Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oei autootjes :shock: :mrgreen:

tja ,das natuurlijk wel leuk , maar ik ken mezelf inmiddels ,en dinsdag of donderdag avond ergens heen moeten ( ook al is het leuk ) heb ik daar wegens lekkere moeheid , gaarheid /luiheid meestal /soms /vaak geen zin an ;)
buiten dat ,hebben we al indoorvliegen ,en in het weekend ,koud of niet ,vliegen op het veld , want wij hoogtijgers vliegen gewoon nonstop door , al sneeuwt het :cool: ( zie je mooi de landing sporen in de sneeuw :p )

en buiten dat dan weer ,verheugde ik me juist op door de week helemaal niets te doen met modelbouw , alleen in het weekend . ( dit al tegen het vrouwtje gezegd ).

conclusie lijkt me duidelijk ,al denk ik er nog even over na ...

als het vrijblijvend een beetje binnen bashen is , lijkt het me wel wat , maar als het echt een competitie is en je "moet", is het wat mij betreft wat minder :)

Laatst bewerkt:
Kobus heeft nog wat extra spare parts voor me liggen (diffs) dus ik ben er wel klaar voor :yes:

Yep , twee en een backplate ;)

Gister de batt. van de sav. en de zender even opgeladen , vandaag lekker vroeg thuis dus hup , het spul naar beneden en eens proberen , twee keer de rotostart indrukken en lopen :D :cool: meteen lekker een tankje op het gras leeg gereden onder grote belangstelling van de plaatselijke jeugd met uiteraard de gebruikelijke vragen :rolleyes: ;)

Nu ligt alles achter in de bus , de komende drie dagen zijn we op corus en daar is altijd wel een plekje om ff te knallen :)

Morgenochtend eerst weer een nieuwe pas bekomen nadat ik twee keer een pas voor een paar maanden had gekregen , eerst was mijn id. kaart nog maar een paar maanden geldig , later toen ik een nieuwe id. kaart had weer een pas voor een paar maanden omdat mijn vca nog maar een paar maanden geldig was :mad: :bad-words: :sniper: als we daar nooit meer werk aannemen zal ik daar geen seconde treurig om zijn :nooo:

zuurstof+aciteleen geeft een goei vlammekke.

Ps ben zeker de enigste die nog aan het werk is?

Maar ga ook lekker afsluiten en naar huis.

djeez , wat voor een tijden werk jij :confused:, jij bent niet helemaal lekker geloof ik !

ik vind 8 uur (7,5 productief ) wel genoeg , ik wil ook niet teveel verdienen :mrgreen:

sleur ligt eraan welke auto's er alleen mee mogen doen en waar er gereden wordt. wnat dan wil ik ook wel komen met mn baja of is dat ietsje te groot??
Pffff, verder lezen dan 9 posts terug is ook zo moeilijk tegenwoordig. ;)

Zat zelf ook al aan een fohn te denken,maar moet ik er even een op batterijen hebben.Ga hem niet in de straat inrijden.Bij ons bij het strand heb je ook een mooie brede asfalt strook ga het daar maar doen
Gewoon zo'n klein verfbrandertje op aanstekergas voldoet prima. Zo heb ik ook ooit een STS.28 in de winter gestart gekregen. ;)

als het vrijblijvend een beetje binnen bashen is , lijkt het me wel wat , maar als het echt een competitie is en je "moet", is het wat mij betreft wat minder :)
Bashen in een ruimte van 6x9 meter? Lijkt me spannend, vooral de aansprakelijkheid voor schade aan muren, vloerbedekking en meubilair. :? No way dus.
*schrapt junkie van de lijst* ;)

Ps ben zeker de enigste die nog aan het werk is?
Ja, je hebt werknemers en slaven. :mrgreen: (en slavendrijvers :lol: :p)

Heeft inmiddels de mobiele gas loodgietersverfverwijderaarsavagestart aparaat opgedoken in zijn schuurtje.Kobus & Sleur & Gorby thanks voor de tip,de oplossing is soms zo simpel dat je er overheen kijkt

Bashen in een ruimte van 6x9 meter? Lijkt me spannend, vooral de aansprakelijkheid voor schade aan muren, vloerbedekking en meubilair. :? No way dus.
*schrapt junkie van de lijst* ;)

