Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laad de Scalpel in,en op weg naar de walrus :hammer::mrgreen: Gaat zo even lekker simmen beneden op de tv(zie je de crashes beter):mrgreen:

koop nou toch eens een ez ! , zie het maar als een savage onder de vliegers ;)
krijg je van mij gratis vliegles ,en zien we je porum ook weer wat vaker , kortom ,gewoon gezellig ;)

hier wat ht pic's

filmpjes036.jpg

filmpjes034.jpg

de grote en de kleine ;)
filmpjes035.jpg

wat ligt daar nu op die zooi :mrgreen:
filmpjes030.jpg

nog even met de zoom gevlogen ,maar dat ging snel vervelen :)
filmpjes037.jpg

Ik ga de EZ ook weer in elkaar bouwen. De kleine wil er graag mee vliegen maar als hij dat net zo doet als op de sim dan is er zelfs van de EZ in korte tijd niets meer over :mrgreen:

Maar je hebt gelijk, blijft een leuke kist.

nee, snoek , ik wil echt vliegen , simmen is zo 2009 ;)

ik hoop (ga ik regelen ) dat ik wel die dikke vette lompe sigarenkist genaamd sundancer even wil testen op het veld , al is het 1 uurtje .

hoe is de conditie van het veld , valt er normaal op te stijgen met een vlieger met neuswiel ? of is het 1 groot drassig moeras ?

Laatst bewerkt:
Met Burp en zijn nitro heli door de woonkamer is ook zeer apart met het surround geluid aan :worship: super gaaf :mrgreen:.Heb ik het nog niet ove zijn turbine avontuur,nog veel leuker met surround.
Nog even contact gehad met DDM,en een vers pakketje is onderweg :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Wie niet in de Zeehond geweest is, heeft echt wat gemist vanavond. Dikke pret met drie zuiltjes. Ik geloof dat er nog nooit zoveel naar de eeuwige jachtvelden is geholpen. :rolling:

*druk aan het editten is* :pc:

-edit-
Picca's.... :banana:

Nog even van vanmiddag: Knaller met theemuts. 8O
knallers_theemuts.jpg

De jury van vanavond (of was het nu illegale handel?). :?
100122-bash_judges.jpg

Verschuilen helpt ook niet meer. :nooo:
100122-bash_blue_eyes.jpg

Totale vernietiging: De Pico Raven de achterkant kompleet eraf gehapt door een prop. De GeeBee... Na een keer moedwillig hard op de muur, wat pilonnen, andere vliegdingen etc. geraakt te hebben was het einde oefening (de motor-as zit nog wel goed vast, dat dan weer wel 8)).
100122-bash_mayhem1.jpg

100122-bash_mayhem2.jpg

Laatst bewerkt:
Wie niet in de Zeehond geweest is, heeft echt wat gemist vanavond. Dikke pret met drie zuiltjes. Ik geloof dat er nog nooit zoveel naar de eeuwige jachtvelden is geholpen. :rolling:

*druk aan het editten is* :pc:

Helemaal mee eens :worship: was echt lachen vanavond.

---wacht op de foto's en filmpjes---

ging wel lekker op de sim,maar waarschijnlijk toch maar voor een andere zender kijken (mompelt iets over een mx-12 ofzo)

Jongens, wat hebben we weer gelachen vanavond zeg. Geweldig!

Volgende keer genoeg aan 1 disc.. of misschien een voorraadje.. Echt lachen vanavond..

*voelt zich herboren* :mrgreen:

De tring zeg wat een dikke vette pretavond zo :worship:

Volgende keer 3 discussen mee ofzo, veel leuker en sneller weer geplakt ook :)
Mijn vliegert is niet meer in ieder geval, nahja zonde erg jammer van mijn Elipsia.

Mocht je hem echt niet meer willen,kan ik hem gebruiken voor mijn voerboot met karpervissen.Heb nu twee kanaals maar meer voor weinig is welkom :D

Je mag hem lekker houden. Ik heb wel eens een e sky 35mhz ontvanger aan Junkie gegeven mischien wil hij hem afstaan aan je. Ik geloof niet dat hij hem gebruikt namelijk;)

Als zoethoudertje terwijl de rest in de gaarkeuken klaargestoofd wordt (uit 29 minuten video alleen de aanvaringen met de paal knippen is best saai werk :?).

Laatst bewerkt door een moderator:
ging wel lekker op de sim,maar waarschijnlijk toch maar voor een andere zender kijken (mompelt iets over een mx-12 ofzo)

Goed idee, die zijn wel tweedehands te vinden hierop het forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back