijft en geen blup wordt.

Heb je toch al ervaring mee :mrgreen:

@Phil
Gaat hier om technisch falen waar ik een beetje moe van begin te worden ....

Twister = Regelaar brandt uit (ligt te w88 op nieuwe)
Hummel = Vleugel breekt af (resultaat bekend)
Graupner trainer = motor slaat af (2 keer) en na reparatie zijn instructeurs op vakantie gevlucht ;)
MiniMag = motor as was krom. Nieuwe gemaakt, wel ff werk van gemaakt, geen probleem, wil opstijgen, blijkt hij ineens, ondanks juiste cog toch nog steeds staartlastig te zijn. Siggy was erbij, heb hem nog heel erg netjes beneden neer weten te leggen, maar bij inspectie bleek door die minicrash wederom de motoras jawel, krom te zijn.

Heb er ff geen zin in ;)
Wil gewoon lekker vliegen en een heeeeele tijd niks anders dan dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back