Ja, je hebt werknemers en slaven. :mrgreen: (en slavendrijvers :lol: :p)

corby = duidelijk de slaaf :mrgreen: veel werken voor heel weinig :mrgreen:

en mocht jullie comp doorgaan ,kom ik ook zo nu en dan eens op visite ,met wat koele biertjes en hete vlammetjes , en de camera uiteraard ( phil kan nl niet filmen ) :rolleyes: ;)

Net trouwens nog 8 vlammetjes naar binnen gewerkt , met krieltjes en sla , jammie :worship:

vanavond de protech voorzien van koel openingen ,voor de regelaar en lipo , deze werden flink heet , motor bleef wel gewoon lauw .

ook nog wat oracover gekocht en wat klein spul bij quartel , reed er toch praktisch langs :p

vntm

mischien dan de xmod een goede optie is om wat meer volk over te halen.

deze kost namelijk 3 keer niets,
en ook lager setjes etc, is er voordelig.

dus zou je gaanderweg kunnen besluiten om wat hopups toe te staan etc.

groeten sjoerd

en mocht jullie comp doorgaan ,kom ik ook zo nu en dan eens op visite ,met wat koele biertjes en hete vlammetjes , en de camera uiteraard ( phil kan nl niet filmen ) :rolleyes: ;)
Geen frituur aanwezig en wordt ook niet gewaardeerd i.v.m. brandveiligheid. :nooo: Het is dan ook geen OBBWC. :D

mischien dan de xmod een goede optie is om wat meer volk over te halen.

deze kost namelijk 3 keer niets,
en ook lager setjes etc, is er voordelig.

dus zou je gaanderweg kunnen besluiten om wat hopups toe te staan etc.
Voor X-Mods/Mini-Z's moet de baan tenminste 2x zo breed zijn. Dat betekent dat er aanmerkelijk meer in de baan geïnvesteerd moet worden, die ruimte er niet is tenzij je op een 60cm brede baan kunt rijden (vereist al heel wat stuurmanskunst voor de rookies) en een rondetellersysteem is veel duurder vanwege noodzakelijke losse transponders en minder nauwkeurige/betrouwbare tijdmeting omdat die optisch is en niet radiogestuurd (los van het geklungel met een optische transponder bovenop plakken en telkens wisselen).

Verder wil ik het binnen "ons clubje" houden en zo min mogelijk buitenstaanders. Dit vanwege de beveiliging van de locatie (en dus gedoe met aansprakelijkheid etc.).

Dat omdat die chauffeurs (ik noem ze voertuigverplaatsers in voorwaarste richting)alles maar dan bedoel ik ook echt alles stuk krijgen,en dan moet ik het weer lope legge repareren.

ja ,dat dan weer wel ;), maar extra uurtjes = toch ook extra centjes ?

ik stop wanneer ik geen zin meer heb ,of genoeg gedaan heb , een dagje kwasten houd ik wel lang uit ,maar een dagje voorwerken /schuren /klimmen /steigersbouwen is wat intensiever .

bij laatst genoemde treed ook de gaarheid op ;)

morgen de hele dag kwasten , dus alle lipo's hangen al a/d borst , want ik hoop morgen avond toch wel even electro te vliegen met de protech , word weer mooi weer ,dus iets langer licht :idea:

moet vliegen ,wil fladderen , opstijgen /landen , doorstarten ,peukie roken ,opstijgen enz

*snel knutselen a/d protech ,want de warmte huishouding moet nog ff anders *

ja ,dat dan weer wel ;), maar extra uurtjes = toch ook extra centjes ?

ik stop wanneer ik geen zin meer heb ,of genoeg gedaan heb , een dagje kwasten houd ik wel lang uit ,maar een dagje voorwerken /schuren /klimmen /steigersbouwen is wat intensiever .

bij laatst genoemde treed ook de gaarheid op ;)

morgen de hele dag kwasten , dus alle lipo's hangen al a/d borst , want ik hoop morgen avond toch wel even electro te vliegen met de protech , word weer mooi weer ,dus iets langer licht :idea:

moet vliegen ,wil fladderen , opstijgen /landen , doorstarten ,peukie roken ,opstijgen enz

*snel knutselen a/d protech ,want de warmte huishouding moet nog ff anders *

Daar heeft u wel een puntje.Maar alles went ik sta ook niet de hele dag met voorhamers te hengsten ik kom af en toe ff bij op het forum,en inderdaad extra uren zijn extra yen voor in den modelbouw pocket.

