Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
okay, okay, okay, onder grote druk cq. Belangstelling heb ik speciaal voor jullie conform de hoogtij-standaards een hand vol maispiepers besteld die ook werken op pcm/futaba/spektrum. In totaal nog 7 piepers over dus bij deze intekenen. Kosten bedragen 6,50 eypo per stuk inclusief verzenden en bijkomende kosten (mijn risico). Dus...
1. Bart
2. Bart
3. Philliams
4. Spijker
5. Spijker
6. ???
7. ???

Maximaal 2 per persoon tenzij er overblijven :p

6:bym
7:bym

(en je hebt een PB :p, dan kan ik die bestellen en heb ik ze hopenlijk binnen deze week :p)

Heb in de afgelopen 3 weken ontdekt dat ik eigenlijk best wel een hele leuke vriendin heb :-)

Niet dat Silly om meer aandacht vraagt,maar omdat ik vind dat ze wel iets meer aandacht verdient ;-)

Ik weet natuurlijk niet hoe lief ze voor jou is, maar aardig vinden doe ik haar zeker ;) (don't worry heb een eigen vrouw ;) :p :mrgreen:)

Mooi, verkoop is gesloten. Levertijd circa 8 tot 10 dagen (u weet wel, TNT, inklaringsprocedure, niet zo vlot etc.). Cash afrekenen bij overdracht. 8)

zul je zien.. morgen gaat de boer het mais weghalen..

Maar goed, nooit weg die dingen :D

Zou ons toch zo'n 40 minuten zoeken hebben gescheeld..

Die zijn maar 15A/18A continu. Is dat voldoende?

De verkoper schrijft :

Perfecte regelaar voor Boten, kranen, lieren enz.
Ideaal voor 720BB torque aan te sturen!

De speed 720 Torque schrijft dit :

SPEED 720 BB Torque 6-12 V
SPEED Torque motors
Special high-performance motors with integral
suppressors. Characteristic high torque at low rotational speeds, therefore ideal for use in direct-drive model boat power systems with large
propellers.
Specification
Nominal voltage 12 V
Operating voltage range 6 ... 13 V
No-load rpm 4100 min–1
No-load current drain 0,75 A
Current drain at max. efficiency 3 A
Current drain when stalled 13,5 A
Max. efficiency without gearbox 75 %
Length of case, excl. shaft 72 mm
Diameter 44,5 mm
Free shaft length 6,5 mm
Shaft diameter 5 mm
Weight 380 g

Ik heb echter deze :

SPEED 600 BB TURBO 14.4 V
Order number 6314
Technische Daten
Nominal voltage 14,4 V
Operating voltage range 9,6 ... 14,4 V
No-load rpm 14500 min–1
No-load current drain 0,9 A
Current drain at max. efficiency 5 A
Current drain when stalled 33 A
Max. efficiency without gearbox 74 %
Length of case, excl. shaft 57 mm
Diameter 37 mm
Free shaft length 8,7 mm
Shaft diameter 3,17 mm
Weight 220 g

Als hij wordt tegengehouden trekt hij 33 ampere, maar is niet helemaal de bedoeling hem handmatig te stoppen :shock:

sleur ; doe mij er ook maar 3 maispiepers :worship:

en atv vliegen ,was ik ff vergeten , maar idd een goed plan :p

en sleur ,wil je voor mij ook zo'n turnigy buitenlopertje meebestellen voor indoor ?

sleur ; doe mij er ook maar 3 maispiepers :worship:

en atv vliegen ,was ik ff vergeten , maar idd een goed plan :p

en sleur ,wil je voor mij ook zo'n turnigy buitenlopertje meebestellen voor indoor ?
Te laat. 8O handel gaat snel hè op de de interwebs. Dé reden om 24 uur per dag op het forum te F5-en. :yes: En de bestelling was bij een chinees op een andere hoek. Ik kon bij 10 nog wat van de prijs af lullen (eerder verzendkosten) maar meer wilde hij niet in één keer verkopen vanwege het commerciële karakter. Bij HC kun je zelf makkelijk bestellen. PayPal accountje is zo aangemaakt. :yes:

:worship::mrgreen:

Heb maar weer 1 en ander gekocht begrijpt ik hieruit :p
Het werd even wazig voor mijn ogen en ineens had ik een paar paypal betalingen verricht :rolling:
eBay is best handig. Twee of drie trefwoorden (ESC, brushed, boat) en je hebt het al. Kies Buy It Now als soortering en vul je land van bestemming en postcode in. Dat je daar niet zelf op gekomen bent. :hammer: Luie varkentjes zijn jullie allemaal. :yes: :p :mrgreen:

Zo, ook weer achter de pc. Ondanks het prachtige weer om te vliegen toch maar even besloten om mijn nieuwe bootje schoon te maken. Echt een super ding. Phil, die jij zo mooi vond is nu van mij :thumbsup:

Die maispiepers wil ik ook wel, maar beter is om er geen te hoeven hebben :)
Aangezien het mais binnenkort toch weg gaat is hij volgend jaar pas weer nodig :)

kut dus ,aangezien ik niet zelf kan bestellen bij hc , geen paypal gedoe .

ik had laatst al aangegeven dat ik ze ook graag wilde , kon je eigenlijk wel zelf invullen voor me , beetje jammer dit

stelletje F5 hijgers .

gewoon maar zorgen dat ik niet in het mais terecht kom

Laatst bewerkt:
eBay is best handig. Twee of drie trefwoorden (ESC, brushed, boat) en je hebt het al. Kies Buy It Now als soortering en vul je land van bestemming en postcode in. Dat je daar niet zelf op gekomen bent. :hammer: Luie varkentjes zijn jullie allemaal. :yes: :p :mrgreen:

Ik zit er ook nog maar sinds erhm de eeuwwisseling op ofzo :hammer:
Nee zat ff met iets anders in mijn hoofd hier, waardoor ik al even niet out of the box kan denken.
:rolleyes::(

@Junkie

Ik neem er wel eentje, dan heb jij er ook eentje goed :)

Wat een stel piepkutten zijn jullie zeg, pleur gewoon niet in dat mais. :mrgreen: Nou, voor deze ene keer dan nog 10 extra besteld. Behalve voor junkie 2 stuks geen reserveringen. De rest per opbod, vragen op het veld zodra ze beschikbaar zijn en gelijk lappen. :?

Wat een stel piepkutten zijn jullie zeg, pleur gewoon niet in dat mais. :mrgreen: Nou, voor deze ene keer dan nog 10 extra besteld. Behalve voor junkie 2 stuks geen reserveringen. De rest per opbod, vragen op het veld zodra ze beschikbaar zijn en gelijk lappen. :?

top :p ;)

geeft toch wel een bepaalde zekerheid zo'n pieper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back