Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raar he met zo een hoofdNou ik lag niet bepaald NOG te pitten, meer WEER te pitten. Ben vanochtend ziek naar huis gegaan met migraine
Zo nog maar wat bijslapen en hopen dat die koppijn snel wegtrekt..
Raar he met zo een hoofd![]()
Veel sterkte Spijker![]()
Ziet er goed uit.
Nu even hopen op beter weer, want hier wordt je niet vrolijk van.
Zat net te denken om in de ondergrondse parkeergarage van de Vomar te gaan vliegen. Kan je trouwen ook goed oefenen met hoveren.
GrTz Jasper
Uh, uw onderschrift zorgt voor meer hoofdpijn denk ik. :?Spijker46 is te vinden via Home - RCModelbouw, bouwt aan de Sukhoi Su 26, Katana T30 en vliegt momenteel met een Giles 202
Uh, uw onderschrift zorgt voor meer hoofdpijn denk ik. :?![]()
Nja, ik heb er nog 1 staan welke in orde is voor de volgende keer. Dus het onderschrift klopt nog steeds.. Maar ja, de mooiste is wel weg helaas![]()
@Knaller, je had me moeten horen toen de kist de grond in ging... "Och, kan de setup mooi over in iets anders.. ruimt weer lekker op".
Dus als er iemand is die het niet zo heel erg vind dat er iets stuk gaat, dan ben ik dat wel.
Hoewel, als straks een bigscale kist de grond in gaat, zal er wel een traantje weg gepinkt worden denk ik..![]()
Jaja, ik hoorde toch wel andere verhalen gisteren...@Knaller, je had me moeten horen toen de kist de grond in ging... "Och, kan de setup mooi over in iets anders.. ruimt weer lekker op".
Dus als er iemand is die het niet zo heel erg vind dat er iets stuk gaat, dan ben ik dat wel.
Ik ben al met iets bezig Phil puur en alleen voor de heli's
Binnen een week heb ik dat rond.
Ik ben al met iets bezig Phil puur en alleen voor de heli's
Binnen een week heb ik dat rond.
Welnee dat is het gewoon.![]()