Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bym gaat morgenochtend in Bodegraven de 4 koloms brug bezetten voor een half uurtje, even een nieuwe achterdemper monteren op de diesel.

Rest van het weekeinde weet ik nog niet wat ik ga doen, zie wel ff.....

Voor mij wordt het definitief morgenochtend, ook van 9:59 uur tot 13.00 uur.
Daarna wordt ik geacht thuis te zijn :mrgreen: :cool:

@ Jasper

De Quirli is klaar :-)

Set up:

1100kv inrunner

prop 11 x 5,5 apc

vermogen piek 400 watts

vermogen na 15 sec full throtle 365 watts

stroom 35,6 amp

Tijd en zin om morgen even de maiden te doen ?

@Siggy: Gebruikte je een 35-36 1100Kv of een andere 35-xx? Waarschijnlijk ga je hem vliegen met de FlightMax 2200? Zal ik hem vanavond even door het proggie jassen. Kans is groot dat er nagenoeg hetzelfde uit komt als jij gemeten hebt. 8) :lol:

Wel hier en ginder gaat er dan niemand vliegen morgen ?
Wat moet ik dan.......................
Ik mag nog heels niet alleen vliegen straks krijg ik nog een cold turkey.

Laatst bewerkt:
Zondag de wielerronde en op elke passerende wielrenner moet natuurlijk gedronken worden. :hammer:
Je zal een kop groepie hebben van een man of tien :D.En dan maar snel door drinken want de rest volgt al gauw.En dat ronde na ronde,ga ja niet redden Sleur :celebrate::proost::zon::celebrate::proost::zon: :hammer::hammer:

@junkie

Jij bent er morgenochtend toch ook wel even bij ?

Of mag je niet :-)

word idd niet gewaardeerd ;) , 2 uurtjes zou wel kunnen trouwens , maar ik heb geen zin om snel ff te haasten , bovendien wil ik een aantal projecten afhebben .

zondag heb ik wel in overleg gereserveerd , dus dan gewoon de tijd :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p;););););););););););););););););););););););););););););););););):mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Aankomende zondag ben je naar alle waarschijnlijkheid echt alleen op het veld junkie :-(

Geef maar even een belletje,ik laat je niet alleen hoor ;-)

ik wil zondag niet meer dan 4 personen op het veld , dus ik geef phil en sig wel een belletje ;)
dan blijft er dus nog 1 persoon over om te bellen .....

hahaha...

nja, ik val sowieso af ;) Ik kom dit weekend niet. Misschien dat ik volgende week donderdag middag / avond even kom vliegen.

@sleur

Ik ga hem idd vliegen met een 3536 - 1100kv turnigy.

Icm een 2200 mah flightmax.

ik ben zeer benieuwd naar de berekeningen ;-)
Hatseflats, uw gegevens zoals berekend:
bfgwh3.jpg

Het vorige plaatje was van het oudere model oude versie. Niet helemaal eerlijk, de nieuwe 3536 staat er niet tussen. Wel de 3542-1100. komt dan wel aardig is de buurt met wat jij gemeten hebt. 8O

Mocht je lekker willen 3D-en dan kun je er ook een 13x4 op zetten. Meer torque, minder snelheid.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back