Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik lag niet bepaald NOG te pitten, meer WEER te pitten. Ben vanochtend ziek naar huis gegaan met migraine :(

Zo nog maar wat bijslapen en hopen dat die koppijn snel wegtrekt..

Ziet er goed uit.

Nu even hopen op beter weer, want hier wordt je niet vrolijk van.
Zat net te denken om in de ondergrondse parkeergarage van de Vomar te gaan vliegen. Kan je trouwen ook goed oefenen met hoveren.

GrTz Jasper

Van de vomar? Hier in de buurt?

Nja, ik heb er nog 1 staan welke in orde is voor de volgende keer. Dus het onderschrift klopt nog steeds.. Maar ja, de mooiste is wel weg helaas :(

Kom Spijker dit hoort er nou eenmaal bij, wie denk nooit te crashen leeft in een fanatasiewereld. Incasseren en overheen stappen, Klaar.

@Knaller, je had me moeten horen toen de kist de grond in ging... "Och, kan de setup mooi over in iets anders.. ruimt weer lekker op".

Dus als er iemand is die het niet zo heel erg vind dat er iets stuk gaat, dan ben ik dat wel.

Hoewel, als straks een bigscale kist de grond in gaat, zal er wel een traantje weg gepinkt worden denk ik..:cool:

@Knaller, je had me moeten horen toen de kist de grond in ging... "Och, kan de setup mooi over in iets anders.. ruimt weer lekker op".

Dus als er iemand is die het niet zo heel erg vind dat er iets stuk gaat, dan ben ik dat wel.

Hoewel, als straks een bigscale kist de grond in gaat, zal er wel een traantje weg gepinkt worden denk ik..:cool:

Ik begrijp je ook wel, maar je doet er zo weinig aan dus je zo druk maken heeft eigenlijk geen zin. Ik weet wat je voelt ben ook vaak gecrashed, en dan wa sik ook flink sjaggerijnig.

Jaja, ik hoorde toch wel andere verhalen gisteren... :mrgreen:

pinokio.GIF

@ Satstok: waar is die ondergrondse.... ik wil graag vliegen :banana:
---vraagt zich af hoelang de CopterX dan in de lucht blijft :rolleyes:---

Ik ben al met iets bezig Phil puur en alleen voor de heli's :);)

Binnen een week heb ik dat rond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back