Sleurhutje
Forum veteraan
Pfjoew...Don't worry!
De Hoogtij BBQ staat gewoon gepland op 14 juni
Wat ik net heb neergezet is een extra aanvulling op het BBQ gebeuren.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pfjoew...Don't worry!
De Hoogtij BBQ staat gewoon gepland op 14 juni
Wat ik net heb neergezet is een extra aanvulling op het BBQ gebeuren.
En wat is een Marder??? 8O :?En jullie raden het nooit......ik ben vandaag even een uurtje met de Marder bezig geweest.
Kan de goede man dan niet komen om wat prachtige foto's te maken?
Er komen op de 28e juni meerdere mannen met camera's.
Jammer dat je er niet bij bent...maar gelukkig hebben we de 14e juni als de eerste HOOGTIJ BBQ! (Voor onze regio valt deze datum beter ivm de schoolvakanties.)
Nee hoor, ik heeb bak vleugels nodig. Ik heb vanmiddag ook even 5 minuten gevlogen op het stukje open terrein verderop. Dat ging prima, ondanks de wind. En ook een paar keer netjes geland. Slechts één keer een mooie radslag over de neus-vleugel-staart-vleugel-neus-vleugel-staart-vleugels... etc. 8O De vleugels zaten er nog gewoon aan.Sleur; bestel maar vast een pallet vleugels,voor als je echt gaat vliegen ,zeker zo'n zware zwever met flinke spanwijdte maakt flinke klappen ,zeker als hij net op het topje v/d vleugel land :twisted:
het is nu een gewoonte geworden om na het werk nog ff te zweven ,is ook leuker dan in de file te belanden
ik hoop dat het filmpje niet zo hapert als dat ik hem via het forum bekijk
hier weer een nette vlucht , want ( de crashes laat ik niet zien 8O )
voor diegene die vliegtuigjes maar niets vinden , gewoon niet kijken
MVI_0665.flv - Video - Photobucket - Video and Image Hosting
dat zou best kunnen...:???:Dat is het probleem, de 27ste begint de schoolvakantie in dit gedeelte van het land. Grote kans dus dat er meerdere niet bij kunnen zijn![]()
![]()
Zo????? :lol:Hoe pakken we het op de 14e aan wat betreft organisatie?
Zijn daar al wat ideeën over?
dat zou best kunnen...:???:
Gelukkig is de organisatie van zo'n BBQ gebeuren niet al te moeilijk.
In ieder geval hebben we 2x een mogelijkheid om te BBQ-en.
Hoe pakken we het op de 14e aan wat betreft organisatie?
Zijn daar al wat ideeën over?
Sorry even tussen het barbeknoeien door heeft iemand een adresje in de buurt voor de tornado nitro bewaar ik de overgebleven Model Techniks wel om de barbeknoei aan te steken![]()
het idee is om het niet te organiseren![]()
Dan moet je minder gas geven want je "overtrekt" hem (in vaktermen Stall).Sleur ; de zwever waar ik nu mee vlieg ,heeft geen hoogte roer, en stuurt met de motoren ,is gewoon een een vliegertje van 50 euries ,voor de fun .
vandaar dat hij wat schommelt . ( maar wel leuk vliegen )
dit weekeinde ga ik op jacht naar een iets serieus ere zwefer met hoogte roer3 kanaals is genoeg ( voorlopig )
De BakBaja blijft lekker waar hij nu staat: Bij mij in de garage en gaat lekker mee naar HoogTij als ik het nodig vind. Veel meer dan een BakBaja zal het waarschijnlijk nooit meer worden.@sleur je heb een pb in de hut
Hij is leuk
in de zeik genomen. Eigen schuld, moet je maar niet van die rare foto's posten.![]()