Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is de eerste Scalpel competitie?
Pappa heeft namelijk bij de aanschaf van mijn Lunchbox een abonnenenenementje gekregen van Peter om ook indoor te rijden ;) kan ik mooi die scalpels even platrijden a la Monster-sjem :p

@ Philliams Jr: He zoon, even oppassen he met je uitspraken........ er rijden ook Baja's rond op Hoogtij ;)

En nu naar bed jij :-)

Vandaag matige wind ,dus mijn auto staat vol vliegers en zwevers :D vanmiddag weer ff oefenen :cool: ,vanavond meer info :teacher: philliams jr ; welkom bij dit kind vriendelijke clubje ;) de rest ; werkse :eek:

Nah, vandaag zeker nog thuis. Ik hoop morgen weer te gaan werken maar denk het niet zoals ik me nu voel.

@JR, welkom man :D Die lunchbox is in ieder geval sneller dan de Baja van papa :D

@Boes, gecondoleerd man, altijd vervelende situaties. Zoals siggy al zei, geen stress, we zien je vanzelf weer.

@Junk, leuk man, net een grote mug man :rolling:

@ Snowman heb hem gelezen
@ JR welkom bij de club zal meer plezier hebben dan je vader die is alleen maar aan het sleutelen en koffie drinken en praten op HT bla bla bla ;)

Vandaag na de file naar huis :D

eerst ff vliegen ,de zwever vloog beter ,maar maakte een ongelukkige landing,dus de vleugel even lijmen en verstevigen .
de cessna leek niet genoeg power te hebben om in de lucht te blijven,dus of een sterkere motor monteren of ff informeren bij de verkoper wat het zou kunnen zijn.
maar op de computer vloog hij heel anders,en is niet te vergelijken met een echte vlucht :mad:
Daarna heerlijk uit eten geweest om vervolgens weer een stukje te zeilen met de boot van mijn neef , is erg rustgevend moet ik zeggen 8-) ,en gaat een stuk minder snel stuk ;)

IMG_0650.jpg

IMG_0634.jpg

Hoi Phill JR. :)
Ook namens mij welkom bij de club ;)
Als je na een paar weekjes een beetje zelf kunt sleutelen heb wel wat leuke tips voor je :cool:

(papa zijn ontvanger omwisselen met die van jou,motortje van papa overzetten in de lunchbox,om er maar een paar te noemen) :rolling:

@ Junkie

Zag vanmiddag geen kans om naar het bos toe te komen om even te kunnen vliegen,binnenkort maar eens iets afspreken ;)

@ Burp

Beterschap man,lekker griepje te pakken :-(

@ Gladoor

Je hebt een PB ;)

Vandaag na de file naar huis :D

eerst ff vliegen ,de zwever vloog beter ,maar maakte een ongelukkige landing,dus de vleugel even lijmen en verstevigen .
de cessna leek niet genoeg power te hebben om in de lucht te blijven,dus of een sterkere motor monteren of ff informeren bij de verkoper wat het zou kunnen zijn.
maar op de computer vloog hij heel anders,en is niet te vergelijken met een echte vlucht :mad:
Daarna heerlijk uit eten geweest om vervolgens weer een stukje te zeilen met de boot van mijn neef , is erg rustgevend moet ik zeggen 8-) ,en gaat een stuk minder snel stuk ;)
Yep, ik ben nu aan het simmen met een wisselnd windje tussen de 3m/s en 7m/s. Da's pas echt lachen. Zo vlieg je heel rustig en ineens vlieg je op z'n kop door een zuchtje wind. En dan maar weer op tijd recht zien te krijgen. Maar het gaat me steeds beter af. :yes: Ik krijg er steeds meer vertouwen in dat ik ook bij wat wind de EZ los kan laten. ;) Dat dat zwevertje makkelijker vliegt is niet raar. De vliegsnelheid is aanmerkelijk lager dus bij minder snelheid is het nog goed te doen.

Zeilen is ook leuk, maar niet om alleen te doen. Dan moet je het met meerdere doen om er een beetje wedstrijdelement in te brengen. Anders kun je net zo goed gaan vissen. :cool:

Zo, ik ben ook weer online. Gisteren voelde ik me een beetje afgefikt en daarna uitgeblust :vamp:

Even de auto opgehaald bij de bmw dealer, en tadáá, hij is weer als nieuw.
Een testritje op en neer naar Rotterdam gaf geen enkel pufje rook.

Kost wat (turbo 875 en reparatie/vervanging 692 + vervanging carterontluchtingklep 150 + onderzoekskosten opel stealer 100 + vacuumregelaar 100) , maar dan heb je ook wat. Nu enkelt nog de wastegate aansturingsmodule (vacuumregelaar) en de bijbehorende vacuumslangetjes vervangen dan is alles op dat gebied totally new, hopenlijk blijft het daar voorlopig even bij :snipersmile::onweer: en anders koop ik gewoon een lada :tank: ........
Moet alleen nog de achterwiellagers en wielnaven nog vervangen, maar die had ik al gekocht en doe ik samen met een kameraad dus dat kost gelukkig niks meer :hammer:

Mijn volgende auto koop ik denk ik maar nieuw ofzo, laatste 4 auto's niks dan ellende.....

@Boes
Gecondoleerd man, altijd klote om mensen te verliezen, helemaal als het dierbaren zijn :(

@Phil
Recordomzet?
Was dat een gouden broodtrommel soms :rolling:

@PhilliamsJunior welkom op dit forum en op Hoogtij.
Goede tips om harder te rijden zijn al genoeg gegeven, ik voeg er enkelt aan toe, zo HARD en zo HOOG mogelijk springen ;)

Over op Nitro maar weer???????????

wo 23 apr 2008, 11:31 | 0 reacties

Verbod vuile brommer dreigt

AMSTERDAM - Europa wil tweetaktmotoren in brommers en grasmaaiers gaan verbieden.

Volgens de Europese Commissiestoten die motoren meer fijnstof uit dan vrachtwagens, zo melden Belgische media.
De commissie hoopt dat de industrie zelf zal overschakelen naar schonere viertakt.
De Spaanse europarlementariër Saïd El Khadraoui is blij met de plannen. “Als we streng zijn voor personenwagens en vrachtwagens, lijkt het me logisch dat we dat ook zijn voor zwaar vervuilende brommers en scooters.'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back