Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker opgeschoten Bart ?
Kom binnenkort ook ff kijken in je knutselschuur hoor :proost: ;)

Het weer voor Zondag ziet er overigens wel erg gunstig uit
dus schiet een beetje op met die blokhut want dan wordt het een stuk
gezelliger op hoogtij :cool:

Doe mij maar 1 met sambal bij ;)

Lekker opgeschoten Bart ?
Kom binnenkort ook ff kijken in je knutselschuur hoor :proost: ;)

Het weer voor Zondag ziet er overigens wel erg gunstig uit
dus schiet een beetje op met die blokhut want dan wordt het een stuk
gezelliger op hoogtij :cool:

Doe mij maar 1 met sambal bij ;)

Sambalbier? :confused:
Ik ken wel rijstbier :rolling:

Plankje geschilderd. Op zo'n dag dat je niet helemaal fit bent komt er relatief weinig uit je handen. Nu eerst maar even uit eten. Morgen om 07:45 al vertrekken, moet tennissen in Bovenkarspel.

Wubbew ligt klaar voor degene die het wil hebben.

Smakelijk, ik zit er momenteel ook aan.

@nooitnie: :celebrate: Proost!

@Marcelsiggery: Op zich ben ik niet ontevreden.;)
Ik heb een boel werk gehad aan het optakelen van de schuur met een "dommekracht" :
Dommekracht%20DK.jpg

de schuur staat op een tegelvloer van 50x50 cm tegels,waarvan er een aantal waren verzakt,op de rand waar de ringbalk van de schuur op rustte.

Anyway: de boel staat weer netjes in het lood,een boel zooi opgeruimd en nu is weer ruimte om verder (her) in te richten.:D

-edit-
@Burp:
Sterkte morgen....het leven van een sporter gaat niet altijd over rozen. ...;)

Laatst bewerkt:
kevertje`s update

Gisteren bij rc-central geweest voor een baja-ss
bleek hij deze al in bestelling te hebben staan. Dus heb ik er ook maar eentje besteld
De nieuwe zending komt ong. half mei binnen. Dus heren nog ff geduld!!!!!!!!
De mijne is onderweg.
Intussen nog ff wat rondgeshopped en hier en daar ook nog wat onderdelen besteld.
Nu nog ff wachten totdat alles binnenkomt.
O ja ook nog ff bij rc een humppack laten maken van 4200 mah en filtertje en trekhoesje en sokjes bijbesteld. Dus kerst begint voor mij vroeg dit jaar.
Zie jullie zondag op h.t

stanley

kevertje`s update

bleek hij deze al in bestelling te hebben staan. Dus heb ik er ook maar eentje besteld
De mijne is onderweg.
Intussen nog ff wat rondgeshopped en hier en daar ook nog wat onderdelen besteld.
O ja ook nog ff bij rc een humppack laten maken van 4200 mah en filtertje en trekhoesje en sokjes bijbesteld. Dus kerst begint voor mij vroeg dit jaar.
Zie jullie zondag op h.t

stanley

Zo, niet een beetje te voorbarig geweest. Je moet eerst nog door de ballotagecommissie op Hoogtij hoor :rolling: ;)

Gefeliciteerd met een echte auto :yes:, en nu nog ff geduld :(

kevertje`s update

De mijne is onderweg.
Zie jullie zondag op h.t

stanley

In Heemskerk had je er zo eentje mee kunnen nemen, had je niet hoeven wachten :rolleyes:

Succes met de (toekomstige) aankoop Stanley!

Kijk daar gaat het nou om, dat je lol hebt, en met wat je dan rijdt, dat maakt geen zak uit.

Ik rij (af en toe) met een FG, en ik doe dit net zo graag, als het slap ouwenelen met andere RC verslaafde.

O ja en een fijn weekend iedereen.

Edwin.

Ik heb een boel werk gehad aan het optakelen van de schuur met een "dommekracht"
Had je beter met zo'n domme kracht kunnen gaan takelen in de schuur. 8O :rolling: :oops:

***lelijk woord*** De hele dag de typetyfus zitten programmeren aan de nieuwe website (je moet toch wat in de baas z'n tijd :?). Helemaal mooi dat je lid kan worden en als clublid je eigen fotoalbum kunt beheren door gewoon blind zo ongeveer elk soort plaatje te uploaden zonder technische kennis van kleiner maken zodat je de layout van het forum niet om zeep helpt. Werkte allemaal prima op de testomgeving op kantoor. Hoop extra werk gehad om de plaatjes ook direct op het MBF te kunnen proppen. Zet je alle code bij de provider, hebben die lutsers een nogal beperkt geheugen beschikbaar gesteld voor het gebruik van de plaatjes regenerator. :evil: En ze wensen het ook niet aan te passen en bieden ook geen alternatieven. :cry:

@ snowie

Allemaal medeplichtig worden aan een verslaving :( ;)
Gewoon lekker met de savage blijven rijden hoor,
de wieg heeft voorrang :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Had je beter met zo'n domme kracht kunnen gaan takelen in de schuur. 8O :rolling: :oops:

***lelijk woord*** De hele dag de typetyfus zitten programmeren aan de nieuwe website (je moet toch wat in de baas z'n tijd :?). Helemaal mooi dat je lid kan worden en als clublid je eigen fotoalbum kunt beheren door gewoon blind zo ongeveer elk soort plaatje te uploaden zonder technische kennis van kleiner maken zodat je de layout van het forum niet om zeep helpt. Werkte allemaal prima op de testomgeving op kantoor. Hoop extra werk gehad om de plaatjes ook direct op het MBF te kunnen proppen. Zet je alle code bij de provider, hebben die lutsers een nogal beperkt geheugen beschikbaar gesteld voor het gebruik van de plaatjes regenerator. :evil: En ze wensen het ook niet aan te passen en bieden ook geen alternatieven. :cry:

icon1.gif

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelsiggery
Nu maak je mij toch wel erg nieuwsgierig
confused.gif

Vertel ons nu eens wat je ziet als je in de spiegel kijkt
icon_lol.gif

Hetzelfde maar dan omgekeerd, ook wel spiegelbeeld genaamd. Is één van de eigenschappen van een spiegel.
icon_confused.gif
icon_wink.gif

-edit-
Op vrijdag moet je nooit bij ons op kantoor over iets serieus beginnen. Dan zijn we alvast een beetje aan het wennen voor het weekend. :

Ga jij nu eens aan je Baja sleutelen man,het is verdomme vrijdag :D
Ik begreep dat er op vrijdag niet over serieuze zaken gesproken werd :fuckyou2:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back