Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen de tijd dat we alleen maar het polo-shirt aan hoeven. :? ;) Maar ik ben wel voorstander van 's avonds rijden om inderdaad ook het weekend helemaal vrij te hebben voor familie-aangelegenheden. :yes: Woensdag- donderdag- of vrijdagavond is wat mij betreft prima (niet alle drie :nooo:).

Lijkt mij ook een goed plan :yes:Dan is het thuisfront ook weer blij :hammer::teacher:

Goeie Morgen Manne,

Ik neem zondag ff me prive bestuurder mee:rolling::rolling::rolling:

th_Autometvogel008.jpg

Vind ik een heel strak plan dat jij zondag de worst gaat bereiden... ;)

lge00415.jpg

Als er voor de spullen wordt gezorgd, wil ik de berEIding wel doen hoor.
Ik vind BBQ-en erg leuk om te doen, heb ook een erg goede in de tuin staan voor droge warme dagen ;)

Ik had het alleen over berIJden ...............

Tegen de tijd dat we alleen maar het polo-shirt aan hoeven. :? ;) Maar ik ben wel voorstander van 's avonds rijden om inderdaad ook het weekend helemaal vrij te hebben voor familie-aangelegenheden. :yes: Woensdag- donderdag- of vrijdagavond is wat mij betreft prima (niet alle drie :nooo:).

bijvoorkeur op donderdag dan, woensdag en vrijdag kan ik pas rond half negen, dus dat heeft niet veel nut voor mij :(

Zaterdag is ook prima natuurlijk,deze avond werd vorig jaar altijd druk bezocht :thumbsup:
Uiteraard met vuurkorf,pils en chipies :p

bijvoorkeur op donderdag dan, woensdag en vrijdag kan ik pas rond half negen, dus dat heeft niet veel nut voor mij :(

Zaterdag is ook prima natuurlijk,deze avond werd vorig jaar altijd druk bezocht :thumbsup:
Uiteraard met vuurkorf,pils en chipies :p

Zaterdag avond vind ik ook een prima idee zondag kan ik blijven liggen :zon::lol:

Filmpje kon ik al :yes: maar wel weer eens leuk om te zien :p

Zaterdagavond komt mij ook het beste uit, overdag namelijk een drukke baan :rolleyes:

Als er voor de spullen wordt gezorgd, wil ik de berEIding wel doen hoor.
Ik vind BBQ-en erg leuk om te doen, heb ook een erg goede in de tuin staan voor droge warme dagen ;)

Ik had het alleen over berIJden ...............
Tsja, IJ of EI is om het even. De helft van de jeugd van tegenwoordig heeft een taalgebrek en heeft geen flouw bennul hoe ju nederlants moet sgrijven. :evil: En maar klagen dat ze geen baan kunnen vinden. :nooo: :?

Ha die heren

Hebben jullie al eens een nitro wagentje 320 km per uur zien rijden??
Kijk maar naar het filmpje.320 kilometers per uur | MAFIA Blog

Groeten Edwin.
Het blijft wel mooi, met een 0-kanaals zender is het goed te doen. Vol gas met en enorme vertanding. Weinig lol aan denk ik. Gewoon 4 minuten wachten tot je tank leeg is. :? Da's nog saaier dan een Baja proberen te mollesteren op HoogTij. :lol:

uhh,een bocht in een cirkel :confused:
Leg dit eens uit :) ;)
Looping erin maken. Steile wand racen is zo kermis-act-achtig. Als je stoer bent, doe je dan gewoon op je scooter.

En net weer 5 virtuele EasyStars afgeschreven.... Niet slecht want in eenzelfde uur als afgelopen week toch 75 minder. Er is vooruitgang. Nu ook vliegen met wat (tegen)wind en ineens is het weer een stuk moeilijker. :?

@Bart: Mocht je willen gaan vliegen zonder te oefenen op een sim, koop dan een pallet van die EasyStars. Die ga je nodig hebben. :lol:

Sleur ; heet jouw vliegtuigje geen difficult star :lol:

waar de schraag al niet goed voor is ;)

ben ook ff wezen inkopen , voor het hoofd programma de cessna 4 kanaals vliegertje .
En als voorprogramma een tweemotorig zwevertje :yes:
gewoon allemaal rtf
voor de cessna eerst thuis op de pc oefenen , de zwever neem ik morgen wel mee ,mits het niet te veel waait ;)

IMG_0539.jpg

IMG_0541.jpg

IMG_0544.jpg

Sleur ; heet jouw vliegtuigje geen difficult star :lol:

waar de schraag al niet goed voor is ;)

ben ook ff wezen inkopen , voor het hoofd programma de cessna 4 kanaals vliegertje .
En als voorprogramma een tweemotorig zwevertje :yes:
gewoon allemaal rtf
voor de cessna eerst thuis op de pc oefenen , de zwever neem ik morgen wel mee ,mits het niet te veel waait ;)
Toegegeven, direct vliegen is zeker niet mijn ding. Ik ben geen 14 meer en speel ook niet elke dag op de spelcomputer. Dus mijn reactie- en hand/oogcoordinatievermogen laten me wel eens in de steek. ;) Zo'n flutdingetje als een PicooZ of Lama v4 (die we nu allemaal op kantoor hebben) vlieg je zo mee weg (de Lama iets lastiger maar dan nog). Maar uit het verleden weet ik dat vliegen met de Walkere DF04 al stukken moeilijker was en dat die ervaring ook strookt met wat er in de sim allemaal gebeurt.

Nu na zo'n 8 uur simmen ben ik er allang achter waar mijn initiële tekortkomingen lagen. Te veel corrigeren, paniekerig reageren, te veel gasgeven, bewegen van meerdere assen en de invloeden van de bewegingen op elkaar etc. Ik heb dat flutterige FMS maar helemaal weggehaald van mijn PC want dat is geen sim. Als je daarin kunt vliegen, dan ga je hard onderuit in een echte sim als AeroFly, Phoenix (heb ik) of welk ander professioneel pakket. Ik heb lekker geoefend met windstil en nu met een windsnelheid van 0m/s tot 7m/s met af en toe wat windstootjes (+2m/s) en draaiende wind. Da's leuk maar resulteert soms in rare bewegingen van je model. Kunst is dus om dat weer te corrigeren zonder uit de lucht te vallen.

Vervelende van vliegend spul is dat je niet zoals bij auto's even het gas eraf haalt om meer te kunnen corrigeren. Je bent dus constant bezig met vliegen en ook corrigeren. Maar we spreken elkaar wel als je de piepschuim balletjes of splinters balsahout bij elkaar raapt. :lol: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back