Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laad de Scalpel in,en op weg naar de walrusGaat zo even lekker simmen beneden op de tv(zie je de crashes beter)
![]()
kan wel wezen,maar beneden op de tv leuk om te doen,met de surround van de versterker Burp een turbine laten vliegen is toch wel apartnee, snoek , ik wil echt vliegen , simmen is zo 2009![]()
Ging hem niet lukken,pleurde zelf al tegen de grondEven lekker gesimd met Snoeksel. Julian heeft hem eerst een tijdje proberen uit de lucht te knallen![]()
Wie niet in de Zeehond geweest is, heeft echt wat gemist vanavond. Dikke pret met drie zuiltjes. Ik geloof dat er nog nooit zoveel naar de eeuwige jachtvelden is geholpen. :rolling:
*druk aan het editten is*c:
Mocht je hem echt niet meer willen,kan ik hem gebruiken voor mijn voerboot met karpervissen.Heb nu twee kanaals maar meer voor weinig is welkom![]()
ging wel lekker op de sim,maar waarschijnlijk toch maar voor een andere zender kijken (mompelt iets over een mx-12 ofzo)