Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@sleur, geef je dan wel even een piep, zodra ze beschikbaar zijn? Ik heb nog wel interesse in 1 extra nl (de 3 waar ik om vroeg) ;)

@Junkie

Ik neem er wel eentje, dan heb jij er ook eentje goed :)

dat is lief van je ;)

maar sleur heeft er alweer 10 bijbesteld :p

ik heb aan 3 genoeg , 4stroker/ protech/ somethin extra .
mocht het mais straks weg zijn , dienen ze voor het volgende mais

Mooi, twee voor mij dan Sleur?
Ik heb er van 1 nu 2 gemaakt. :thumbsup:

@sleur, geef je dan wel even een piep, zodra ze beschikbaar zijn? Ik heb nog wel interesse in 1 extra nl (de 3 waar ik om vroeg) ;)
Ik had de derde er al voor je bij gezet. Misschien is voor jou en rookgenerator beter, zie je hem al op een afstand liggen. Ga je nodig hebben want in 3 weken tijd heb je meer het mais in gejakkerd dan philliams de afgelopen maanden. 8O Leer toch eens vliegen. :lol: ;)

*heeft het geheugen van de eLogger v3 verviervoudigd met een magische code* 8)

Thnx Sleur :)

Enne.. vliegen ken ik wel.. Landen is alleen het probleem.. ;) Maar ik heb gemerkt dat dat mais de val prima "breekt" :)

Zo, ook weer achter de pc. Ondanks het prachtige weer om te vliegen toch maar even besloten om mijn nieuwe bootje schoon te maken. Echt een super ding. Phil, die jij zo mooi vond is nu van mij :thumbsup:

Wanneer gaan we een rondje :mrgreen: Gefeliciteerd ermee.... als je er ooit vanaf moet denk aan mij :yes:

@ Sleur: Hulde :worship:

Wanneer gaan we een rondje :mrgreen: Gefeliciteerd ermee.... als je er ooit vanaf moet denk aan mij :yes:

@ Sleur: Hulde :worship:

Phil, we kunnen gerust een keertje gaan varen hoor, kids mee is geen probleem. Bootje is groot genoeg om er met 8 man in te zitten en dan nog ruimte over :yes:

Even een dagje naar Amsterdam door de grachten varen ofzo :)

Goooooooooooooodmorning ACHbar rise and shine 6:15 uur en me eerste klus er alweer opzitten.
Zo gentlepeople gister wel gevlogen maar er stond een naar windje vond ik,was wel de enige met normale landingen dus niet in het mais(beginners geluk).
Ben nog ff met de disk wezen bashen maar waaide voor mij toch ff te hard.
Zo nu is de week weer begonnen van noeste arbeid dus weer lekker de werkmans handen vuil maken.

LATER.

Goooooooooooooodmorning ACHbar rise and shine 6:15 uur en me eerste klus er alweer opzitten.
Zo gentlepeople gister wel gevlogen maar er stond een naar windje vond ik,was wel de enige met normale landingen dus niet in het mais(beginners geluk).
Ben nog ff met de disk wezen bashen maar waaide voor mij toch ff te hard.
Zo nu is de week weer begonnen van noeste arbeid dus weer lekker de werkmans handen vuil maken.

LATER.

corby ? wat doe jij op je werk ? ,het is nu zondag hoor !

wie gaan er zo lekker vliegen ?

tot straks dan maar , rond 12;00u op het veld ?

tot straks :nooo: ;)

Enne.. vliegen ken ik wel.. Landen is alleen het probleem.. ;) Maar ik heb gemerkt dat dat mais de val prima "breekt" :)
Uh, jij breekt ze al voordat ze in het mais terecht zijn gekomen. :? ;) :mrgreen:

corby ? wat doe jij op je werk ? ,het is nu zondag hoor !

wie gaan er zo lekker vliegen ?

tot straks dan maar , rond 12;00u op het veld ?
Ikke, ben zo rond 13:45 op het veld (denk ik) om even een paar batterijen te legen. :yes: ;) Even de eLogger testen. 8)

@ Sleur: Kun je zo'n script makkelijk maken... er zijn er hier een paar collega's in de drukkerij die vaak op youtube zitten, als ze dat dan doen wil ik dat de melding 'Ga eens lekker werken!' op het scherm komt :mrgreen: Lijkt mij wel grappig ;) Hoe werkt dat?

@ Sleur: Kun je zo'n script makkelijk maken... er zijn er hier een paar collega's in de drukkerij die vaak op youtube zitten, als ze dat dan doen wil ik dat de melding 'Ga eens lekker werken!' op het scherm komt :mrgreen: Lijkt mij wel grappig ;) Hoe werkt dat?
Mwah, voor mij is dat snel te doen. Je installeert de webserver service (Internet Information Server, gratis bij Windows) op een computer, maakt een standaard webpaginaatje, je past het HOSTS-bestand aan zodat alles met youtube.com verwijst naar de lokale webserver en klaar. We kunnen wel even afspreken zodat ik het via beheer op afstand doe (ga ik de computer op afstand besturen, hebben we tools voor ;)). Bij een aantal klanten blokkeren we funzige sites/youtube/dumpert/steengijl/fok/msn/hotmail etc., die worden automagisch doorgelinkt naar disney.nl en ik heb nog nooit één gebruiker hierover horen klagen (terwijl wij wel zien dat ze het geprobeerd hebben).

Mwah, voor mij is dat snel te doen. Je installeert de webserver service (Internet Information Server, gratis bij Windows) op een computer, maakt een standaard webpaginaatje, je past het HOSTS-bestand aan zodat alles met youtube.com verwijst naar de lokale webserver en klaar. We kunnen wel even afspreken zodat ik het via beheer op afstand doe (ga ik de computer op afstand besturen, hebben we tools voor ;)). Bij een aantal klanten blokkeren we funzige sites/youtube/dumpert/steengijl/fok/msn/hotmail etc., die worden automagisch doorgelinkt naar disney.nl en ik heb nog nooit één gebruiker hierover horen klagen (terwijl wij wel zien dat ze het geprobeerd hebben).

Of je installeert een Linux machine, installeert daar squid op (Proxyserver), maakt een blacklist aan met bepaalde sites die niet benaderbaar mogen zijn en vervangt de error page voor: Ga eens lekker werken joh!

Wel even de proxyserver tussen je modem en je netwerk plaatsen.. Anders kan men het gewoon omzeilen :)

hmmm , ik zag er tegenop ,maar ik sta best lekker te werken !
Lekker alleen , kopje koffie erbij , muziekje aan , lekker zonnetje erbij .
Zo slecht heb ik eigenlijk niet ;-)

Mvg meesterschider

Of je installeert een Linux machine, installeert daar squid op (Proxyserver), maakt een blacklist aan met bepaalde sites die niet benaderbaar mogen zijn en vervangt de error page voor: Ga eens lekker werken joh!

Wel even de proxyserver tussen je modem en je netwerk plaatsen.. Anders kan men het gewoon omzeilen :)
Ja, maar da's een extra machine. Als er al Windows op de PC staat (aannemelijk, behalve als ze Mac's gebruiken) dan kun je dat prima regelen. Je mag niet van Philliams verwachten dat hij een complete server installeert en beheert. :nooo: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back