Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
niet zo druk om maken Sleur er staan mee rmensen bij zoals ik en Phil en Jasper. Die letten wel op voor je.

JIj mag je er niet mee bemoeien Bym jij vliegt geen heli:D

Of kom je ook met de Vario? Mag je wel een paar pvc buizen met voetballen eraan meenemen om een kruis te maken.

Dat staat me dus tegen om op dergelijke locaties te gaan vliegen. Van die eikeltjes die even te dicht bij komen. Ik heb het al druk genoeg met in de lucht blijven kinderoppas is dan geen optie erbij. ;)

Ze gaan echt niet naast je staan, maar je hoort ze verder op praten over het vliegen "Ohh zie je dat een helicopter. Mooi he............ Nou kom op we gaan boodschappen doen."

Gevaarlijk is het echt niet.

Ik heb vanmiddag een sinterklaasfeest bij José op d'r werk, dus kan niet vliegen.

Daarom ben ik tijdens het boodschappen doen even wezen testvliegen.

GrTz Jasper

JIj mag je er niet mee bemoeien Bym jij vliegt geen heli:D

Of kom je ook met de Vario? Mag je wel een paar pvc buizen met voetballen eraan meenemen om een kruis te maken.

Ho ho, ik ben beroepsbemoeial, ik bemoei me overal tegenaan :rolling:

Je bedoelt 2 bezemstelen met 4 voetballen eraan :mrgreen:

Ik ga zo even 2 banden ophalen uit mijn garage, en morgen alle 4 mijn banden vervangen.

*iets met glad ofzo*

Ja Phil is vrij en wilde nu wel vliegen dus als je ook wil dan kan je met hem samen.

Vanmiddag kan Jasper niet.... feestje met die ouwe en zijn knechten :mrgreen:

We gaan vanavond maar :yes:

---heeft vanmiddag ook een kinderfeestje---
@ Fritsie: gefeliciteerd met de kleine :new-bday:

Dat is niet zo mooi Sleur. Zal de onregelmatigheid wel zijn en drukte op je werk en die vervelende kwal op je msn.

Hoeveel heb ik gisteren gezopen? Ik heb de hele ochtend al koppijn. :puppydogeyes:

Here you go my friend een blauw snoepje:

Advil.jpg

Dat is niet zo mooi Sleur.
Zal de onregelmatigheid wel zijn: Nope :nooo:
Drukte op je werk: Nope :nooo:
Die vervelende kwal op je msn: Hmmmmm :?

Nope, die werken niet bij mij. :nooo: Net als Paracetamol, Ibuprofen (werkt nog redelijk maar pas na een uur of 3) en andere pijnstillers.

Nee, de oorzaak weet ik wel hoor. :yes: Gisteravond in een onoplettend moment sinaasappellimonade gedronken. En als ik iets niet moet doen, dan is het wel iets met sinaasappelsapconcentraat drinken, daar krijg ik knallende koppijn van (zie je wel dat fruit niet gezond is).

En verder: Goedverdegoedverde... De 12 LiPootjes staan nog steeds op status wacht op levering. :evil: Nog maar een weekendje oue FlightPowers vliegen dus... :cry:

Nou ja Sleur aangezien je toch tijd zat hebt vanwege het rustige werk, kan je die pc kast ook wel even opikken :rolleyes:

Ik masseer je nek wel even dan als ik hem ophaal. Weg koppijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back