marcelsiggery
Forum veteraan
Goedemorgen vlieggabbers ;-)
Hoop dat het weer een beetje zijn best gaat doen.
IK WIL VLIEGUHHHNNN !!!
IK WIL VLIEGUHHHNNN !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen vlieggabbers ;-)
IK WIL VLIEGUHHHNNN !!!
Yep, maar het makkelijkst is nu op de helft naar beneden trekken, bovenste helft recht op en dan de onderste helft een handje helpen met overeind blijven. Hij gaat vanzelf weer staan.Toch wel makkelijk zo'n lange golf zwaard (te zien op 7:33) :wink:
Aan de accu's ligt het niet, die zijn 12V 7Ah terwijl de ventilatoren maar 1,2A trekken. De rest van de discussie kun je hier lezen.sleur ; moeten er niet iets krachtigere accu's of motoren in , nadat ze omvallen gaan ze lastig weer vol met lucht .
wel grappig verder , alleen moet je idd wel 4 vliegers bezitten ,anders ben je snel klaar![]()
Met een trutte heli en met een dubbeldekkersnoeksel ; vlieg je alleen met die trutten heli's of ook vliegtuigen ? , phoenx heeft ook een ez in het bestand
groetjes EZ power![]()
Een pretzender:-DIk snap het niet, ohw goeiemorgen trouwens, vergeef me mijn onbeleefdheid.
Als ik in Phoenix een heli wil gaan besturen, en iets meer dan net geen gas geef, gaat die heli als een malloot volgas omhoog, het is heel lastig doseren zo .....
Ik heb op mijn dx6i al diverse dingetjes geprobeerd te wijzigen maar nogo.
Helistand ook al uitgeprobeerd, nogow :nooo:
Iemand een idee wat ik nog kan proberen ?
Even in het menu Transmitter controleren of je Throttle kanaal wel op pitch staat en je schakelaar voor Idle-up en/of Throttle Hold niet gekoppleld is. :teacher:Iemand een idee wat ik nog kan proberen ?
Uh nee, lekker ook hangjongerendingesten. De ene aap zit op een kinderfeestje. De andere aap gaat naar de wijsneuzenclub en daarna gay-o-cachen in de buurt. Morgen dagje Artis-de-Partis want daar zijn we al een beste tijd niet geweest (we gaan heen om warme chocomel en muffin te halen 8Ogaan er nog mensjes naar ht of das velt ?
Junkie en ik zijn rond 13.00 uur op het veld
Voor diegene die ook even gaan,TOT ZOOOOOOO![]()
Dat klopt vandaag is mijn dag en ben om 13:15 uur bij Maris. Morgen Is Phil aan de beurt en maandag Sleur. enz.![]()