Sleurhutje
Forum veteraan
Dat noemen we plagiaat...Maar spullen heeft hij wel :rolling:![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat noemen we plagiaat...Maar spullen heeft hij wel :rolling:![]()
@ Bart Dijkstra
ik heb je email gestuurd :usa
Yep, ik ben nu aan het simmen met een wisselnd windje tussen de 3m/s en 7m/s. Da's pas echt lachen. Zo vlieg je heel rustig en ineens vlieg je op z'n kop door een zuchtje wind. En dan maar weer op tijd recht zien te krijgen. Maar het gaat me steeds beter af.Vandaag na de file naar huis
eerst ff vliegen ,de zwever vloog beter ,maar maakte een ongelukkige landing,dus de vleugel even lijmen en verstevigen .
de cessna leek niet genoeg power te hebben om in de lucht te blijven,dus of een sterkere motor monteren of ff informeren bij de verkoper wat het zou kunnen zijn.
maar op de computer vloog hij heel anders,en is niet te vergelijken met een echte vlucht
Daarna heerlijk uit eten geweest om vervolgens weer een stukje te zeilen met de boot van mijn neef , is erg rustgevend moet ik zeggen,en gaat een stuk minder snel stuk
![]()
Net als dat gedoe om die PB's. Dat had ondertussen zo'n 40 pagina's gescheeld. :? (overigens geen PB's verstuurd naar HoogTij-erskunnen jullie niet beter elkaars msn uitwisselen?![]()
![]()
kunnen jullie niet beter elkaars msn uitwisselen?![]()
![]()