Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal een kop groepie hebben van een man of tien :D.En dan maar snel door drinken want de rest volgt al gauw.En dat ronde na ronde,ga ja niet redden Sleur :celebrate::proost::zon::celebrate::proost::zon: :hammer::hammer:
Tsja, da's een probleem waar we elk jaar tegenaan lopen. :( :lol: We hadden al geopperd om minder deelnemers te doen maar daar wilden ze niets van weten. :mrgreen: ;) In ieder geval komt tegen zessen al een aardig verzadigingspunt en tegen achten meestal voor dood thuis. :sleepy: :nooo: :oops:

Geef maar even een belletje,ik laat je niet alleen hoor ;-)
Eén zorg minder, bel mij maar niet! Ik ben zondag waarschijnlijk vroeg thuis (zo tegen de tijd dat het licht begint te worden en de vogeltjes weer gaan fluiten). 8) :morning:

Hmm.. installeer hier een Windows XP unattended en toch vraagt ie bij installatie in vmware om een serial. Bij normale installatie op een schone pc wordt hier niet om gevraagd.. Iemand enig idee?

Is overigens een legale versie uit comp. winkel ;) wil even wat testen..

Ik ga morgenochtend vliegen. 10:00 stijg ik op.
Ga vliegen tot 12:30. Daarna met de familie op pad.
S'middags dus geen vliegen voor mij. Zondag heb ik een verjaardag dus ga ik ook niet vliegen.

GrTz Jasper

de depdart zit in elkaar, roeren zitten vast. morgen electronica vastzetten en nog een leuk kleurtje aanbrengen en dan istie klaar..

iemand een recomended setup voor de su27? of heeft er iemand misschien een torretje liggen nog die ik over kan nemen?

Vandaag heb ik, Jasper had het er laaty ook over, en Richard (gepensioeneerde KLMer) heeft het me ook al eens laten zien, plankdragers gemonteerd in mijn hangar zodat de vliegtuigen er fatsoenlijk bij hangen.
Echter heb ik nog een paar dragers over dus di komen ook aan de muur zodat de vleugels strakjes ook opgehangen kunnen worden :yes:

Tevens zijn we op zoek naar, en heb ik gevonden, een grotere opslag, dus de cabrio hoop ik deze winter al en andere slapplaats te geven.

Iemand een idee welke hypotheek momenteel het slimste is?
Volgende week maar even een afspraakje bij de hypotheker doen denk ik :yes:

Tsja, da's een probleem waar we elk jaar tegenaan lopen. :( :lol: We hadden al geopperd om minder deelnemers te doen maar daar wilden ze niets van weten. :mrgreen: ;) In ieder geval komt tegen zessen al een aardig verzadigingspunt en tegen achten meestal voor dood thuis. :sleepy: :nooo: :oops:
Ik wil best standby zijn om de druk te verdelen,maar denk dat dat voor een spons als mij zelfs teveel wordt.

Even een ander vraagje voor de liefhebber: Heb een Futaba 2 kanaals 40 mhz zender voor mijn voerboot voor het karpervissen,heb nog een ontvanger(2.4gh ontvanger van de scalpel) kan ik dat ding in mijn bootje duwen.Met de 2 kanaals houdt ik mijn stuur trimmer uiterst links,wil ik mijn lood en toe behoren lossen gooi ik de stuur trimmer uiterst rechts stuur knuppel naar rechts en dumpen die zooi.Hoe zou ik dit evt op kunnen lossen met de spectrum ontvanger,of moet er een extra servo bij :D Heeft geen haast.Is pas voor volgende week zaterdagnacht

Laatst bewerkt:
Zo nog even aan het AirBrushen geweest. Moet zeggen dat ik zelf zeer te vreden ben over het resultaat. Op de foto is het net weer anders als in real-life. Hij is nu bijna klaar. Alleen m'n handtekening er op en nog wat glinsteringen op het YAK logo. Hopelijk kan ik zaterdagavond gaan plakken.

