K
knaller
Guest
Wilde ik net voorstellen om bij mij in de hal te gaan vliegen met heli's en depron,helaas moet ik nu ook prioriteiten gaan bijstellen![]()
Ja zou ik ook doen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wilde ik net voorstellen om bij mij in de hal te gaan vliegen met heli's en depron,helaas moet ik nu ook prioriteiten gaan bijstellen![]()
Weer lekker heli gevlogen vandaag. Alleen jammer dat ze je in de lucht buiten de deur hangen....
Probeert nog een uurtje aan de elipsia te werken.
Weer lekker heli gevlogen vandaag. Alleen jammer dat ze je in de lucht buiten de deur hangen....
Probeert nog een uurtje aan de elipsia te werken.
Heet dit niet gewoon : een frisse neus halen :-D![]()
@Knaller, je had me moeten horen toen de kist de grond in ging...
Zit ik weer op het Remi forum heb ik weer.
Ik ben er ook nog
*schrikt wakker* 8O :morning: :?
Phils, die ESC van uw heli, heeft die een langzame start of gaat-ie ook lekker vlot optoeren? Lekker langzaam is zoals die Align ESC van Burp deed. Jouw regelaar staat namelijk hier voor weinig.
Geen idee, het eerste opstarten zie je de staart wel een stukje wegdraaien.... maar zoals je weet heb ik er niet veel ervaring mee.
Ik weet niet wat Pieter z'n bevindingen waren?
Ah, okidoki. Dan blijf ik bij de Turnigy.Je hebt gewoon verschillende soft starts, de soft startvan Phil is gelijk aan die van de turnigy. Die van de Align esc is net even een stukje mooier maar het is allebei goed.
Ah, okidoki. Dan blijf ik bij de Turnigy.En een Align 35A komt deze kant op. 8)
![]()
Opgefokte... Kan ik het helpen dat de klut Windows Updates telkens de zooi moeten herstarten. Windows 7 zuigt al net zo heftig als Windows 3.1 (waar je overigens nooit updates voor had :?).Ik zou ook maar bij de turnigy blijven governer is op de align shitty.
Ik voreg jou verdorrie ook wat op msn, maar dan stuur je zo'n malle foto en klapt je msn dicht. Wat moet ik daar nou weer mee kale?
Het gaat niet om de Governer, het gaat om de spin-up vanuit stilstand. Bij de Align van Burp was dat heeeeeeel moooooooi langzaaaaaaam. Zoals je het dus eigenlijk wilt.
Van de vomar? Hier in de buurt?
@ Satstok: waar is die ondergrondse.... ik wil graag vliegen
---vraagt zich af hoelang de CopterX dan in de lucht blijft---