Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In eerste instantie effe twee per persoon maximaal. Overigens negeer ik je verzoek want je hebt nergens "Je hebt PB" neergezet. :rolling:Robert +3
okay, okay, okay, onder grote druk cq. Belangstelling heb ik speciaal voor jullie conform de hoogtij-standaards een hand vol maispiepers besteld die ook werken op pcm/futaba/spektrum. In totaal nog 7 piepers over dus bij deze intekenen. Kosten bedragen 6,50 eypo per stuk inclusief verzenden en bijkomende kosten (mijn risico). Dus...
1. Bart
2. Bart
3. Philliams
4. Spijker
5. Spijker
6. ???
7. ???
Maximaal 2 per persoon tenzij er overblijven![]()
Hehe, zo ken ik je weer.Sleurhutje: Je hebt pb!![]()
Die zijn maar 15A/18A continu. Is dat voldoende?6:bym
7:bym
(en je hebt een PB, dan kan ik die bestellen en heb ik ze hopenlijk binnen deze week
)
Heb in de afgelopen 3 weken ontdekt dat ik eigenlijk best wel een hele leuke vriendin heb
Niet dat Silly om meer aandacht vraagt,maar omdat ik vind dat ze wel iets meer aandacht verdient ;-)
Die zijn maar 15A/18A continu. Is dat voldoende?
Te laat. 8O handel gaat snel hè op de de interwebs. Dé reden om 24 uur per dag op het forum te F5-en.sleur ; doe mij er ook maar 3 maispiepers
en atv vliegen ,was ik ff vergeten , maar idd een goed plan
en sleur ,wil je voor mij ook zo'n turnigy buitenlopertje meebestellen voor indoor ?
eBay is best handig. Twee of drie trefwoorden (ESC, brushed, boat) en je hebt het al. Kies Buy It Now als soortering en vul je land van bestemming en postcode in. Dat je daar niet zelf op gekomen bent.
Heb maar weer 1 en ander gekocht begrijpt ik hieruit
Het werd even wazig voor mijn ogen en ineens had ik een paar paypal betalingen verricht :rolling:
eBay is best handig. Twee of drie trefwoorden (ESC, brushed, boat) en je hebt het al. Kies Buy It Now als soortering en vul je land van bestemming en postcode in. Dat je daar niet zelf op gekomen bent.Luie varkentjes zijn jullie allemaal.
![]()
![]()
![]()
Wat een stel piepkutten zijn jullie zeg, pleur gewoon niet in dat mais.Nou, voor deze ene keer dan nog 10 extra besteld. Behalve voor junkie 2 stuks geen reserveringen. De rest per opbod, vragen op het veld zodra ze beschikbaar zijn en gelijk lappen. :?