Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga anders nog een langs Marcel. Ik heb met de beheerder gesproken en als je hem even vraagt hoe het staat over het indoor vliegen dan weet hij het meteen weer. Ruim genoeg om met Heli's en schuim te vliegen :yes:

Weer lekker heli gevlogen vandaag. Alleen jammer dat ze je in de lucht buiten de deur hangen....

Probeert nog een uurtje aan de elipsia te werken.

*schrikt wakker* 8O :morning: :?

Phils, die ESC van uw heli, heeft die een langzame start of gaat-ie ook lekker vlot optoeren? Lekker langzaam is zoals die Align ESC van Burp deed. Jouw regelaar staat namelijk hier voor weinig.

*schrikt wakker* 8O :morning: :?

Phils, die ESC van uw heli, heeft die een langzame start of gaat-ie ook lekker vlot optoeren? Lekker langzaam is zoals die Align ESC van Burp deed. Jouw regelaar staat namelijk hier voor weinig.

Geen idee, het eerste opstarten zie je de staart wel een stukje wegdraaien.... maar zoals je weet heb ik er niet veel ervaring mee.

Ik weet niet wat Pieter z'n bevindingen waren?

Geen idee, het eerste opstarten zie je de staart wel een stukje wegdraaien.... maar zoals je weet heb ik er niet veel ervaring mee.

Ik weet niet wat Pieter z'n bevindingen waren?

Je hebt gewoon verschillende soft starts, de soft startvan Phil is gelijk aan die van de turnigy. Die van de Align esc is net even een stukje mooier maar het is allebei goed.

Ah, okidoki. Dan blijf ik bij de Turnigy. ;) En een Align 35A komt deze kant op. 8) :thumbsup:

Ik zou ook maar bij de turnigy blijven governer is op de align shitty.
Ik voreg jou verdorrie ook wat op msn, maar dan stuur je zo'n malle foto en klapt je msn dicht. Wat moet ik daar nou weer mee kale?

Ik zou ook maar bij de turnigy blijven governer is op de align shitty.
Ik voreg jou verdorrie ook wat op msn, maar dan stuur je zo'n malle foto en klapt je msn dicht. Wat moet ik daar nou weer mee kale?
Opgefokte... Kan ik het helpen dat de klut Windows Updates telkens de zooi moeten herstarten. Windows 7 zuigt al net zo heftig als Windows 3.1 (waar je overigens nooit updates voor had :?).

Het gaat niet om de Governer, het gaat om de spin-up vanuit stilstand. Bij de Align van Burp was dat heeeeeeel moooooooi langzaaaaaaam. Zoals je het dus eigenlijk wilt.

Van de vomar? Hier in de buurt?

@ Satstok: waar is die ondergrondse.... ik wil graag vliegen :banana:
---vraagt zich af hoelang de CopterX dan in de lucht blijft :rolleyes:---

De Vomar bij mij in de wijk heeft een ondergrondse parkeergarage. Die is open tot 20:00. Er is altijd genoeg ruimte achterin. Dat ding staat nooit vol. Ze zijn er ook wel eens met electrowagentjes bezig geweest. Hij is niet hoog, maar om te oefenen is hij perfect.
Als het slecht weer is in het weekend kunnen we het best eens proberen.

Gaat weer even verder met Airbrushen. (plaatst straks wel even wat foto's.

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back