Bovenkant vleugels:
full

Onderkant vleugels:
full

GrTz Jasper :rolling:

*gaat nu slapen. Straks om 10:00 vliegen.*

Laatst bewerkt door een moderator:
Die vraag stelde ik vanmorgen al, toen reaguurde niemand. Ondertussen bij RCT
Wie heeft er gisteravond een klap op mijn oog gegeven op de club. Mij hele rechter oog ziet eruit alsof ik er een klap op heb gehad (zo voelt het overigens ook). In bed hebben we niet veel gedaan want vrouw was redelijk benevelt (BYM was getuige :celebrate:) dus dat kan het niet geweest zijn. :? :(

Wil je even duidelijker zijn in waar ik getuige van ben geweest?
Strakjes weet de hele wereld van onze geheimen :rolling:

Hmm.. installeer hier een Windows XP unattended en toch vraagt ie bij installatie in vmware om een serial. Bij normale installatie op een schone pc wordt hier niet om gevraagd.. Iemand enig idee?

Is overigens een legale versie uit comp. winkel ;) wil even wat testen..
Yep, voor OEM's heb je, als je officieel OEM reseller bent, bij de PE-kit een tool gekregen waarmee je OEM keys kan genereren bij de installatie van de PE-image. Die heb je dus vast niet want die zijn geregistreerd op naam. Winkel versies zijn zogenaamde Retail of Boxed versies: FPP's, Full Packaged Product. Die moeten altijd handmatig voorzien worden van een key. En dan zijn er nog de volume licenties: OLP's, VLK's, KMS/KAM's. Bij de KMS/KAM's kun je een licentieserver activeren die de keys bevat die je op de Microsoft eOpen site hebt aangemaakt.

Wil je even duidelijker zijn in waar ik getuige van ben geweest?
Strakjes weet de hele wereld van onze geheimen :rolling:
Dat vrouw licht aangeschoten was. Dat wij nog even lekker in de garage hebben staan opgeilen dat.... Nah, laat maar. :rolling: ;)

@jasper ; ziet er goed uit die yak , zal in real life nog beter zijn

gisteravond nog flink met de pipercub wezen stoeien , maar ik liep vast op lange M3 boutjes voor het bloksteuntje :(, dus straks ff naar de hornybah, want die hebben immers alles :rolleyes:.
zal ook ff zo''n bakje proprubbers halen .

ps; staat een lekker briesje , dus succes met de depron vliegers :p

veel plezierrrrrr

Zo, net weer terug uit Ommen waar dochterlief weer in bezit is van haar ouders. moest even de stallen door lopen om naar de nog levende biefstukken te kijken, wat kom ik daar tegen....:confused::confused::confused::confused:

Moest even een foto van gemaakt worden natuurlijk ;)
Foto-BZM7ODYO-G.jpg

Weet iemand waar je de motorsteunen kan krijgen zoals in de Piper zitten? Twee losse steunen gevormd als een T

Zo, net weer terug uit Ommen waar dochterlief weer in bezit is van haar ouders. moest even de stallen door lopen om naar de nog levende biefstukken te kijken, wat kom ik daar tegen....:confused::confused::confused::confused:

Moest even een foto van gemaakt worden natuurlijk ;)
Foto-BZM7ODYO-G.jpg

Weet iemand waar je de motorsteunen kan krijgen zoals in de Piper zitten? Twee losse steunen gevormd als een T

Die kan je gewoon bij LINX halen. Heeft ie gewoon op voorraad liggen.

GrTz Jasper

Jasper, gisteren geweest maar hij heeft deze niet. Als ik andere steunen ga gebruiken dan moet ik ook andere gaten in het schot maken enzo. Liefst zoek ik dus dezelfde steunen. Ik heb even een foto gemaakt van de steunen.

Foto-OZEZRHTU-G.jpg

Foto-B7AYCZSE-G.jpg

De steek van de gaten is 41,5mm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back