Maar ga nu ff gitaar spelen moet straks weer naar les en heb nog geen meter gespeeld deze week.

....voor mij ook geen deelname meer aan een "competitie" met autootjes.:nooo: :rolleyes: :nosmile:

Ik vind dat wat we doen bij de ACH veel gezelliger en relaxter.;)

Maar een keer(of vaker) met zijn allen afspreken om met Savages of Baja's te gaan Bashen en dan op zijn Hoogtijsch te gaan BBQ-en (ook al is het midden in de winter) wel leuk om te doen.:cool:

Als met een paar weken de wintertijd weer in gaat, wordt er 's avonds niet meer gevlogen (19:00 uur al te donker). Het leek me wel leuk om bijv. dinsdag- of donderdagavond van 19:30 tot 21:30 te gaan rijden en daarna af te pilsen/vlammen bij de vliegclub (voor wie daar behoefte aan heeft).

Volgens mij gaat dat ten koste van vliegtuigen bouwtijd....:rolleyes: Di en Do vanaf 19.00 natuurlijk weer met z.n alle leuke vliegers bouwen voor de zomer :yes:

j ik had het wel gelezen hoor sleur maar ik zag dat er ook gesproken werd over andere auto's en dat jullie daar ook iets mee gingen doen maar dus niet. het spijt me.

oeps sleur ,8 man gaat moeilijk worden ,en ik hoor dat de ach er ook niet achter staat :? ;)

ht bashen gaat junkie volledig voor , u roept maar een datum ,and i will be there :cool:

corby ; nootjes leren ? ik heb een klassieke opleiding akoestisch gitaar spelen achter de rug , was ook ooit een hobby van me , vooral jammen in de oefenruimtes met bier en jointjes was erg gaaf :p

komt er niet meer van , te druk met modelbouw ;)

Volgens mij gaat dat ten koste van vliegtuigen bouwtijd....:rolleyes: Di en Do vanaf 19.00 natuurlijk weer met z.n alle leuke vliegers bouwen voor de zomer :yes:
Nah, bouwen op de club is redelijk kansloos. Hooguit een piepschuim vlieger. Als we allemaal in dat kippenhokkie gaan zitten is er verrekte weinig ruimte om te bouwen. ;)

j ik had het wel gelezen hoor sleur maar ik zag dat er ook gesproken werd over andere auto's en dat jullie daar ook iets mee gingen doen maar dus niet. het spijt me.
Ah, oh, op die fiets. Hehe, vraag het dan in zijn algemeenheid. ;) En uh, doen we nog even voorstellen? :mrgreen: Misschien met een foto van je zus (oh nee, da's op een ander forum gebruikelijk). :rolling: :oops:

oeps sleur ,8 man gaat moeilijk worden ,en ik hoor dat de ach er ook niet achter staat :? ;)
Mooi, dan ga ik denk ik in Amsterdam rijden. :p :bye: Ik zit al bijna twee jaar te broeden op zo'n dNano. Draadloze raceautootjes, net zo groot (1:43) als die ik op mijn racebaan heb (1:40). 8O 8) :yes:

Over nootjes gesproken. Zojuist Ice Age 3 gezien.. Heerlijk.. haha. Geweldige film :)
Kleuter. Je kijkt zeker ook nog Teletubbies... *bukt*
italiamac_baby.gif

Wat is er mis met de teletubbies? Oh oh :mrgreen:

Morgen nog vliegen? Ik zal even kijken of ik vroeg naar huis kan en dan ook nog even lekker een rondje maken. Misschien zelfs even brevetten als er een examinator te bekennen is en mij het examen af wil nemen :mrgreen:

Anders gewoon lekker een beetje spelevliegen met de Velox en daarna naar de Drossel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back