marcelsiggery
Forum veteraan
Morgen met een tent slepen,omdat ik mijn vergaardag viert zaterdag.
Zet je de hele familie dan buiten neer Snoeksel,of is dit puur en alleen voor de BBQ en het buiten roken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen met een tent slepen,omdat ik mijn vergaardag viert zaterdag.
BBQ,Buiten roken gezellig de vuurkorf erbij aan.Het is net als een echt feest,altijd lopen klagen over de rokers,maar het is vaak het gezelligst waar de rokers staan en dan komen de niet rokers erbij en je hoort ze niet want dan is het gezellig.Maar wordt er plots binnen gerookt dan stinkt het opeens.En het wordt erg druk voor het toch enigzins beperkte woonkamertje met 26 volwassenen en een stuk of 13 kidsZet je de hele familie dan buiten neer Snoeksel,of is dit puur en alleen voor de BBQ en het buiten roken![]()
BBQ,Buiten roken gezellig de vuurkorf erbij aan.Het is net als een echt feest,altijd lopen klagen over de rokers,maar het is vaak het gezelligst waar de rokers staan en dan komen de niet rokers erbij en je hoort ze niet want dan is het gezellig.Maar wordt er plots binnen gerookt dan stinkt het opeens.En het wordt erg druk voor het toch enigzins beperkte woonkamertje met 26 volwassenen en een stuk of 13 kids.Maar we maken het beste ervan.Baja vol kill switch moet het volgens het knipperen van het ledje ook weer doen,morgen ook maar even checken op de plaats en dan weer knallen zondag als we nuchter zijn
![]()
Dacht dat je de baja verkocht/ingeruild had voor die C1Waar rijden jullie tegenwoordig dan.
Wil ook wel weer eens knallen met de baja.
Moet alleen nog een setje diff. shafts hebben ( hpi 86470 ) doe jij nog wel wel eens wat bij plc man![]()
Dacht dat je de baja verkocht/ingeruild had voor die C1.
Met de Savage rijden we (snowman)hier op het strandje bij de westbroekerplas nog geen 800 mtr van ons huis.Heb ik met de Baja ook gereden maar je bent wat beperkter,het is allemaal niet zo weids als HT.Maar de Savage doet het goed en morgen de kill switch van de Baja weer even testen op de plaats.doorstaat ie de test dan gaat ie ook weer mee.En mocht Kobus zin hebben kunnen altijd weer even op HT gaan kijken.En bij de plcman heb ik al zeker 3 tot 5 maanden niks besteld.Maar kijk wel even voor je![]()
Ze stonden er niet op,maar heb even een mailtje gestuurd.Gaat kijken of er nog wat bruikbaars voor snoeksel tussen zit.Jij hoort het nog Siggy weltrusten en tot laterzzzzzzzzzzzzzzz :sleepy:Mocht die killswitch nu de geest gegeven hebben,heb hier nog een nieuwe liggen hoor Snoeksel
Mocht je de diff. shafts tegenkomen en ook nog wat gaan bestellen,mag je ze voor mij mee laten komen hoor :-D
@ Snoeksel , ik heeft altijd wel zin , alleen niet altijd tijd
@ Marcelsiggery , plc verkoopt de diffshafts niet los , maar bij de pitstop hebben ze deze voor ook niet al te duur
P.s. die killswitch komt toch met een lifetime warranty![]()
![]()
@ Jasper ,heb je net een sms gestuurd slappe![]()